AnonymBruker Skrevet 25. januar #2981 Del Skrevet 25. januar Jeg datet en som jeg konkluderte med hadde den perfekte penis; jevn, fin farge, passe tykk, passe lang (=akkurat kort nok til å ikke bunne om man kjører på), hode proporsjonalt med skaftet og ikke for mye/lite forhud (jeg vet aldri helt hvordan jeg skal behandleren omskåret penis, ingenting å «jobbe med» 🙈). Synd han ikke var god i senga 😄 Han fikk masse BJ’s da. De jeg ikke synes er så fine er kanskje de som er «spisse», hodet er mindre enn skaftet, gjerne med masse forhud. Uansett er det aller viktigste selvfølgelig personen den sitter på, og hvordan den brukes. Anonymkode: f1286...0ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2982 Del Skrevet 25. januar Svart & svær Anonymkode: dc167...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2983 Del Skrevet 26. januar Kuken til kjæresten min er tilnærmet perfekt utseendemessig. Fin og jevn farge, passe stort kukhode. Perfekt forhud, ikke noe ekstra som henger og slenger. Rett, med en svaaak bøyning til venstre tidvis. Lukter og smaker nydelig. Tipper den er ca 14cm kanskje. Minste jeg har vært borti, men den deiligste sexen og kommer vaginalt for første gang i mitt liv. Anonymkode: f7c84...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2984 Del Skrevet 26. januar Den er koblet på en person man begjærer, tenker jeg. Anonymkode: d2402...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2985 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan vil dere beskrive det perfekte kuken? Og finnes det virkelig noe som kan kalles det perfekte? Anonymkode: a3b43...2f6 Den perfekte kuken er en som fungerer. Utover det, spiller den liten rolle, så lenge den sitter på mannen vi elsker. K 44 Anonymkode: aa6cb...150 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar #2986 Del Skrevet 26. januar (endret) Det viktigste for meg er at han vet hva han skal gjøre med kuken sin, og hvordan han skal tenne meg. Det er det jeg setter aller mest pris på. En ting er å ha stor kuk, en annen ting er om han faktisk kan bruke den. Er han god og snill med meg der så maler jeg, og elsker å gi han nytelse. Finnes ikke noe bedre enn det, er min mening ihvertfall. Så må jeg elske mannen for å kunne klare å ha sex med han. Har alltid vært slik. Min erfaring er at det er da det er lidenskapelig, og masse seksuell lyst 🔥. Er det gjensidig så er det fantastisk 🥳. Endret 26. januar av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2987 Del Skrevet 26. januar MacadamiaNut skrev (21 timer siden): Bryr meg ikke om lengden, men definitivt tykkelsen 😍 Har heldigvis en erigert penis på 15 cm i omkrets. Den er 12 cm i slapp tilstand. Anonymkode: 49ec5...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2988 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har heldigvis en erigert penis på 15 cm i omkrets. Den er 12 cm i slapp tilstand. Anonymkode: 49ec5...fcd Takk for disse nyttige opplysningene. Anonymkode: d7a50...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2989 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 26.1.2024 den 7.28): Kuken til kjæresten min er tilnærmet perfekt utseendemessig. Fin og jevn farge, passe stort kukhode. Perfekt forhud, ikke noe ekstra som henger og slenger. Rett, med en svaaak bøyning til venstre tidvis. Lukter og smaker nydelig. Tipper den er ca 14cm kanskje. Minste jeg har vært borti, men den deiligste sexen og kommer vaginalt for første gang i mitt liv. Anonymkode: f7c84...cd1 Den er nok mindre enn 14 cm, siden snittet er 14. Den er sikkert 11-12 cm. Er ikke realistisk at 14 cm er det minste man har vært borti statistisk sett. Anonymkode: 72f09...ac6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2990 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den er nok mindre enn 14 cm, siden snittet er 14. Den er sikkert 11-12 cm. Er ikke realistisk at 14 cm er det minste man har vært borti statistisk sett. Anonymkode: 72f09...ac6 Om han er den eneste, så er hennes svar rett. Ellers 😂😂😂😂 nope. Anonymkode: b6259...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2991 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 17.15): Mye snakk om liten og gj.snitlig str nå. Min er selv 19 cm og 15 cm tykk, og blir usikker etter all snakket om at 15 cm er best. Er det noen her som faktisk foretrekker store, og isåfall hvorfor? De ser vel mye bedre ut? Og er vel deiligere og ha inni seg? Anonymkode: 9c812...80f hvorfor alt dette snakket om str ??? Hvorfor ikke snakke om at det finnes vaginaer i forskjellige str også. Noen trenger en stor for å bli tilfredstillt og noen klarer seg med en liten. Selv er jeg vid nedentil og foretrekker en sværing men en venninne er ganske trang og foretrekker en middels/liten. Anonymkode: 3c6fd...d82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2992 Del Skrevet 4. februar Hvor mange hadde dere sex med i fjor? Anonymkode: 04696...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2993 Del Skrevet 4. februar Hva definerer du som liten penis? Har inntrykk av at her på KG er alt under 20 cm smått 😄 Anonymkode: 9b19f...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2994 Del Skrevet 4. februar Hvorfor skriver du "dere"? Anonymkode: e296b...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2995 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva definerer du som liten penis? Har inntrykk av at her på KG er alt under 20 cm smått 😄 Anonymkode: 9b19f...f30 Da er det jo greit å vite at en er innafor, og ikke liten. Longfellow Deeds Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 5. februar #2996 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva definerer du som liten penis? Har inntrykk av at her på KG er alt under 20 cm smått 😄 Anonymkode: 9b19f...f30 Jeg tenker under 9-10. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2997 Del Skrevet 5. februar Melus skrev (6 timer siden): Jeg tenker under 9-10. Da begynner vi å bli enige. 9 cm er jo litt smått ja uten at eier kan noe for det. Anonymkode: 452c3...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2998 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da er det jo greit å vite at en er innafor, og ikke liten. Longfellow Deeds Anonymkode: b6259...107 Det store spørsmålet er om du består dorulltesten, longfellow deeds. Anonymkode: c4540...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2999 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det store spørsmålet er om du består dorulltesten, longfellow deeds. Anonymkode: c4540...f19 Dorulltesten😂 Selv slapp består en den. Slapp er den tykkere og over 1,5 dorull lang. Her snakker vi om tørkerulltesten. Longfellow Deeds Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 5. februar #3000 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da begynner vi å bli enige. 9 cm er jo litt smått ja uten at eier kan noe for det. Anonymkode: 452c3...c80 9 cm er fortsatt innafor, synes jeg. Har aldri hatt sex med en mindre enn det, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men for min del; heller 9 cm enn 16 og oppover som bare gjør vondt. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå