Pudderrosa Skrevet 10. mai #21 Del Skrevet 10. mai Men, hvorfor ikke IVF? Er pga økonomi eller alder? Da kan man jo ta ut mange egg og satse på de som virker lovende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #22 Del Skrevet 10. mai Pudderrosa skrev (1 time siden): Men, hvorfor ikke IVF? Er pga økonomi eller alder? Da kan man jo ta ut mange egg og satse på de som virker lovende Han ønsker ikke IVF, og ikke jeg heller for så vidt. Jeg er 42, så små sjanser der også. Anonymkode: 47255...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #23 Del Skrevet 12. mai Pga alder og prøvetid burde dere vel ha vært i gang med IVF for lenge siden. Selv da er det små sjanser Anonymkode: abce0...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 12. mai #24 Del Skrevet 12. mai Jeg tenker det viser at du er fruktbar jeg, da🥰 jeg ble gravid på første forsøk med nummer 1. Med nummer to ble jeg gravid på andre forsøk, men jeg mistenker at jeg ble gravid på første forsøk og hadde en kjemisk SA, før jeg ble gravid igjen syklusen etter (og da fikk lillesøster). Jeg var mange dager forsinket (har vanligvis veldig stabil mens, pleier ikke å være en dag forsinket), kastet plutselig opp og da mensen endelig dukket opp så var den kraftig og vond (jeg pleier å ha lett, smertefri mens). Rakk aldri å teste meg men jeg tror det er en mulighet for at jeg hadde en kjemisk, og jeg regnes nok som ganske fruktbar😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå