Gå til innhold

Hva synes du om Modern Talking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det lov til å si at dette er god popmusikk? 
 

Uansett hvor latterlig det er så foretrekker jeg det istedenfor Taylor Swift. 
 

Catchy og morsomt. Kommer i godt humør. 

Anonymkode: 97c58...8de

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns de er helt fantastiske! Veldig gøy musikk, som får meg i godt humør. Og musikkvideoene fra 80-tallet var noe for seg selv :D Thomas und Anders ❤️ 

 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofakona skrev (3 minutter siden):

En som vokste opp på 90 tallet.

 

Disse gir meg bare gode minner:)

Du mener 80-tallet? 

Anonymkode: 97c58...8de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Modern Talking🤩 Jeg er født i '74, og denne musikken er en del av ungdomstida 🕺 

Anonymkode: cd95d...2fc

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du mener 80-tallet? 

Anonymkode: 97c58...8de

Ikke meg du siterte, men Modern Talking relanserte en del av låtene sine på 90-tallet, og var populære da også. 

Anonymkode: 0d688...dbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uansett hvor latterlig det er så foretrekker jeg det istedenfor Taylor Swift. 

 

Catchy og morsomt. Kommer i godt humør. 

Anonymkode: 97c58...8de

Alt er bedre enn Taylor Swift. 😁

Modern Talking er tysk gladmusikk som er godt egnet til å kjøre på repeat når man holder på med noe; hva gutta i bandet angår, virker det imidlertid som om de hadde litt vanskelig for å forstå at de hadde blitt noen år eldre ved comebacket i 1998; Dieter Bohlen er 44 år her, men kjører på som en 20-åring:

71TBX2O6UIL._UF1000,1000_QL80_.jpg

Anonymkode: c2b81...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Modern talking, bandet som aldri har vært moderne 😅 og alle låtene deres går sånn:

Refrenget.
Refrenget i reprise i fistel. 

😅

Anonymkode: b3a90...60e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Alt er bedre enn Taylor Swift. 😁

Modern Talking er tysk gladmusikk som er godt egnet til å kjøre på repeat når man holder på med noe; hva gutta i bandet angår, virker det imidlertid som om de hadde litt vanskelig for å forstå at de hadde blitt noen år eldre ved comebacket i 1998; Dieter Bohlen er 44 år her, men kjører på som en 20-åring:

71TBX2O6UIL._UF1000,1000_QL80_.jpg

Anonymkode: c2b81...516

Dieter var det han ene het ja, og Thomas Anders var han mørke :) Litt sleske på det bildet der hehe. Og husker jeg fikk den cd-en der til jul i 1998 eller noe, det var stoor stas! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Elsker Modern Talking🤩 Jeg er født i '74, og denne musikken er en del av ungdomstida 🕺 

Anonymkode: cd95d...2fc

Enig,hilsen 76`r

Anonymkode: 928a4...4dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker rock og metal , men om jeg hører på popmusikk (sånn en gang i året) , så blir det 80-talls pop. Var ikke født på den tiden, men det er lett å høre at 80-tallet var tiåret med best popmusikk. 

Anonymkode: daa4c...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett med dagens øyne fremstår de nok som ganske komiske, men jeg var veldig fan av dem da jeg var liten på 80-tallet. Som jentunge hadde jeg crush på ham med mørkt langt hår. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (1 time siden):

Sett med dagens øyne fremstår de nok som ganske komiske, men jeg var veldig fan av dem da jeg var liten på 80-tallet. Som jentunge hadde jeg crush på ham med mørkt langt hår. 😅

Der er jeg ikke helt enig, du😉 Jeg har tenåringer  (og har egentlig likt listemusikk selv, hele veien opp gjennom, fra MT-tida og til nå). Jeg synes mange artister i dag framstår minst like komiske som 90-tallets! Men de prøver hardt å være unike, da, det skal de ha😄 Og fy søren så mye bra musikk det var på 80/90-tallet🤩

Anonymkode: cd95d...2fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie Italia skrev (22 timer siden):

Jeg syns de er helt fantastiske! Veldig gøy musikk, som får meg i godt humør. Og musikkvideoene fra 80-tallet var noe for seg selv :D Thomas und Anders ❤️ 

 

Antar du mener "Thomas und Dieter" med etternavnene Anders og Bohlen 😉?

Det jeg husker best av Modern Talking var Nora-halskjedet som Thomas pyntet seg med. Nora var vel kona hans på tidspunktet, selvom det like gjerne kunne vært hans eget navn med tanke på hans vakre lokker og lipgloss🤭 Også har historien om da Dieter brakk penisen under samleie av en eller annen grunn brent seg fast i hjernen min.

Anonymkode: dc232...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Antar du mener "Thomas und Dieter" med etternavnene Anders og Bohlen 😉?

Det jeg husker best av Modern Talking var Nora-halskjedet som Thomas pyntet seg med. Nora var vel kona hans på tidspunktet, selvom det like gjerne kunne vært hans eget navn med tanke på hans vakre lokker og lipgloss🤭 Også har historien om da Dieter brakk penisen under samleie av en eller annen grunn brent seg fast i hjernen min.

Anonymkode: dc232...97a

Helt korrekt, jeg blandet navna der :D Haha det med penisen visste jeg ikke, takk for de bildene i hodet! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...