GrønnNellik68 Skrevet 3. februar #381 Del Skrevet 3. februar miss summers skrev (1 minutt siden): Takk dere. Det er et lite helvete. Mister troen mitt. Og jeg sliter så veldig med å stole på folk fra før. Det gjør ikke jeg heller.. det er jo fremmede mennesker man møter. Og når man ser hvordan folk er rundt seg så har jeg ingen grunn til å stole på noen på noen fremtidig date heller.. eneste jeg stoler på er barna mine egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 3. februar #382 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er trådstarter (dame) 🙂 "Må ikke bruke lang tid på å svare da hehe vet hvordan dere damer er" For eksempel. 😅 Anonymkode: 41db3...562 huff .. ja da skjønner jeg hva du mener.. det er jo kritikk direkte.. det er lite positivt i møte med nye mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 3. februar #383 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du har to typer menn: De som har ræva profil og blir valgt bort fordi de er håpløse. De kjekke med bra profil og som blir valgt bort fordi damene ikke tør date kjekke fyrer. Noe mer jeg trenger å forstå her? Anonymkode: db83f...30b ha ha ha ja nei kjekke fyrer er skumle... en tror jo de bare er ute etter ett ligg og at de kan velge og vrake så skjønner godt at damer er skeptiske til de jeg. Pent på avstand ha ha ha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #384 Del Skrevet 3. februar 1 minutt siden, miss summers said: Takk dere. Det er et lite helvete. Mister troen mitt. Og jeg sliter så veldig med å stole på folk fra før. Dette kommer til å høres veldig dumt ut, men jeg brant meg ganske hardt på en i 2022. Jeg mistet helt troen på at det i det hele tatt kom til å skje for meg, og jeg er også sånn som deg - jeg sliter virkelig med å stole på folk fra før av da jeg har opplevd grov omsorgssvikt i barndommen og vært ufattelig mye ensom som ung. Han kontakt meg igjen i fjor, og da hadde vi kontakt en stund - men da endte jeg opp med å avvise han. Det var ikke det samme lengre, og jeg stilte meg veldig spørsmålet om hva jeg egentlig hadde sett i han - hadde jeg virkelig vært forelsket i den mannen der? Og nå så har jeg troen - og jeg vet at jeg kan. Det blir bedre.. det bare føles ikke sånn nå.. og det kan ta tid men vi er alle her for deg om du trenger noen! ❤️ Det er bare å lufte tanker, dele følelser. Du er en flott dame, som fortjener det beste! Det kommer til å skje for deg, det er en flott mann der ute som venter på deg. Han kommer til å komme - det var bare ikke riktig mann nå ❤️ Anonymkode: 41db3...562 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #385 Del Skrevet 3. februar 2 minutter siden, GrønnNellik68 said: huff .. ja da skjønner jeg hva du mener.. det er jo kritikk direkte.. det er lite positivt i møte med nye mennesker. Jepp, også i første meldingen uten at jeg har sagt noe, så har jeg allerede blitt dømt negativt. Anonymkode: 41db3...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #386 Del Skrevet 3. februar For såvidt angående happn, så har jeg bladd meg gjennom en del menn som har satt 30 eller 31 i profilen sin, men når jeg ser på bildene så er det jo åpenbart at de er 50 + et sted. Hvor dumme tror de egentlig at damer er...? 😅 Anonymkode: 41db3...562 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #387 Del Skrevet 3. februar Vet ikke hvordan det går jeg… ikke så bra kanskje. Situationshipen min vil fortiden kun pule å gir ikke lyd fra seg i mellom, jeg har prøvd å «ikke ta kontakt først» å nå har jeg ikke hørt noe siden tirsdag da jeg kommenterte på en snapstory. Så det går godt… Anonymkode: 6ced5...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. februar #388 Del Skrevet 3. februar Tror foreløpig dating er en saga blott for meg 🤣🤣🤣. Skal mye til før det frister..... Eller mulig det bare er slik at jeg ikke har blitt spurt av den rette? Ikke godt å vite gitt 🤣. Jaja har det greit jeg så er ikke så farlig merker jeg 👌. Heier veldig på sidelinja jeg foreløpig 🙌🙌🙌. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 3. februar #389 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vet ikke hvordan det går jeg… ikke så bra kanskje. Situationshipen min vil fortiden kun pule å gir ikke lyd fra seg i mellom, jeg har prøvd å «ikke ta kontakt først» å nå har jeg ikke hørt noe siden tirsdag da jeg kommenterte på en snapstory. Så det går godt… Anonymkode: 6ced5...3d1 du må ta det opp med han og få en avklaring. Hva du ønsker... det gjorde jeg og da ble det avslutta på en måte.. vi skulle bare være venner fra nå av.. ha ha ha.. for meg er det lik avvisning. Jeg klarer aldri å se på han der som bare en venn.. så her blir det å holde seg langt unna. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 3. februar #390 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vet ikke hvordan det går jeg… ikke så bra kanskje. Situationshipen min vil fortiden kun pule å gir ikke lyd fra seg i mellom, jeg har prøvd å «ikke ta kontakt først» å nå har jeg ikke hørt noe siden tirsdag da jeg kommenterte på en snapstory. Så det går godt… Anonymkode: 6ced5...3d1 Sett en del tiktoks om «situationships”. Som gir mening. «a situationship is a situation to one person and nothing to the other”. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #391 Del Skrevet 3. februar Tror jeg må hive meg på datingkjøret igjen. Er så betatt av kollegaen at jeg holder på å klikke. Regner med at det bare er fordi jeg er singel på bygda og ikke svømmer i single damer, men likevel. Særs distraherende. Anonymkode: 3ad04...a19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #392 Del Skrevet 3. februar GrønnNellik68 skrev (30 minutter siden): du må ta det opp med han og få en avklaring. Hva du ønsker... det gjorde jeg og da ble det avslutta på en måte.. vi skulle bare være venner fra nå av.. ha ha ha.. for meg er det lik avvisning. Jeg klarer aldri å se på han der som bare en venn.. så her blir det å holde seg langt unna. Ja når han en gang gir lyd fra seg ! (Jeg sitter på fingrene mine i mend, har jo sååå lyst til å kontakte han) Anonymkode: 6ced5...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 3. februar #393 Del Skrevet 3. februar Lurer på om jeg skal få hjelp av noen venninner til å snekre tidenes mest fantastiske profil. Skal bare gro litt mot først. Har plantet et frø nå 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silimonika Skrevet 3. februar #394 Del Skrevet 3. februar Tja, jeg har ikke kommet i gang med noe ennå…. Men ting er litt travelt for tiden, så det er helt greit… vi får se ut over våren 😅 Jeg er litt sånn ambivalent - det hadde jo vært koselig, men så føler jeg det er litt stress også. Men jeg kunne trengt ett spark bak 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #395 Del Skrevet 4. februar Går ikke unna. Har endt opp med å dumpe begge mennene jeg datet i desember/januar. Hadde møtt dem gjennom datingapp og kjenner at det bare ikke funker for meg. Jeg hater virkelig datingapper og har aldri hatt noen virkelige forhold eller seriøse følelser for noen som følge av dem. Så jeg må prøve å møte menn IRL, men det er ikke lett. Jeg drikker ikke alkohol og har ikke tid til å være ute flere kvelder i uka. Har jo flere hobbyer og vennegjenger, men har ikke lykkes med å møte noen på den måten. Jeg jobber også hjemmefra, så ingen mulighet til å møte folk gjennom jobben heller. Jeg vil gjerne ha noen, men ikke bare for å ha noen. Det må være helt riktig person liksom, og det er ikke lett. Anonymkode: 8f49c...42e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #396 Del Skrevet 4. februar Hvor lenge inn i noe er det greit å date/snakke med flere menn parallelt? Tenkte jeg skulle gjøre det denne runden får ikke å bli så følelsesmessig knytta til dem så fort. Har snakket mer flere på en gang nå, skal møte to av dem denne uka. Anonymkode: 14d1c...516 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #397 Del Skrevet 4. februar 53 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor lenge inn i noe er det greit å date/snakke med flere menn parallelt? Tenkte jeg skulle gjøre det denne runden får ikke å bli så følelsesmessig knytta til dem så fort. Har snakket mer flere på en gang nå, skal møte to av dem denne uka. Anonymkode: 14d1c...516 Tror det er lett at det merkes og da mister folk interessen fort. Du blir ikke like genuin og investert når man holder på med flere. Jeg klarer det i hvert fall ikke. Anonymkode: db83f...30b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 4. februar #398 Del Skrevet 4. februar 22 hours ago, GrønnNellik68 said: Okapi... ikke gi opp. men heller slapp og ta det som det kommer. Vært litt innom andre apper osv, møte folk ute hvis du kan det tror jeg er aller beste og da tenker jeg ikke på bar og pub og sånt . Har du noen hobbyer du driver med som du møter folk? Felles interesser er jo ofte en fin greie. Har alltid vært ganske aktiv med diverse hobbyer. Stort sett alle er enten samboere, gift, femten år eldre enn meg, eller menn. Sitter i styret i et politisk parti, og er aktiv i et par hobbyforeninger samt dyrebeskyttelsen, så har ærlig talt ikke plass til mer sånt i kalenderen. Det har nok litt med omgangskretsen og interessene å gjøre, men jeg har aldri møtt noen gjennom venner eller hobbyer. Både langvarige og kortvarige forhold har vært med folk jeg har møtt via diverse apper og nettsider. 22 hours ago, Carolain said: Er det en egen app? Nei, den bruker mobilappen til Facebook. Såvidt jeg vet er det fortsatt ikke mulig å få tilgang via nettleser, men det er forsåvidt ikke så krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 4. februar #399 Del Skrevet 4. februar Okapi skrev (5 minutter siden): Har alltid vært ganske aktiv med diverse hobbyer. Stort sett alle er enten samboere, gift, femten år eldre enn meg, eller menn. Sitter i styret i et politisk parti, og er aktiv i et par hobbyforeninger samt dyrebeskyttelsen, så har ærlig talt ikke plass til mer sånt i kalenderen. Det har nok litt med omgangskretsen og interessene å gjøre, men jeg har aldri møtt noen gjennom venner eller hobbyer. Både langvarige og kortvarige forhold har vært med folk jeg har møtt via diverse apper og nettsider. Nei, den bruker mobilappen til Facebook. Såvidt jeg vet er det fortsatt ikke mulig å få tilgang via nettleser, men det er forsåvidt ikke så krise. Okei.. jeg har heller aldri møtt noen gjennom venner nei.. lol nå har jeg ingen venner igjen så da er det bare apper igjen ... hvis en skal gidde da.. er usikker på det og.. men skriver noen til meg eller liker meg så pleier jeg og si hei da for å finne ut hva de ser etter.. stort sett er det bare lettvindt moro så da er jo det ikke noe for meg. Irriterer meg mer når jeg har skrevet klart å tydelig i profilen at jeg ikke vil ha røykere.. så er det kun røykere man får likes fra.. skjønner ikke greia... kan de ikke lese lissom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolain Skrevet 4. februar #400 Del Skrevet 4. februar Okapi skrev (1 time siden): Har alltid vært ganske aktiv med diverse hobbyer. Stort sett alle er enten samboere, gift, femten år eldre enn meg, eller menn. Sitter i styret i et politisk parti, og er aktiv i et par hobbyforeninger samt dyrebeskyttelsen, så har ærlig talt ikke plass til mer sånt i kalenderen. Det har nok litt med omgangskretsen og interessene å gjøre, men jeg har aldri møtt noen gjennom venner eller hobbyer. Både langvarige og kortvarige forhold har vært med folk jeg har møtt via diverse apper og nettsider. Nei, den bruker mobilappen til Facebook. Såvidt jeg vet er det fortsatt ikke mulig å få tilgang via nettleser, men det er forsåvidt ikke så krise. Jeg er også aktiv med mye trening og litteratur og venninner. Men tror aldri jeg har møtt noen gjennom venner/aktivitet /jobb. De er jo alltid gift , eller feil alder, dessuten kjenner jeg jo bare damer, og de er gift, og kjenner andre par, så det er jo ikke så lettvint …synes dette rådet med å være aktiv nesten er litt sårt, fordi det er jo ofte litt vondt å gå ut å være blandt par og late som det er så fint atte, og så gå hjem igjen . Men alternativet er jo såklart ikke å mure seg inne 🤪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå