Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen.

Anonymkode: ab749...dcc

Det er handlingen. Det er menns måte å presse deres egen seksualitet på kvinner og derfor er det hatet, kvinner vil ikke påtvinges en penis like lite som de vil bli tvunget til sex. 

Det blir på samme måte som hvis mannen hadde tatt fram penisen og stukket den opp i ansiktet på daten sin. 

Å vifte med penisen hører til i et forhold og der det har blitt kommunisert først at det er ok. 

Anonymkode: 9d22d...30d

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du en særs tjukk og normalt lang kukk (kanskje noe normalt pluss) er det vesentlig bedre enn bare å ha en lang en, i følge alle damer som har smakt kjeppen min... 🤪

Anonymkode: af4ce...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

"Ifølge tallene Norstat hentet inn for NRK-programmet «Innafor», har 2 prosent av kvinnene tolket det som en komplement å få dickpics."

Hentet fra denne artikkelen i VG

Kan menn svare på hvorfor de fortsetter å sende sånne ekle bilder av kjønnsorganet sitt til kvinner, når det er overveiende sannsynlig at det IKKE er velkomment, men heller blir sett på som noe ekkelt? Hva er tankegangen her? 

Anonymkode: 1a42d...32f

Jeg kan gi deg fasitsvaret på dette:

Enkelte menn gjør det rett og slett fordi de liker å blotte seg. Men de er "few and far between", som det så fint heter.

Den primære årsaken til at menn sender dickpics er at de ikke aner hvordan kvinners seksuelle tenning fungerer, og derfor projiserer sitt egen tenningsmønster over på henne:

«Jeg hadde blitt kåt på henne av å få et bilde av puppene eller fitta hennes, altså vil hun bli kåt på meg av å få et bilde av pikken min.»

Og det er selvfølgelig akkurat like kunnskapsløst og dumt som det høres ut, men mange menn vet ikke bedre.

Endret av ClausSaus
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjokkert over at 2% liker det??!

Anonymkode: d08de...531

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Kan menn svare på hvorfor de fortsetter å sende sånne ekle bilder av kjønnsorganet sitt til kvinner, når det er overveiende sannsynlig at det IKKE er velkomment, men heller blir sett på som noe ekkelt? Hva er tankegangen her? 

Menn sender ikke dick pics. Det er en undergruppe av menn som gjør dette, men jeg kan ikke svare for hvorfor, da jeg som mann ikke automatisk er med i denne gruppen, ei eller har jeg noen som helst ønsker eller drømmer om det.

Akkurat som at det er er overveiende sannsynlig at det ikke blir godt mottatt hos de fleste, så er det også overveiende sannsynlig at det ikke er de fleste menn som sender disse. 

Anonymkode: 6a52d...ca7

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan også sende dick picks. Slutt å være transfobiske.

Anonymkode: c1f92...c8a

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen.

Det er på grunn av hvordan den (mis)brukes. Ofte påtrengende, noen ganger som et våpen.

Anonymkode: 2eda3...ca9

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så ufattelig kvalmende stygge.

Anonymkode: 43fa3...5fa

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi veldig mange menn er ganske «korte». Eller enkle om du vil.

Anonymkode: 530cb...2a5

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi veldig mange menn er ganske «korte». Eller enkle om du vil.

Som kvinner altså. Kanskje vi ikke er så ulike allikevel?

Anonymkode: 6a52d...ca7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

De er så ufattelig kvalmende stygge.

Anonymkode: 43fa3...5fa

Næsj, det er de ikke. De er estetiske vidundere, noe kunsthistorien bekrefter gjennom sine utallige phallus-symboler i alt fra skulptur- og malerkunst, til arkitektur.

Jeg elsker synet av min egen penis, kan sitte i timesvis og bare beundre den. Den er noe av det vakreste, mest estetisk tilfredsstillende jeg vet om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at kvinner hater peniser?

Anonymkode: 5c1a2...889

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi hater ikke peniser, men menn som sender bilde av de.

Når en mann sender dickpics har han sunket så langt ned i livet som det er mulig å komme. De setter seg selv i samme bås som blottere og det som verre er (tar ikke i bruk de andre benevnelsene.) Får assosiasjoner til nabomannen som runka i vinduet da vi var barn.

Lurer jo veldig på hvordan slike folk klarer seg i arbeidslivet f.eks. I min omgangskrefts blir slike bilder sendt videre på snap til gud og hvermann og personen som sender de blir latterligjort i nærmiljøet. Ødlegge sitt eget omdømme på den måten er så latterlig lavmål at jeg nesten ikke har ord.

Anonymkode: 4c4d9...dc8

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi hater ikke peniser, men menn som sender bilde av de.

Når en mann sender dickpics har han sunket så langt ned i livet som det er mulig å komme. De setter seg selv i samme bås som blottere og det som verre er (tar ikke i bruk de andre benevnelsene.) Får assosiasjoner til nabomannen som runka i vinduet da vi var barn.

Lurer jo veldig på hvordan slike folk klarer seg i arbeidslivet f.eks. I min omgangskrefts blir slike bilder sendt videre på snap til gud og hvermann og personen som sender de blir latterligjort i nærmiljøet. Ødlegge sitt eget omdømme på den måten er så latterlig lavmål at jeg nesten ikke har ord.

Anonymkode: 4c4d9...dc8

Som sagt.

De som gjør dette er relativt dumme i hode. De trenger støttekontakt og sko med borrelås.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De håper jo å treffe på en av de 2%, tenker jeg. Og jo fler de sender til, jo større sannsynlighet er det for å å treffe på en av dem, så da tenker de sikkert at det er å lurt å massesende det.. 

Anonymkode: 13cdf...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser (minst) 2 scenarioer der dickpick er rasjonelt. 

1) Du har flørtet med en dame, men merker hun har mistet interessen.

Her har mannen intet å tape, men håper dama er av få som responderer positivt på dickpick. 

2) Du flørter med en dame, synes det er masete med prat og kurtise fordi du egentlig ikke er så interessert, men håper på et raskt ligg. 

Her vil dickpick avslutte relasjonen raskt (win) eller resultere i raskt ligg (win). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Næsj, det er de ikke. De er estetiske vidundere, noe kunsthistorien bekrefter gjennom sine utallige phallus-symboler i alt fra skulptur- og malerkunst, til arkitektur.

Jeg elsker synet av min egen penis, kan sitte i timesvis og bare beundre den. Den er noe av det vakreste, mest estetisk tilfredsstillende jeg vet om.

Hva du synes er irrelevant. Kvinner flest liker ikke å få en kukk midt i fleisen. Du er så selvsentrert rundt din egen kukk sier mer om deg enn om kvinner.

Kjetilkasper@outlo skrev (17 minutter siden):

Kvinnfolk sier jo så mye rart da. De sier en ting, men mener ofte noe annet (også i spørreundersøkelser), så spørsmålet er vel heller om man vil innrømme det. Det politisk korrekte svaret som hamres inn er selvsagt at ingen oppegående kvinner liker slikt, og hvis du gjør det, så er det noe galt med deg. Det er en kjent sak at man i visse typer saker ikke tør å si hva man egentlig mener, og i enkelte saker er jeg slik selv. Alle er det ! Det tryggeste er å holde seg inne med "saueflokken" og kvinner er definitivt verst. Jeg sier ikke med det at de fleste kvinner VIL ha slike bilder, men jeg har i alle fall blitt spurt opptil flere ganger, selv om det ikke er det samme som å sende det uoppfordret. 

Og der kom mannen som sier: Kvinner mener ikke det de sier. De mener det jeg sier 🙄

Anonymkode: f9a9c...8e5

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetilkasper@outlo skrev (22 minutter siden):

Kvinnfolk sier jo så mye rart da. De sier en ting, men mener ofte noe annet (også i spørreundersøkelser), så spørsmålet er vel heller om man vil innrømme det. Det politisk korrekte svaret som hamres inn er selvsagt at ingen oppegående kvinner liker slikt, og hvis du gjør det, så er det noe galt med deg. Det er en kjent sak at man i visse typer saker ikke tør å si hva man egentlig mener, og i enkelte saker er jeg slik selv. Alle er det ! Det tryggeste er å holde seg inne med "saueflokken" og kvinner er definitivt verst. Jeg sier ikke med det at de fleste kvinner VIL ha slike bilder, men jeg har i alle fall blitt spurt opptil flere ganger, selv om det ikke er det samme som å sende det uoppfordret. 

For noe tullprat du kommer med her. Du påstår helt feilaktig at kvinner ikke vet hva de selv liker og ikke liker! Du nekter rett og slett å tro på fakta, og er vel en av de toskehuene som innbiller seg at alle kvinner liker dickpics. Skulle ikke forundre meg om du er en av dem som sender sånt til damer uinvitert, du tør bare ikke innrømme det. Menn sier jo så mye rart.... 

ts

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

mange kvinner hater ikke penis, men de hater likevel å få tilsend random penisbilde, fra random person, uten å ha spurt etter dette. Det er stor forskjell på de to tingene.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DrueSmoothie skrev (6 timer siden):

DET tror jeg vi er mange som lurer på! Jeg kjenner faktisk ingen som liker å få disse bilene, tvert i mot, så virker det virkelig mot sin hensikt, man tar bare mer avstand til vedkommende. Men virker ikke som om alle menn forstår dette... 

Naked mole rats defy the biological law of aging | Science | AAAS

oi! min har ikke tenner. åssen fikser man det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...