EvigSingel Skrevet 11. januar 2024 #41 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): And still single. Anonymkode: 36578...e42 De fleste i dag dater ikke for å finne seg en kjæreste, men for å treffe forskjellige folk og ha hyggelige opplevelser.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #42 Skrevet 11. januar 2024 Fighter83 skrev (På 29.12.2023 den 14.27): Lastet ned tinder igjen nå i natt etter over 6 mnd av. Er mange aktuelle på min alder der sånn jeg ser. Skal treffe han ene i morgen allerede. Synes det alltid har vært lett å treffe folk eller... må jo passe tidsmessig med hverandre 😉 Jeg synes i grunn tinder er så kjedelig. Vil ha mer muligheter til å si hei til noen på et forum med en god profil vs tinder greiene mene... Er du ute etter kjæreste eller noen å dele livet med? Anonymkode: 714b3...1f5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #43 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så du er egentlig ikke ute etter noen å dele livet med, men noen som du synes er kjekke å se på? Anonymkode: 714b3...1f5 Synes det er helt ok å ønske seg en mann som ser bra ut. Ikke kjekk sexy macho, men fin nok. Anonymkode: b2482...7bb 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #44 Skrevet 11. januar 2024 EvigSingel skrev (13 minutter siden): Du kan sikkert finne en yngre som ikke har barn og som ikke vil ha barn (nå) lettere, men da er det dette med at de kanskje vil ha barn senene. Hva med en eldre menn kjekk og energisk som har barn som har flyttet ut hjemmefra? Er det lov å si at jeg synes det er litt "urettferdig"? Jeg har ikke barn, så det er ikke ok at han har heller Anonymkode: b2482...7bb 3
Fighter83 Skrevet 11. januar 2024 #45 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du ute etter kjæreste eller noen å dele livet med? Anonymkode: 714b3...1f5 Er det forskjell på det? 😅 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #46 Skrevet 11. januar 2024 EvigSingel skrev (9 minutter siden): De fleste i dag dater ikke for å finne seg en kjæreste, men for å treffe forskjellige folk og ha hyggelige opplevelser. Jaha. Anonymkode: 36578...e42
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #47 Skrevet 11. januar 2024 Fighter83 skrev (7 minutter siden): Er det forskjell på det? 😅 Det kan være. Man kan ønske seg kjæreste, men litt sånn kortvarig 😁 Anonymkode: b2482...7bb
Gjest WhisperingWind Skrevet 11. januar 2024 #48 Skrevet 11. januar 2024 EvigSingel skrev (42 minutter siden): Det finnes masse gode menn der hvis man ikke går etter kjekkasene. Traff min på Happen. Same shit. Og bedre mann skal en lete lenge etter🌹
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #49 Skrevet 11. januar 2024 Det er noen år siden jeg drev med nettdating, men siden det var seriøse menn på min alder jeg var på jakt etter, fikk jeg primært svar fra seriøse menn på egen alder. Skriver du +- 10 år får du svar fra nettopp det. Hvis du ikke ønsker deg det, er det jo bare å snevre inn. Forstår heller ikke de som sliter med useriøse henvendelser. Skriver du typ: «Jeg er en livsglad, treningsglad dame på 30 år som er ferdig med byturer og drømmer om å gifte meg og få barn i løpet av fem år», skremmer du sikkert vettet av mange. Og noen synes sikkert du fremstår for seriøs og kjedelig. Men du vet også at de som tar kontakt er de som er seriøse og ikke blir skremt av tanken. Du trenger ikke femti useriøse henvendelser, men den ene riktige. Anonymkode: e0922...97d 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #50 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 20.51): Som fersk nettdater i starten av 40-årene, har jeg gjort meg noen betrakninger (ny også på KG, så om dette har blitt diskutert til de kjedsommelige- beklager dette). Med en range +/- 10 år, har jeg utelukkende fått respons fra ytterpunktene. Antar at de på egen alder er keen på å date nedover (aldersmessig). Enden på visa er jo at man sitter med valget unge menn (kjekke og spennende, men uten seriøsts hensikter, særlig om man leser tråder her inne), eller «eldre», som jeg i de fleste tilfeller ikke finner attraktive, i allefall ut fra online førsteinntrykk. Aldri data eller hatt forhold til noen over egen alder. Hva er deres erfaring? Nettdating lost case for min aldersgruppe? 🙃 Anonymkode: d3d4a...387 Vel jeg opplever at det er en del som begynner å bli ganske sære når de er 40. Det er også flere av de kara som er litt ego og ikke er så interessert i å være noe særlig til omsorgsperson for andre enn sine egne barn. Eller de vil ha en mamma..sist fyr jeg snakka med ville ha noen som kunne sparke han bak slik at han fikk Raua i gir. Han orket ikke motivere seg selv. Noen ganger føles det som at jeg må velge mellom sære ungkarer som mangler boevne og fast jobb og så de mennene med barn som egentlig ikke vil ha en livspartner, fordi de har nok med sitt. De vil ha selskap og er brent på bruddet med eksen. Anonymkode: 1b682...d4f 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #51 Skrevet 11. januar 2024 On 12/27/2023 at 9:21 PM, remix2020 said: Kjenner meg litt igjen☺️. Ble singel som 40-åring og syns online dating var nåde spennende og vanskelig. Som singel mann oppdaget jeg at online dating var frustrerende. Nå er jeg 50 og har hatt noen dater og et kort forhold, men er singel igjen. Nå har jeg vært på dater’n i 3 år og syns det er like vanskelig. Norske damer rundt min alder virker ikke interessert. Mine siste dater har vært med utenlandske damer. Selv om det ikke har blitt noe forhold ut av disse datene, viste de i hvert fall interesse. Gir ikke opp å finne kjærligheten, men lett er det ikke. Hm, så snodig at du ikke får napp hos norske damer, bare utenlandske. Har du veldig konservative/gammeldagse holdninger? Anonymkode: 94ee9...6d7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #52 Skrevet 11. januar 2024 On 12/27/2023 at 8:51 PM, AnonymBruker said: Som fersk nettdater i starten av 40-årene, har jeg gjort meg noen betrakninger (ny også på KG, så om dette har blitt diskutert til de kjedsommelige- beklager dette). Med en range +/- 10 år, har jeg utelukkende fått respons fra ytterpunktene. Antar at de på egen alder er keen på å date nedover (aldersmessig). Enden på visa er jo at man sitter med valget unge menn (kjekke og spennende, men uten seriøsts hensikter, særlig om man leser tråder her inne), eller «eldre», som jeg i de fleste tilfeller ikke finner attraktive, i allefall ut fra online førsteinntrykk. Aldri data eller hatt forhold til noen over egen alder. Hva er deres erfaring? Nettdating lost case for min aldersgruppe? 🙃 Anonymkode: d3d4a...387 Min erfaring også. Nærmer meg slutten av 40-åra, men det er nesten bare unge menn som søker "spenning" eller menn nærme 60 og over. Pokker, min far er i 60-åren og iferd med å bli pensjonist! Jeg synes selv det blir for gammelt for meg. Så det blir å avvise de fleste henvendelser. Faktisk veldig lite å finne blant jevnaldrende, etter min mening. Anonymkode: d3ec2...172 2
EvigSingel Skrevet 11. januar 2024 #53 Skrevet 11. januar 2024 WhisperingWind skrev (12 minutter siden): Traff min på Happen. Same shit. Og bedre mann skal en lete lenge etter🌹 Vi trenger flere slike historier Gratulerer!
EvigSingel Skrevet 11. januar 2024 #54 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er det lov å si at jeg synes det er litt "urettferdig"? Jeg har ikke barn, så det er ikke ok at han har heller Anonymkode: b2482...7bb Hvis du føler at det blir å ta til takke med så skal du gå etter det du egentlig vil ha. En som ikke har barn og som ikke vil ha barn. Det er bare mye vanskeligere å finne, som i tillegg skal matche deg og din energi, levesett etc. Men etter å ha tatt ett dypdykk i datingverden de siste 2 årene vet jeg at det ikke er umulig. Sett av tid til å lete og sorter først ut i fra ikke barn og så gå på personlighet. Jeg kastet bort mye tid på å bli kjent med mange som var kjekke og hyggelige men som ikke potensielt var en match fordi de vesentlige tingene ikke var der. Spør i første setning Vil du ha barn? Og ta det derfra. Og få det opp på profilen din at du ikke har barn og ikke ønsker barn.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #55 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hm, så snodig at du ikke får napp hos norske damer, bare utenlandske. Har du veldig konservative/gammeldagse holdninger? Anonymkode: 94ee9...6d7 Kom igjen da! Tror du at alle utenlandske damer aksepterer konservative/gammeldagse holdninger? Anonymkode: b2482...7bb
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #56 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Synes det er helt ok å ønske seg en mann som ser bra ut. Ikke kjekk sexy macho, men fin nok. Anonymkode: b2482...7bb Problemet er at det ønske der ofte kommer foran hvordan du behandles og hvor interessert de faktisk er i deg. Anonymkode: 714b3...1f5
EvigSingel Skrevet 11. januar 2024 #57 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet er at det ønske der ofte kommer foran hvordan du behandles og hvor interessert de faktisk er i deg. Anonymkode: 714b3...1f5 Enig i dette. Han jeg ble introdusert til ville jeg aldri valgt på Tinder selv, men fra første stund behandlet han meg på en måte ingen menn har behandlet meg tidligere. Jeg innså også at han var helt annerledes enn jeg antok i begynnelsen. Å ha en mann som alle har respekt for og beundrer på grunn av den han er, er mye mer verdifult for meg nå enn å ha en mann som alle har respekt for og beundrer fordi han ser bra ut. 1 1
Fighter83 Skrevet 11. januar 2024 #58 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det kan være. Man kan ønske seg kjæreste, men litt sånn kortvarig 😁 Anonymkode: b2482...7bb Kortvarig moro får jeg på klubb mm. Som så mange andre er nok jeg interessert i kjærlighet og noe langvarig 🤗
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #59 Skrevet 11. januar 2024 Jeg synes det er vanskelig. Masse bitre menn med diger bagasje og jeg har ikke så mye egentid. Anonymkode: 4aef3...993 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #60 Skrevet 11. januar 2024 Fighter83 skrev (1 time siden): Kortvarig moro får jeg på klubb mm. Som så mange andre er nok jeg interessert i kjærlighet og noe langvarig 🤗 Da er det lurt å se på hvem som kan passe til deg for noe langvarig mer enn hvem du er fysisk tiltrukket av Anonymkode: 714b3...1f5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå