Arild37 Skrevet 1. februar 2023 #2141 Del Skrevet 1. februar 2023 Å diskutere hva som er gjennomsnittet er like dumt som å diskutere gjennomsnittlig høyde på menn, man har ikke personlige meninger om dette, gjennomsnittet er som det er uansett hva man tror og mener 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2142 Del Skrevet 1. februar 2023 Og vi må ikke glemme at mange har under gjennomsnittet. Anonymkode: 0dbe2...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2143 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hmm liker damer stor eller liten...?? Kjøpte dilldo til dama på sex leketøy butikken,eg spurte hva damer kjøper mest? Det var ein monster dilldo på 25x18cm. Klarte akkurat å lure den inn i ho men hun klarte ikkje å nyte. Den blei for stor,så kjøpte eg ein ny på 17x15cm den likte hun veldig bra. Eg tru selv damer synes det er digg å oppleve ein monster bare for å prøve å kjenne på,men ikke for noe fast sex med ein slik. Har selv ein på 17x17cm. Kjekt å se reaksjonen på damer som har sett den,men i tidligere forhold har dem også klaget på den blei for stor,men nåværende partner elsker den. Eg har også blitt dumpet der partner hoppet rett på ny med ein penis under snittet,så det viser penis har ikkje alt å si, total sett veldig lite. Penis er inne i hun i max halve tiden under samleie, eg vil tru spenningen før og under samleie har mye mer å si enn størrelsen. Anonymkode: 7a14f...aa3 Humblebragging. The worst kind of bragging. Anonymkode: 6095a...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2144 Del Skrevet 2. februar 2023 Personen i denne videoen sies å ha mikropenis. I slutten av videoen sies det at han har en penis som er 12 cm erigert. Det som slår meg er at jeg har 11 cm erigert og aldri fått beskjed hos legen om at jeg har mikropenis (jeg har vært hos urolog). Jeg kjenner selvtilliten min får seg en solid knekk her. Trodde mikropenis var ekstremt smått, men tydeligvis ikke... Anonymkode: 33d3b...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2145 Del Skrevet 2. februar 2023 Legen sa ikke noe fordi han mente det var åpenbart. Han kan ikke lese tankene dine og visste ikke at du ikke var klar over at du hadde micro. Men nå vet du. Bedre sent enn aldri som det heter. Anonymkode: eef6b...e7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2146 Del Skrevet 2. februar 2023 Hva med å bare google micropenis..? Ingen av dere har mikropenis under noen definisjon. Anonymkode: f057a...398 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2147 Del Skrevet 2. februar 2023 Definisjonen på mikropenis er under 8.5 cm erigert. 11 cm er litt under gjennomsnittet men ikke mikropenis. Anonymkode: 5f244...3b4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2148 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med å bare google micropenis..? Ingen av dere har mikropenis under noen definisjon. Anonymkode: f057a...398 Det var jo det han gjorde. Og det var der han fant videoen. Anonymkode: bcbd3...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 2. februar 2023 #2149 Del Skrevet 2. februar 2023 Tror ikke det er micro penis, søkte det opp å da er det tydeligvis en tilstand hvor man ikke kan få barn. Under 7- 8 cm i erigert tilstand må man ha, og underutviklede testikler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2150 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Personen i denne videoen sies å ha mikropenis. I slutten av videoen sies det at han har en penis som er 12 cm erigert. Det som slår meg er at jeg har 11 cm erigert og aldri fått beskjed hos legen om at jeg har mikropenis (jeg har vært hos urolog). Jeg kjenner selvtilliten min får seg en solid knekk her. Trodde mikropenis var ekstremt smått, men tydeligvis ikke... Anonymkode: 33d3b...430 Da har jeg jo teknisk sett mikropenis ifølge dette da den er 4cm slapp og 13cm hard. Anonymkode: 3f3c9...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannErfaren84 Skrevet 2. februar 2023 #2151 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Legen sa ikke noe fordi han mente det var åpenbart. Han kan ikke lese tankene dine og visste ikke at du ikke var klar over at du hadde micro. Men nå vet du. Bedre sent enn aldri som det heter. Anonymkode: eef6b...e7b Herregud då! Klapp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2152 Del Skrevet 2. februar 2023 Det finnes tissemenn for alle slags vaginaer. Er du ikke tilfreds med tissemannen du fant så lar du han finne en vagina som passer han bedre og du finner en tissemann som passer deg bedre. Anonymkode: acc48...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2153 Del Skrevet 2. februar 2023 Skjønner ikke hvorfor alle prater om lengden. Det er tykkelsen som har noe å si for min del iallefall😊 Anonymkode: 83ab8...7f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2154 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da har jeg jo teknisk sett mikropenis ifølge dette da den er 4cm slapp og 13cm hard. Anonymkode: 3f3c9...2da Bilde 🤗😃 Anonymkode: 96941...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2155 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Personen i denne videoen sies å ha mikropenis. I slutten av videoen sies det at han har en penis som er 12 cm erigert. Det som slår meg er at jeg har 11 cm erigert og aldri fått beskjed hos legen om at jeg har mikropenis (jeg har vært hos urolog). Jeg kjenner selvtilliten min får seg en solid knekk her. Trodde mikropenis var ekstremt smått, men tydeligvis ikke... Anonymkode: 33d3b...430 Min er 11,5 erigert, det er nok mer en bra nok. Anonymkode: 0dbe2...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 3. februar 2023 #2156 Del Skrevet 3. februar 2023 Fruen og jeg har eksperimentert litt med en ekstra mann ved noen anledninger opp gjennom årene. De har variert en god del i størrelse, fra tynn gjennomsnittspenis til rimelig stor "maxipenis", kanskje 19 lang og 15 i omkrets. Og jeg har noen korte videoklipp der hun knuller med han med "maxipenis" Jeg har faktisk ikke et fnugg av tvil om at hun har mer fysisk utbytte av denne "maxipenisen" enn av min og andres gjennomsnittspeniser. Lyder, kroppsspråk osv er tydelige bevis på det. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2157 Del Skrevet 5. februar 2023 Det sitter folk her på forumet og juger om lengde på penis, De har ikke 14 cm. Men 10 cm. Folk må være redelig. Anonymkode: 0dbe2...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konghung Skrevet 8. februar 2023 #2158 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 2.2.2023 den 21.24): Skjønner ikke hvorfor alle prater om lengden. Det er tykkelsen som har noe å si for min del iallefall😊 Anonymkode: 83ab8...7f0 Er det ikke gøy med begge deler da..?😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2159 Del Skrevet 8. februar 2023 Konghung skrev (1 time siden): Er det ikke gøy med begge deler da..?😁 Ikke alltid, skal vi tro damene. Anonymkode: 6095a...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2160 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg er faktisk veldig glad i STOR penis, altså jeg blir skikkelig tent av å bare se på en😅 Å tenke på hva som er under buksa og ja.. Mmmm.... 💦 Men, når det er sagt så har faktisk ingen av mine ekser store peniser. Jo,ene hadde det. De andre helt gjennomsnittlige eller kanskje til og med litt under. Så dere menn, med små eller gjennomsnittlige. Det er til syvende og sist ikke penis størrelse man velger partner etter. Anonymkode: f4788...3c4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå