Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irak skrev (3 timer siden):

Hva er grunnen til at du synes det ble støy?

Er ment som inspirasjon.....

Det føles som litt irriterende i denne tråden.  Sagt fra meg, som er en stor romantiker ;)... Men, det blir litt vel "klissete" og det trenger vi ikke her . Føles også litt påtatt..

Men du må gjerne lage en egen tråd med dikt og sanger og sånn, det er bare fint. Da kan innleggene dine skinne for seg selv i en egen tråd :)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irak skrev (4 timer siden):

Hva er grunnen til at du synes det ble støy?

Er ment som inspirasjon.....

På hvilken måte skal dette inspirere? 

Anonymkode: 870b9...9c9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

På hvilken måte skal dette inspirere? 

Handler jo om kjærlighet ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (24 minutter siden):

Det er strengt tatt avsporing for tråden og dermed i strid med forumreglene. Lag en egen tråd. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en ny date igjen i går med samme mann i går. Bare middag , ikke noe annet. Det var veldig hyggelig. Jeg liker ham godt. Men jeg trenger tid på meg. Virker som at han forstår det, men kan jo ikke vite, jeg har ikke spurt . Fortsatt ikke morsom, det kan jo hende han blir etterhvert. Ellers er det potensiale syns jeg, lave skuldre, vi kan snakke om mye, jeg stoler på ham, og han virker som han prøver å lytte til og forstå det jeg sier .

Endret av Carolain
  • Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (3 timer siden):

Ja, og fortsatt, på hvilken måte inspirerer det? Tror alle har forstått at det du legger ut handler om kjærlighet. 
Denne tråden er for de som ønsker å finne noen og om dating. 
Det er ikke inspirerende med dikt og sanger. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Carolain said:

Jeg var på en ny date igjen i går med samme mann i går. Bare middag , ikke noe annet. Det var veldig hyggelig. Jeg liker ham godt. Men jeg trenger tid på meg. Virker som at han forstår det, men kan jo ikke vite, jeg har ikke spurt . Fortsatt ikke morsom, det kan jo hende han blir etterhvert. Ellers er det potensiale syns jeg, lave skuldre, vi kan snakke om mye, jeg stoler på ham, og han virker som han prøver å lytte til og forstå det jeg sier .

Høres ut som du skal gi dette en sjanse. Det at han var nærgående sist kan ha vært en hjernefis, han kan ha fått ørene fulle av at man må være intime første daten ellers havner han i friend zone. Kan ha vært så mangt. Men man må få lov å gjøre feil en gang i blant. Hvis det blir gjentagende, så har du et problem. Du må holde på dine grenser, evt justere dem dersom du selv vil. 

Endret av BobTheNoob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forelsket at jeg blir helt tullerusk!

Fortsatt bare heeelt i starten. Har vel ikke vert på mer enn 6-7 dater, men likevel. Er så utrolig herlig en følelse og litt skummelt på samme tid. 

Har ikke avtalt neste gang vi skal treffes. Håper han spør meg snart🙈

Han har tatt ting rolig hele veien, så rolig jeg til og med avskrev han som uinteressert til å begynne med, derfor vil jeg ikke mase for mye siden jeg mer eller mindre inviterte meg selv sist😄 

Er ikke så lett og leke kul og avslappet når en er tullete forelsket kjenner jeg😄 men herlig er det🥰 og jeg nyter hvert øyeblikk til vi treffes igjen🤞

Hvordan klarer man og ikke kvele de som er rolig og avslappet når man selv er ordentlig på? Hvor finner dere selvbeherskelsen til å ikke pepre de med meldinger og løpe ned dørene deres😅 

Synes den balansen er ordentlig skummel og vanskelig jeg.

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (1 time siden):

Høres ut som du skal gi dette en sjanse. Det at han var nærgående sist kan ha vært en hjernefis, han kan ha fått ørene fulle av at man må være intime første daten ellers havner han i friend zone. Kan ha vært så mangt. Men man må få lov å gjøre feil en gang i blant. Hvis det blir gjentagende, så har du et problem. Du må holde på dine grenser, evt justere dem dersom du selv vil. 

Ja, det var det jeg tenkte, at han trodde at det er sånn Tinder fungerer. Så jeg får se da. Typisk min flaks kommer jeg til å begynne å like ham når han mister interessen 😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuttery skrev (På 17.1.2024 den 9.20):

Jeg har virkelig forsøkt i år, men det går ikke helt veien.

1) Jeg møtte en mann på kafé. Det var såpass hyggelig at vi bestemte oss for å dra og spille biljard. Da vi spilte biljard ble han litt mer nærgående, forsøkte å holde rundt meg bakfra når jeg skulle skyte, kysse meg i nakken osv. Synes dette var litt rart, men synes han var søt. Han foreslår å bestille pizza og spise hjemme hos meg. Jeg sier nei, men vi kan gjerne ta noe mat. Vi spiser og ender opp med å dra hjem til meg likevel for å ta et siste glass vin (han bodde ikke langt unna). Han forsøker bare å kline/kle av meg. Jeg var ganske uvel etter maten+en del alkohol og måtte presisere flere ganger at jeg ikke orket å kline nå. Han har sendt noen meldinger, men ikke møtt han igjen.

2) Tre dater med en advokat(?). Første date var veldig hyggelig, tok noen øl på en lokal bar. Andre date inviterte han på middag og vin. Hadde virkelig ordnet, dekket på bordet, levende lys osv. Veldig fint! Tredje date spiste han hos meg, og ca midt i daten merket jeg at han ble mer og mer stille, og på slutten sa han at det hadde vært veldig hyggelig men at han ikke ønsket å møtes igjen. Har tenkt og tenkt på hva det kan være, men kommer ikke frem til noe.

3) Var på en date med en tysker i går. Det var forsåvidt hyggelig, daten gikk på engelsk, alt var ok. Men når det nærmet seg at vi skulle gå hjem (i 23-tiden på en tirsdag) spør han om han skal bli med meg hjem. Jeg takker nei. Vi står og venter ved bussen, og han sier da «i really want to kiss you right now”. Jeg sier at det er hyggelig, men at jeg ikke ønsker det nå. Følte ikke stemningen hadde ledet opp til det i det hele tatt…. Veldig rart.

Så sånn går mitt dating 2024 :) 

Vi er kun i januar. Du får la tiden gå litt uten noe hastverk og mas💓

• Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carolain skrev (5 timer siden):

Han er ikke morsom? Humor er viktig da! Så han har ikke slått til med en tørr vits 😉 Det er en av mine favoritt icebreakers 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (1 time siden):

haha hha du har ett poeng .. alle er på leit og vil at det skal gå unna vet du... ha ha ha..

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (22 minutter siden):

Han er ikke morsom? Humor er viktig da! Så han har ikke slått til med en tørr vits 😉 Det er en av mine favoritt icebreakers 😁

Nei, ikke et eneste ordspill faktisk😂 er selv stoor tilhenger av pappa -humor og tørre vitser..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Fighter83 said:

Er du litt streng med han tyskeren? Eller mener du at det ar null kjemi? Det er mange som hsr blitt indoktrinert på at man  kysse på første date. Han spør i hvert fall. Andre kaster seg bare på. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Carolain said:

Nei, ikke et eneste ordspill faktisk😂 er selv stoor tilhenger av pappa -humor og tørre vitser..

Oh Carolain

You are so vain

If you don't kiss me now

I'll will die in pain.. 

---

Den slags humor? 🤣

Anonymkode: db83f...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 19.12):

Samme her. Det er naturlig for meg å inkludere en person mer og mer når jeg blir kjent med personen, men en person jeg ikke en gang har møtt får ikke min fulle oppmerksomhet. Jo bedre vi blir kjent jo mer samkjører vi, jo bedre vi blir kjent jo mer inkluderer vi hverandre. :)❤️ 

Anonymkode: 41db3...562

Enig, samme her. Som oftest. Og om det kommer meldinger med spørsmål hver halvtime gjennom en kveld, fra noen jeg enten knapt har møtt, eller ikke har møtt, så går vinduet igjen. Og får jeg forespørsel om; nudepicks (eller mottar) eller om jeg vil komme hjem til vedkommende nå, ja da lukkes alle muligheter for videre kontakt. 
Dette er snakk om i en tidlig fase, men forøvrig uansett. For meg blir dette for kontrollerende, invaderende og slitsom adferd som ikke passer til min personlighet iallfall. Basert på egne erfaringer. K40+

Anonymkode: 594fe...9e3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Oh Carolain

You are so vain

If you don't kiss me now

I'll will die in pain.. 

---

Den slags humor? 🤣

Anonymkode: db83f...30b

Tjaaa …det er jo bare at noen tøyser og tuller, og vrir på det man sier😅 på en måte som er gøy.. altså hvis jeg en dag møter noen som kan sitere filmer og sanger jeg liker er jo det himmelsk 😅men det et jo like gøy å le av de samme tingene. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Carolain said:

Tjaaa …det er jo bare at noen tøyser og tuller, og vrir på det man sier😅 på en måte som er gøy.. altså hvis jeg en dag møter noen som kan sitere filmer og sanger jeg liker er jo det himmelsk 😅men det et jo like gøy å le av de samme tingene. 😄

Jaså. Du liker litt banter? 😉

You want banter?

You can't handle the banter! 

Screenshot_20240128_212158.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (23 minutter siden):

Er du litt streng med han tyskeren? Eller mener du at det ar null kjemi? Det er mange som hsr blitt indoktrinert på at man  kysse på første date. Han spør i hvert fall. Andre kaster seg bare på. 

Jeg er ikke erfaren med tyskere så... mulig det var hun jeg siterte du tenkte å svare? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (4 minutter siden):

Jaså. Du liker litt banter? 😉

You want banter?

You can't handle the banter! 

Screenshot_20240128_212158.jpg

Can handle😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...