Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beelzebub skrev (Akkurat nå):

En annen ting som er positivt med mindre peniser er at de som har dem ofte er over gjennomsnittet glade i lyrikk. Riktignok utelukkende lyrikk om hvordan små peniser er vel så bra som andre peniser, men fortsatt lyrikk. Og det er positivt. Interesse for lyrikk er bra.

Hvorfor er interesse for lyrikk bra?

Anonymkode: 38cff...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beelzebub
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er interesse for lyrikk bra?

Nei, si det? Det er vel noe med interessen for kunst og kultur som utstråler et litt dypere sinn da. I hvertfall tenker jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beelzebub skrev (Akkurat nå):

Nei, si det? Det er vel noe med interessen for kunst og kultur som utstråler et litt dypere sinn da. I hvertfall tenker jeg det.

Huff og huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor seriøst jeg skal ta deg når du nevner at fler vil ta den i toer. For de kvinnene som nyter analsex tror jeg de liker det like godt eller bedre med en stor penis, sånn vet jeg hvertfall det er for menn som har analsex "jo større jo bedre".

Jeg var en av kvinnene som også mente om vaginal sex at "jo større jo bedre" (med litt begrensinger, 17-18cm var min ideelle størrelse og ikke 24cm) men i fjor fikk jeg meg en skikkelig aha opplevelse. Hadde sex med en mann med liten og tynn penis, men det var så bra sex at jeg fortsatt tenker på han og ergrer meg over at han ikke ville treffe meg mer etter noen måneders dating! Savner den sexen! Det var ikke det at jeg fikk så enormt med stimuli av å bli penetrert av han, men alt annet han gjorde gjorde meg så sinnsykt kåt. Alt fra blikk, berøringer på kroppen min, vinkel og metode, og hvordan han elsket å slikke meg også. Steinkåt ble jeg 🙈 Så nå har jeg lært at jeg ikke skal dømme en bok pga coveret. Det sagt så har jeg også helt bortkasta erfaringer med små peniser, men har lært at det ikke trenger å gjelde alle 😃

Men hadde han spurt meg om å ta den i toern hadde det ødelagt ALT 😂

Anonymkode: fff42...81c

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jada, jeg vet det er en egen tråd for penisstørrelser, men denne tråden er for viktig til å drukne i mengden. 

Jeg vil slå et slag for de litt mindre penisene. Selv er jeg litt under gjennomsnittet stor (liten). Kan fortsatt kjenne litt på komplekser for det, men må stadig minne meg selv på at jeg får brukt den stort sett så ofte jeg vil, og til det jeg vil (veldig få som skremmes fra å ta den i 2'ern).

Noen som vil gi noen hyllende ord til de litt mindre penisene? 

Anonymkode: 09806...b5c

Ingen, absolutt ingen får ta meg i toeren. Aldri

Anonymkode: eda06...ab7

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen, absolutt ingen får ta meg i toeren. Aldri

Basta bom?

Anonymkode: 39120...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke helt hvor seriøst jeg skal ta deg når du nevner at fler vil ta den i toer. For de kvinnene som nyter analsex tror jeg de liker det like godt eller bedre med en stor penis, sånn vet jeg hvertfall det er for menn som har analsex "jo større jo bedre".

Jeg var en av kvinnene som også mente om vaginal sex at "jo større jo bedre" (med litt begrensinger, 17-18cm var min ideelle størrelse og ikke 24cm) men i fjor fikk jeg meg en skikkelig aha opplevelse. Hadde sex med en mann med liten og tynn penis, men det var så bra sex at jeg fortsatt tenker på han og ergrer meg over at han ikke ville treffe meg mer etter noen måneders dating! Savner den sexen! Det var ikke det at jeg fikk så enormt med stimuli av å bli penetrert av han, men alt annet han gjorde gjorde meg så sinnsykt kåt. Alt fra blikk, berøringer på kroppen min, vinkel og metode, og hvordan han elsket å slikke meg også. Steinkåt ble jeg 🙈 Så nå har jeg lært at jeg ikke skal dømme en bok pga coveret. Det sagt så har jeg også helt bortkasta erfaringer med små peniser, men har lært at det ikke trenger å gjelde alle 😃

Men hadde han spurt meg om å ta den i toern hadde det ødelagt ALT 😂

Ble dere ikke sammen?

Anonymkode: 20d20...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. 

Det er jo drøssevis av damer som liker små peniser. Men, kanskje er det de som også liker mest mulig 4play? 

De damene som også er veldig glad i penetrering liker vel kanskje store peniser hakke mer? 

(ikke vet jeg, var bare en teori.) 

Når det er sagt, så kan jeg like gjerne ha god sex med noen som har en litt liten penis altså. 

Men, jeg foretrekker litt stor-stor. Synes det er sexy! kan ikke noe for det. Beklager. 

Anonymkode: 715d6...e26

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker de litt mindre penisene. De gjennomsnittelige og mindre, det er de for meg. Micropenis er forøvrig også noe jeg synes er dritsexy. Vet ikke hva det er, men det vekker noe i meg. Blir dog livredd av de som er litt større enn gjennomsnittelig, synes det er dritnasty og jeg mister helt lysten når jeg ser det. 

Anonymkode: 25744...380

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dere ikke sammen?

Anonymkode: 20d20...ab7

Nei :( Han var ikke klar til å forplikte seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. 

Det er jo drøssevis av damer som liker små peniser. Men, kanskje er det de som også liker mest mulig 4play? 

De damene som også er veldig glad i penetrering liker vel kanskje store peniser hakke mer? 

(ikke vet jeg, var bare en teori.) 

Når det er sagt, så kan jeg like gjerne ha god sex med noen som har en litt liten penis altså. 

Men, jeg foretrekker litt stor-stor. Synes det er sexy! kan ikke noe for det. Beklager. 

Anonymkode: 715d6...e26

Drøssevis er å overdrive 😅

Men ang det du skriver så er langt foreplay like viktig for meg uansett penisstørrelse. Jeg digger å bli penetrert av en stor pikk, trodde aldri liten pikk kunne gi meg noe som helst, men bare måten han så på meg på når han pulte meg gjorde meg kåt selvom jeg ikke kjente så mye til pikken hans. Så jeg skal prøve å tenke det beste neste gang jeg kommer over en liten penis og ikke bli skuffet sånn som jeg har blitt før!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg som kvinne får ikke så  mye som jeg helst vil ha, drittlei å gi meg selv orgasmer....

Anonymkode: 312cd...a24

Det var sjelden lesning fra en kvinne.. Du må da ha mange muligheter?

Du har sikkert ikke gått 5 år uten slik som meg 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisstørrelsen er ikke viktig, men en mann som opprettet tråder på forum for å prøve å få kvinner til å hylle peniser..? Det er noe med holdningen der som ikke er tiltrekkende. Og da er penisen likegyldig. 

Anonymkode: b3275...c3f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du sier du får brukt den så ofte som du vil…? 

Anonymkode: 89975...49d

Ja, man kan dra den anytime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Basta bom?

Anonymkode: 39120...334

Basta bom. Finnes ikke noe mer turn off enn analmenn 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 20.27):

Må vi snakke om peniser i det hele tatt? Det er SÅ kjedelig..

Anonymkode: 0cbc3...1aa

Dette er en tråd som handler om...?

Anonymkode: 34b27...fcf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor penis kan være en fordel. Mange liker det. Men det er ingen problem å ha et deilig sexliv med normalt utstyr. For menn handler det om selvtillit, seksuellt erfaring og være fornøyd med seg selv uavhengig av størrelse. Utsagnet "det er ikke størrelsen det kommer an på" er idiotisk, fordi det kommer helt an på personen. Ting endrer gjerne når det er følelser i bildet. Av en eller annen grunn så tenner jeg på damer som innrømmer de liker store, selv om jeg er normal selv. Kan det være man ønsker seg det man ikke kan nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...