Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun trenger ikke vært med en mann med stor for å ha hatt noe stort, for vi har dildo og lignende. 

Vær stolt av kroppen din, ikke la usikkerheten gjøre at du går glipp av noen du vil passe kjempe bra med 😊

Anonymkode: a9aac...0b2

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men asså? En gjennomsnittlig penis er langt morsommere enn en stor en, så om noe tenker jeg at det burde være en trygghet at hun velger å slå seg til ro med deg 🤔 Om du er en giver-type mellom laknene i tillegg, vil du være sikret et godt og rikt sexliv.

Anonymkode: 6e937...999

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, du bør søke profesjonell hjelp slik at du ikke lar dine komplekser og egen usikkerhet få ødelegge livet ditt.

Du skylder på kvinner at de ikke er bra nok for deg.

Men det er din egen usikkerhet som hemmer deg, dine egne komplekser for egen penisstørrelse.

Penisstørrelse er for de aller, aller fleste kvinner laaaangt nede på listen over hvilke kvaliteter man ønsker og trenger at en mann har. En mann som setter en kvinnes verdi ut fra penisstørrelsen til hennes tidligere sexpartner(e) har ekskludert seg selv som aktuell partner, fordi han er så overfladisk, så kontrollerende, så usikker at det er uforenelig med å kunne ha et godt forhold til ham.

Så, hvis du virkelig ønsker deg en kone og en familie, da må du først gå i deg selv og gjøre deg til en bedre utgave av deg selv. I dag er du en fordømmende og usikker mann som risikerer å ødelegge alle sjansene du får til et godt forhold.

Anonymkode: d3dd0...73a

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan lage deg en t skjorte med skrift og animert bilde av penis med oppgitt lengde. Spørre om de vil gifte seg i teksten. Er den lang nok på bildet er det sikkert muligheter.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert trolling, men om spørsmålet var oppriktig så er det vel kun jomfruer som er garantert penis fri. Meld deg inn i en sekt, jehovas vitner set stadig etter medlemmer.

Anonymkode: 703db...4fa

Korresponder faktisk ganske mye med jehovas vitner og det virker som en fin gjeng. De har hintet til at det er mange fruer å hente der men om jeg skal bli jv må jeg vente til bestefar dør, han hadde blitt dritsur.

Anonymkode: 0ed4d...d3c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet her er ikke at "kvinner har blitt såpass promiskuøse, og de føler seg helt berettiget å lyve og feilrepresentere seg selv, og føler ikke noen skam eller skyldfølelse rundt det" (wtf?). Problemet er TS sin usikkerhet og at han projiserer dette over på kvinner generelt.

Anonymkode: 3c122...1eb

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror det har noe å si for hvordan relasjonen mellom deg og en kvinnelig partner vil bli så må du gå noen runder med deg selv.. Hallo.

Hvorfor er du SÅ usikker på deg selv? Hvorfor i alle dager tenker du på dette? Skal du liksom spørre henne, og hva hvis hun sier ja? Blir du en mindre mann av den grunn? Skal du slå opp da?

Du tiltrekker deg ikke akkurat gode kvinner med dette tankesettet, og som kvinne selv ville jeg nok syntes du var en merkelig skrue..

Jobb med selvfølelsen din du. 

Anonymkode: e7459...234

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg har vært hos sexolog om dette og hun var enig med meg.

😂

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Problemet er at de fleste kvinner i dag later til å ha hatt ganske mange sexpartnere

Som du skriver, så "later" det til å være sånn. Mens det finnes godt voksne menn som aldri har hatt sex i det hele tatt, så har omtrent alle kvinner hatt sex. Det er likevel et fåtall menn og kvinner som er veldig promiskuøse. I tillegg, er det et betydelig fåtall av mennene som har aller mest sex av alle. Som har hatt sex med alle damene som kanskje bare hatt sex med ham. Noen få menn fargelegger alles virkelighetsoppfatning.

Anonymkode: cd003...7fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt seriøst, du bør søke profesjonell hjelp slik at du ikke lar dine komplekser og egen usikkerhet få ødelegge livet ditt.

Du skylder på kvinner at de ikke er bra nok for deg.

Men det er din egen usikkerhet som hemmer deg, dine egne komplekser for egen penisstørrelse.

Penisstørrelse er for de aller, aller fleste kvinner laaaangt nede på listen over hvilke kvaliteter man ønsker og trenger at en mann har. En mann som setter en kvinnes verdi ut fra penisstørrelsen til hennes tidligere sexpartner(e) har ekskludert seg selv som aktuell partner, fordi han er så overfladisk, så kontrollerende, så usikker at det er uforenelig med å kunne ha et godt forhold til ham.

Så, hvis du virkelig ønsker deg en kone og en familie, da må du først gå i deg selv og gjøre deg til en bedre utgave av deg selv. I dag er du en fordømmende og usikker mann som risikerer å ødelegge alle sjansene du får til et godt forhold.

Anonymkode: d3dd0...73a

Jeg vil ha et tradisjonelt ekteskap og være den største kona mi har vært med. Dette er ikke mye å be om historisk sett og noe som stort som ekteskap bør gjøres riktig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

😂

I tillegg, er det et betydelig fåtall av mennene som har aller mest sex av alle. 

Nettopp. Jeg vil ikke ha en kvinne som har vært med en av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg ville snudd fort og løpt vekk om jeg fikk antydning til denne typen spørsmål om tidligere partner. Stort rødt flagg, som tyder på en mann som er meget usikker på sin maskulinitet. Jeg vil ha en sterk mann. Penisstørrelse helst helt gjennomsnittlig. Et sunt sexliv, som handler om kun oss to. 

Anonymkode: 25910...5cd

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff. Jeg ville snudd fort og løpt vekk om jeg fikk antydning til denne typen spørsmål om tidligere partner. Stort rødt flagg, som tyder på en mann som er meget usikker på sin maskulinitet. Jeg vil ha en sterk mann. Penisstørrelse helst helt gjennomsnittlig. Et sunt sexliv, som handler om kun oss to. 

Anonymkode: 25910...5cd

Men du har vært med en relativt stor i fortiden, ikke sant? Da er det ikje så farlig at du snur. Jeg vil helst utelukke å skremne vekk de som er aktuelle. Derfor jeg spør om hvordan å spørre om dette, på riktig måte. En kvinne som ikke kan akseptere meg, med ideosynkrasiene mine vil jeg jo ikke gifte meg med alikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men du har vært med en relativt stor i fortiden, ikke sant? Da er det ikje så farlig at du snur. Jeg vil helst utelukke å skremne vekk de som er aktuelle. Derfor jeg spør om hvordan å spørre om dette, på riktig måte. En kvinne som ikke kan akseptere meg, med ideosynkrasiene mine vil jeg jo ikke gifte meg med alikevel. 

Det er ingen RIKTIG måte å spørre om dette på. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har brukt litt tid på å forfatte dette innlegget. 

Men skulle du likevel ville ha et råd:

Bli hjemme. 

Anonymkode: 9bdf8...bcd

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg har selv hatt kun 2 sexpartnere og har takket nei til flere

Du finner flere menn enn kvinner med "høy bodycount". Men 2 sexpartnere er ganske lavt antall når du kommer opp i årene. Du bør søke i kristne miljøer.

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Nettopp. Jeg vil ikke ha en kvinne som har vært med en av disse.

Det kan bli vanskelig (umulig) å finne hun. Hvordan vet hun at han er en chad eller hva nå? Hun så ikke pikken hans før hun valgte å møte ham, vil jeg tro. Det aller siste du bør gjøre, er å prøve lykken online. Der finner du bare selvopptatte selvbedragere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har liten tissefant kan du alltids importere vordende hustru utenlands ifra..

Anonymkode: 5fa86...ae2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alleste dager, dette kan du vel ikke mene. 

I så fall er det kun én løsning som er sikker, alle kvinner var jo løgnere også, var de ikke?

Vent til feriepengene kommer å kjøp ei sex-dokke. 😀 "Garantert ikke vært så mye som en blyant i henne..." Ikke noe syting, klaging og krangling fra henne heller. Og det beste, du slipper unna de uendelige dype diskusjonene. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...