Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Relativt til kroppstørrelse har mennesket blant de største penisene i dyreriket.

Men stor penis trengs ikke for å lage barn. Det spiller ingen rolle for menn om penisen er stor.

Så det som gjenstår da er at stor penis er til for kvinner. Det må være derfor mennesket har utviklet så stor penis. Og jo mer kvinner selekterer store peniser, desto større kommer de til bli jo lenger evolusjonen pågår. Kommer vi i fremtiden til få mennesker med peniser som utgjør halve kroppstørrelsen?

Anonymkode: 4c99a...205

Dæggern, for en logikk og forståelse av biologi! Jeg er også spent på det statistiske grunnlaget for at kun menn med store peniser får barn. 

Anonymkode: 31878...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Relativt til kroppstørrelse har mennesket blant de største penisene i dyreriket.

Det stemmer ikke. Mennesker har relativt små peniser i forhold til kroppsstørrelse. 

Anonymkode: bdac7...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kommer vi i fremtiden til få mennesker med peniser som utgjør halve kroppstørrelsen?

Da håper jeg menn samtidig krymper voldsomt i størrelse. Jeg vil se den dama som kan ta imot en penis på størrelse med et greit kjøttfullt lår. 

Anonymkode: f9b82...8cc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dæggern, for en logikk og forståelse av biologi! Jeg er også spent på det statistiske grunnlaget for at kun menn med store peniser får barn. 

Anonymkode: 31878...298

Sveipes til siden disse menn med små. Disse mennene får rollen som forsørgere, på et senere tidspunkt, når kvinner har blåst fra seg, og trenger tid til karrieren. Da er menn med små gode å ha, platoniske, ydmyke, og korrekte, slik at kvinner får realisere seg og blomstre, mens disse små mennene får fylt tomheten med å bidra til andres avkom sin oppvekst. Avkom som vokser opp i bildet av sin mor, og velutstyrt som sin rette far.

Over tid vil det jevne seg ut, menn med små reprodusere seg ikke nok, og de forsørgende blir færre, og med det vil verden oppleve vekst i færre barn og mer ressurser per hode. Samt at menns peniser kan hylles der de majestetisk har mer historisk sus en hva nåtidens forsørger kaste kan vise til. Den som lever får se. Imens flytter de smarte med forsørger gener til Sveits 😂.

Snev av sannhet? Fyr løs. Kjør debatt.

Anonymkode: f5592...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 16.24):

Tydeligvis ikke når kvinner mener gj snittet er for lite. 16 cm er det damene foretrekker i følge studier. 

Kjenner du noe ved samleie\penetrering? Hvordan var det første gangen dere skulle ha sex når han hadde mikro?

Anonymkode: ae3e4...b93

Hvordan vet kvinner om en mann har 14, 15 eller 16 cm lang? Kvinner eier jo ikke øyemål og ingen går rundt med målbånd i vesken😅 Nylig trodde ei jeg hadde 25cm fordi hun aldri hadde vært med en så stor før. Den er i realiteten 19,5 cm på en god dag. 

Anonymkode: 89fb7...536

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Christel A skrev (På 8.4.2023 den 23.50):

Lengden betyr veldig lite for meg, men tykkelsen er viktig. Etter å ha født tre barn ønsker jeg å føle ham inni meg, og kjenne meg ung og trang igjen. DET tenner meg.

Skjønner logikken, men man blir jo ikke trangere av å ha sex med en tykk penis akkurat, så man lurer jo bare hjernen på en måte😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har faktisk aldri målt min egen størrelse før nå, men en lengde på 18cm og en omkrets på 12cm høres ut som ganske lite. 
Så jeg går vel inn under kategorien liten penis vil jeg tro... 

Anonymkode: c66be...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 1.13):

Hvor da hele tiden? Her inne noen ganger i måneden av menn selv som tenner på small penis humuliation, ellers på pluss artikler på Dagbladet som fortsatt resirkulerer en artikkel fra 2019. De skriver forsåvidt  om hva slags kvinnelige underliv og kropper menn liker også. 

Anonymkode: 06a2e...88e

Small penis humiliation kommer stort sett av at menn har fått kommentarer om at penis er for liten og at de ikke klarer å tilfredsstille partneren sin seksuelt. Siden de føler de ikke kan tilfredsstille ei dame i sengen, så begynner de heller å tenne på å bli latterliggjort, siden de da får oppmerksomhet fra det kvinnelige kjønn "på en eller annen måte", som er bedre enn ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Small penis humiliation kommer stort sett av at menn har fått kommentarer om at penis er for liten og at de ikke klarer å tilfredsstille partneren sin seksuelt. Siden de føler de ikke kan tilfredsstille ei dame i sengen, så begynner de heller å tenne på å bli latterliggjort, siden de da får oppmerksomhet fra det kvinnelige kjønn "på en eller annen måte", som er bedre enn ingen ting.

Vel, du har også folk med relativt stort utstyr som tenner på sph, og det behøver ikke ha noe som helst med evne til å tilfredsstille partner. Det er nok ikke heller slik at det bare er å bestemme seg for en fetisj. For så å tilpasse tenninga fetisjen. Det pleier å være motsatt vei. Det kan være forskjellige grunner til at menn tenner på sph. Mange mener det kan være en forsvarsmekanisme som slår inn for å dempe ubehagelige følelser. Og som mye annet har det nok ofte forankring i barndommen eller ung voksen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sveipes til siden disse menn med små. Disse mennene får rollen som forsørgere, på et senere tidspunkt, når kvinner har blåst fra seg, og trenger tid til karrieren. Da er menn med små gode å ha, platoniske, ydmyke, og korrekte, slik at kvinner får realisere seg og blomstre, mens disse små mennene får fylt tomheten med å bidra til andres avkom sin oppvekst. Avkom som vokser opp i bildet av sin mor, og velutstyrt som sin rette far.

Over tid vil det jevne seg ut, menn med små reprodusere seg ikke nok, og de forsørgende blir færre, og med det vil verden oppleve vekst i færre barn og mer ressurser per hode. Samt at menns peniser kan hylles der de majestetisk har mer historisk sus en hva nåtidens forsørger kaste kan vise til. Den som lever får se. Imens flytter de smarte med forsørger gener til Sveits 😂.

Snev av sannhet? Fyr løs. Kjør debatt.

Snev av ingenting.

Anonymkode: 6095a...6cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (På 7.6.2022 den 14.19):

Det opprettes mange tråder om penisstørrelser på seksualitetsforumet Moderatorteamet har derfor besluttet å opprette en egen tråd for dette for å ikke forstyrre underforumet med mange likelydende tråder om dette temaet. 

Denne tråden kan derfor brukes til å diskutere alt man lurer på angående penisstørrelser.

En stor spørre undersøkelse der damer sier hvor stor penis bør være så sier majoriteten at den skal være 16-17 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
feliek54 skrev (20 minutter siden):

En stor spørre undersøkelse der damer sier hvor stor penis bør være så sier majoriteten at den skal være 16-17 cm

Da er min for stor. Eller var det slapp 16-17?

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener bestemt at størrelsen har minimalt å si. Har hatt elendig sex med menn med stor penis og god sex med menn med såkalt liten. Og omvendt. Det viktigste er mannen den henger på. Er så mange par som etter en stund har så lite sex uansett. Er mye annet som er viktigere. Har en kompis med stor penis. Han sier de han har vært i forhold med har mistet interessen for sex etter en stund. Jeg var gift I over 20 år. Vi hadde ett godt sexliv selv om han hadde, i følge folk på kg, liten. Var ikke derfor vi ble skilt. 

Anonymkode: 32744...84a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er min for stor. Eller var det slapp 16-17?

.

Det var når den var stiv. Men det er sikkert noen som ønsker større og andre mindre. Jeg hadde mye sex en periode med ei eldre i 50 åra som var lita og lå jeg oppå så gikk min penis i bunn så det ble ubehagelig for henne, men vi fant andre stillinger som fungerte for oss begge

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Påstand: kvinner/jenter har det "enkelt" - har du små pupper digger noen menn det, har du store pupper digger noen menn det...

Men alle kvinner/jenter digger stor pikk.… så de med snittet og nedover har tapt.

Anonymkode: dbcc8...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/12/2023 at 12:51 PM, AnonymBruker said:

Hvordan vet kvinner om en mann har 14, 15 eller 16 cm lang? Kvinner eier jo ikke øyemål og ingen går rundt med målbånd i vesken😅 Nylig trodde ei jeg hadde 25cm fordi hun aldri hadde vært med en så stor før. Den er i realiteten 19,5 cm på en god dag. 

Tydeligvis har ikke vedkommende målt dybden sin og bare kaster ut centimeter som en blind person i fylla 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Påstand: kvinner/jenter har det "enkelt" - har du små pupper digger noen menn det, har du store pupper digger noen menn det...

Men alle kvinner/jenter digger stor pikk.… så de med snittet og nedover har tapt.

Har ikke mamma sagt at det er 18-års grense på Kvinneforum?? Kom deg på skolen nå!!

Anonymkode: 6095a...6cf

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er kvinne og digger ikke stor. Det gjør bare vondt

Anonymkode: 32744...84a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...