AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Del Skrevet 29. desember 2023 Er det lov til å si at dette er god popmusikk? Uansett hvor latterlig det er så foretrekker jeg det istedenfor Taylor Swift. Catchy og morsomt. Kommer i godt humør. Anonymkode: 97c58...8de 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 29. desember 2023 #2 Del Skrevet 29. desember 2023 Du kunne neppe servert meg noe verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 29. desember 2023 #3 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg syns de er helt fantastiske! Veldig gøy musikk, som får meg i godt humør. Og musikkvideoene fra 80-tallet var noe for seg selv Thomas und Anders ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 29. desember 2023 #4 Del Skrevet 29. desember 2023 Sjekk sveisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 29. desember 2023 #5 Del Skrevet 29. desember 2023 En som vokste opp på 90 tallet. Disse gir meg bare gode minner:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Del Skrevet 29. desember 2023 Minner fra ungdomsskolen! Koselig musikk 😊 Anonymkode: 0d688...dbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Del Skrevet 29. desember 2023 Sofakona skrev (3 minutter siden): En som vokste opp på 90 tallet. Disse gir meg bare gode minner:) Du mener 80-tallet? Anonymkode: 97c58...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Del Skrevet 29. desember 2023 Elsker Modern Talking🤩 Jeg er født i '74, og denne musikken er en del av ungdomstida 🕺 Anonymkode: cd95d...2fc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du mener 80-tallet? Anonymkode: 97c58...8de Ikke meg du siterte, men Modern Talking relanserte en del av låtene sine på 90-tallet, og var populære da også. Anonymkode: 0d688...dbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #10 Del Skrevet 29. desember 2023 Litt un-modern nå kanskje... Anonymkode: 57576...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Uansett hvor latterlig det er så foretrekker jeg det istedenfor Taylor Swift. Catchy og morsomt. Kommer i godt humør. Anonymkode: 97c58...8de Alt er bedre enn Taylor Swift. 😁 Modern Talking er tysk gladmusikk som er godt egnet til å kjøre på repeat når man holder på med noe; hva gutta i bandet angår, virker det imidlertid som om de hadde litt vanskelig for å forstå at de hadde blitt noen år eldre ved comebacket i 1998; Dieter Bohlen er 44 år her, men kjører på som en 20-åring: Anonymkode: c2b81...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 29. desember 2023 #12 Del Skrevet 29. desember 2023 Moder`n preiker klarer jeg ikke drekkah bra engang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #13 Del Skrevet 29. desember 2023 Ah, Modern talking, bandet som aldri har vært moderne 😅 og alle låtene deres går sånn: Refrenget. Refrenget i reprise i fistel. 😅 Anonymkode: b3a90...60e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 30. desember 2023 #14 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Alt er bedre enn Taylor Swift. 😁 Modern Talking er tysk gladmusikk som er godt egnet til å kjøre på repeat når man holder på med noe; hva gutta i bandet angår, virker det imidlertid som om de hadde litt vanskelig for å forstå at de hadde blitt noen år eldre ved comebacket i 1998; Dieter Bohlen er 44 år her, men kjører på som en 20-åring: Anonymkode: c2b81...516 Dieter var det han ene het ja, og Thomas Anders var han mørke Litt sleske på det bildet der hehe. Og husker jeg fikk den cd-en der til jul i 1998 eller noe, det var stoor stas! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #15 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Elsker Modern Talking🤩 Jeg er født i '74, og denne musikken er en del av ungdomstida 🕺 Anonymkode: cd95d...2fc Enig,hilsen 76`r Anonymkode: 928a4...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #16 Del Skrevet 30. desember 2023 Foretrekker rock og metal , men om jeg hører på popmusikk (sånn en gang i året) , så blir det 80-talls pop. Var ikke født på den tiden, men det er lett å høre at 80-tallet var tiåret med best popmusikk. Anonymkode: daa4c...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. desember 2023 #17 Del Skrevet 30. desember 2023 Sett med dagens øyne fremstår de nok som ganske komiske, men jeg var veldig fan av dem da jeg var liten på 80-tallet. Som jentunge hadde jeg crush på ham med mørkt langt hår. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #18 Del Skrevet 30. desember 2023 Tabris skrev (1 time siden): Sett med dagens øyne fremstår de nok som ganske komiske, men jeg var veldig fan av dem da jeg var liten på 80-tallet. Som jentunge hadde jeg crush på ham med mørkt langt hår. 😅 Der er jeg ikke helt enig, du😉 Jeg har tenåringer (og har egentlig likt listemusikk selv, hele veien opp gjennom, fra MT-tida og til nå). Jeg synes mange artister i dag framstår minst like komiske som 90-tallets! Men de prøver hardt å være unike, da, det skal de ha😄 Og fy søren så mye bra musikk det var på 80/90-tallet🤩 Anonymkode: cd95d...2fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #19 Del Skrevet 30. desember 2023 Ellie Italia skrev (22 timer siden): Jeg syns de er helt fantastiske! Veldig gøy musikk, som får meg i godt humør. Og musikkvideoene fra 80-tallet var noe for seg selv Thomas und Anders ❤️ Antar du mener "Thomas und Dieter" med etternavnene Anders og Bohlen 😉? Det jeg husker best av Modern Talking var Nora-halskjedet som Thomas pyntet seg med. Nora var vel kona hans på tidspunktet, selvom det like gjerne kunne vært hans eget navn med tanke på hans vakre lokker og lipgloss🤭 Også har historien om da Dieter brakk penisen under samleie av en eller annen grunn brent seg fast i hjernen min. Anonymkode: dc232...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 30. desember 2023 #20 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Antar du mener "Thomas und Dieter" med etternavnene Anders og Bohlen 😉? Det jeg husker best av Modern Talking var Nora-halskjedet som Thomas pyntet seg med. Nora var vel kona hans på tidspunktet, selvom det like gjerne kunne vært hans eget navn med tanke på hans vakre lokker og lipgloss🤭 Også har historien om da Dieter brakk penisen under samleie av en eller annen grunn brent seg fast i hjernen min. Anonymkode: dc232...97a Helt korrekt, jeg blandet navna der Haha det med penisen visste jeg ikke, takk for de bildene i hodet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå