Gå til innhold

Bli sjekket opp eller sjekke opp på byen i Oslo (kvinne)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Smuget er stengt for mange år siden.

Anonymkode: 606ab...a43

Da ville jeg alternativt anbefalt Bozo og Valentinos, men litt ungt klientell der. Er du litt rocka av deg så har du bra steder som Tors Hammer og Elm Street, litt eldre klientell der. 

Anonymkode: bf24b...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da ville jeg alternativt anbefalt Bozo og Valentinos, men litt ungt klientell der. Er du litt rocka av deg så har du bra steder som Tors Hammer og Elm Street, litt eldre klientell der. 

Anonymkode: bf24b...2e2

Elm er også stengt for mange år siden, tors hammer også. Begynner det å bli en stund siden du var ute? 😅

Anonymkode: 606ab...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke alle som syns menn på brune puber er attraktive. De legger jo minimalt i egenstell og utseende selv 

Anonymkode: 2a252...711

Hæ???

 

Anonymkode: ed1e0...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Elm er også stengt for mange år siden, tors hammer også. Begynner det å bli en stund siden du var ute? 😅

Anonymkode: 606ab...a43

Var mye ute på 90-tallet. Forandrer utelivet seg så mye?

Anonymkode: bf24b...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Foretrekker andre kanter av byen hvor menn har stil (dress eller skjorte i det minste) og hvor man kan pynte seg classy 

Vært mye på Youngstorget også men det har vært for å gå ut med venninner en casual kveld og ikke for å sjekke eller bli sjekket. Blir alltid sjekket der også men det er ikke helt min type menn

Anonymkode: 2a252...711

Hvilke kanter foretrekker du da? 

Anonymkode: ed1e0...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var mye ute på 90-tallet. Forandrer utelivet seg så mye?

Anonymkode: bf24b...2e2

90 tallet er 30 år siden, du tror vel ikke at alt fortsatt er det samme?

Anonymkode: 606ab...a43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da ville jeg alternativt anbefalt Bozo og Valentinos, men litt ungt klientell der. Er du litt rocka av deg så har du bra steder som Tors Hammer og Elm Street, litt eldre klientell der. 

Anonymkode: bf24b...2e2

Klientellet på bozo og valentinos er ikke ungt lenger altså..

Anonymkode: ed1e0...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var mye ute på 90-tallet. Forandrer utelivet seg så mye?

Anonymkode: bf24b...2e2

Så på 90 tallet ville du anbefale en dame på 30 og gå på BOZO og valentinos? Tøft og være den eneste som ikke hadde fake legg da. 

Anonymkode: ed1e0...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så på 90 tallet ville du anbefale en dame på 30 og gå på BOZO og valentinos? Tøft og være den eneste som ikke hadde fake legg da. 

Anonymkode: ed1e0...0e1

Jeg husker faktisk veldig godt jeg ble med ei dame jeg traff på Valentinos hjem på nachspiel helt til Jessheim. Hun var i slutten av 20-årene. 

Anonymkode: bf24b...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

90 tallet er 30 år siden, du tror vel ikke at alt fortsatt er det samme?

Anonymkode: 606ab...a43

Om nye utesteder er startet opp i samme lokaler kan jo fortsatt den gode ånden være igjen fra Valentinos, Bozo, Elm Street og Tors Hammer. 

Anonymkode: bf24b...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere andre (enn han som var ute på 90-tallet :P  ) komme med anbefalinger for utesteder som helst har menn 25+. Gjerne noe eldre. Trenger selvsagt ikke bare være i mitt foretrukne aldersspenn, men dere skjønner :)

Anonymkode: bfc66...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Har akkurat det samme spm hvor man går om man er alene og vil ut for å bli kjent/ sjekke opp for ons. Mye på jobbreise til Oslo, og mange kvelder alene blir kjedelige. Vært fint å krydret de litt med en spennende bekjentskap. Så tar jeg gjerne mot tips hvor man bør dra?

Anonymkode: 530c2...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 16.55):

Jeg som kvinne ønsker å bli sjekket opp eller selv sjekke opp en mann på byen. Nå er jeg sjenert, så sannsynligheten for at det er jeg som sjekker opp er ikke så stor, så jeg vil helst være den som blir sjekket opp. Jeg er kun ute etter one night stand. Jeg kommer ikke fra Oslo, men har noen helger fremover jeg skal være der, og da kunne jeg tenke meg sex. 

Jeg har aldri vær en som går på byen for å bli eller selv sjekke opp, så jeg vet ikke hvor lett eller vanskelig det er. 

Jeg er i midten av 30-årene og kan tenke meg en mann rundt samme alder. Hvor i Oslo er det størst sannsynlighet for å bli sjekket opp, uten at det blir rølpefyllasex? Og hva kan jeg gjøre for å øke sjansen for å bli sjekket opp, uten å kle meg som en hore?

Anonymkode: bfc66...36b

Jeg har akkurat det samme behovet. Reiser mye til Oslo i gjennom jobb, og tilbringer mye kvelder alene, noe som blir ensomt. Kunne tenkt meg litt spenning jeg også, og gjerne vite hvor man går for å finne noen. Er selv i slutten av 30 årene. 
har du funnet ut noe? 

Anonymkode: 530c2...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...