Gå til innhold

Singellivet i 40-åra

Fremhevede innlegg

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ok. Hva slags "gode menn" kan man finne der?  

Anonymkode: b2482...7bb

Min er kjekk og god🤷🏻‍♀️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med menn 33-38? Er de interessert i ei på 41? Jeg ønsker nemlig å date noen yngre 

Trolig ikke. I den alderen er de gjerne ute etter noen som er litt yngre eller samme alder for å få barn. 40+ er ikke optimalt for dette.

Anonymkode: 9ac9b...2b7

• Nyttig 1
Skrevet

Enklere på Tinder nå som jeg er 43 enn da jeg var 37. Mennene nå har barn, har store barn eller har slått fra seg tanken om barn. Slipper det maset. Mye mer til felles nå. Nå er det bare sex som er fokus. Ferdig med barnelivet 🤠

Anonymkode: 21289...90d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Trolig ikke. I den alderen er de gjerne ute etter noen som er litt yngre eller samme alder for å få barn. 40+ er ikke optimalt for dette.

Anonymkode: 9ac9b...2b7

Ikke alle menn vil ha barn 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 17.00):

Hm, så snodig at du ikke får napp hos norske damer, bare utenlandske. Har du veldig konservative/gammeldagse holdninger? 

Anonymkode: 94ee9...6d7

Nei absolutt ikke. Jeg er ganske raus og liberal. Erfaringen er derimot at på online dating kikker de norske damene på profilen min, men tar sjelden kontakt. Ikke svarer de heller om jeg skriver til dem først. Utenlandske damer derimot… de tar kontakt. Har vært på dater med utenlandske damer også.

Skrevet
On 1/11/2024 at 4:07 PM, AnonymBruker said:

Nesten alle er på Tinder, helt uavhengig av godhet.

Anonymkode: 5082a...b15

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 16.07):

Menn som har lyst på en kjæreste. Som vet hva de vil ha. Som trives med livet de lever. Som har det bra med seg selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 13.13):

Jeg har lagt merke til det samme, og siden jeg synes eldre menn er kjedelige og lite attraktive har jeg landet på å finne de yngre mennene som er seriøse.

Jeg er mann og har gjort det samme. Men det høres kanskje ikke så flott ut når en mann sier det:

"Jeg synes kvinner på min egen alder (45) er kjedelige og lite attraktive, og gå heller for yngre kvinner?"

Jeg tror noen vil reagere på den formuleringen, selv om det er en helt lovlig mening og preferanse.

Anonymkode: c9cfa...651

Skrevet

Jeg opplever det ikke vanskelig å få matcher i egen alder, dessverre er flere av de nyskilte eller nyseparerte, og helst ønsker å være litt playboys. Veldig veldig mange (sikkert ikke bare menn) kvier seg for forhold, eller så er det bare meg de helst vil unngå. Jeg klarer ikke det livet mer, og sletter den siste profilen og tenker at kjærlighetssorg det orker jeg ikke en gang til. 

Skrevet

Jeg lastet ned Tinder, fikk match, melding og invitasjon til grisete møte iløpet av 24 timer. 

Jeg fikk selvfølgelig panikk og slettet appen. 

Er gradvis tilnærming og flørting avleggs?? 

• Liker 1
Skrevet
On 1/11/2024 at 5:32 PM, Fighter83 said:

Kortvarig moro får jeg på klubb mm. Som så mange andre er nok jeg interessert i kjærlighet og noe langvarig 🤗

Du snevrer inn nedslagsfeltet ditt betraktelig når du henger på disse klubbene da (sju på en kveld etc), men kanskje det er nettopp der du finner en livspartner 🧡

Anonymkode: b8131...a1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...