Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser


Elaine Marley

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du en særs tjukk og normalt lang kukk (kanskje noe normalt pluss) er det vesentlig bedre enn bare å ha en lang en, i følge alle damer som har smakt kjeppen min... 🤪

Anonymkode: af4ce...736

Forskjellen på kølle og balltre er ofte lengden. En kan sette ut de fleste med kølle, og et balltre knekker lettere på midten. 

Anonymkode: 431c2...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjetilkasper@outlo skrev (5 minutter siden):

Ja, menn er som regel litt mer ærlige.

Nei, dette går ikke på at kvinner er uærlige. Antagelig er det en primitiv reaksjon, utviklet ved evolusjonen og nødvendighet for å beskytte seg selv, som slår inn. Å brått og uventet få se en ukjent penis har opp gjennom historien ofte betydd fare for voldtekt for kvinner. 

Selv kvinner som meg, som liker peniser og synes peniser er sexy (når jeg er forberedt på å se en) reagerer spontant med avsky på DP, så dette er nok et primitivt instinkt, som faktisk er temmelig logisk om man bare tenker litt på vår historie og utvikling. 

Å ikke respektere det kvinner igjen og igjen gir uttrykk for er temmelig respektløst av menn. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Nei, dette går ikke på at kvinner er uærlige. Antagelig er det en primitiv reaksjon, utviklet ved evolusjonen og nødvendighet for å beskytte seg selv, som slår inn. Å brått og uventet få se en ukjent penis har opp gjennom historien ofte betydd fare for voldtekt for kvinner. 

Selv kvinner som meg, som liker peniser og synes peniser er sexy (når jeg er forberedt på å se en) reagerer spontant med avsky på DP, så dette er nok et primitivt instinkt, som faktisk er temmelig logisk om man bare tenker litt på vår historie og utvikling. 

Å ikke respektere det kvinner igjen og igjen gir uttrykk for er temmelig respektløst av menn. 

Du er inne på sannheten her tror jeg. 
Det føles som et overgrep å få noe sånt fra en fyr du ikke allerede har en seksuell reaksjon til. Derfor avskyreaksjon, ikke fordi den nødvendigvis er stygg. 
 

Tror det grovt sett er to grupper som gjør det. Naive og enkle, gjerne unge menn som syns egen tissefant er det 8. underverk. 
Eller

De som gjør det av samme grunn som de som blotter seg, og begår overgrep og voldtekt. De tenner på å tvinge seksualiteten sin på noen som ikke ønsker den. De tenner på at kvinner reagerer negativt. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner kan også sende dick picks. Slutt å være transfobiske.

Anonymkode: c1f92...c8a

10/10 trollepoeng, gratulerer 😂🤣

Anonymkode: e9385...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en interessant undersøkelse. Det er like vanligere at kvinner sender nakenbilder av deg selv. Dvs at større andel av kvinner har gjort det en eller annen gang.

Det er til og med større andel av kvinner som har sendt nakenbilder til fremmede. Her ligger det noe bak som jeg ikke skjønner. Er det snakk om nettsider som Nakenprat?

Samtidig kan det godt hende at dickpics er mer utbredt fordi enkelte menn sender veldig mange.

Forskjellen er nok at menn ikke synes det er skremmende. Derfor blir ikke problematisert.

Anonymkode: a57c3...069

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

"Ifølge tallene Norstat hentet inn for NRK-programmet «Innafor», har 2 prosent av kvinnene tolket det som en komplement å få dickpics."

Hentet fra denne artikkelen i VG

Kan menn svare på hvorfor de fortsetter å sende sånne ekle bilder av kjønnsorganet sitt til kvinner, når det er overveiende sannsynlig at det IKKE er velkomment, men heller blir sett på som noe ekkelt? Hva er tankegangen her? 

Anonymkode: 1a42d...32f

Det lurer jeg å på. jeg har sendt men da om hun ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje dere skal prøve penishylse å se om selvtilitten blir bedre og han blir mere selvsikker da når han har sex med deg? Mange menn blir tryggere av å bruke penishylse fordi da vet de iallefall at det ikke er størrelsen som er avgjørende hvis dama ikke kommer. 

Jeg bruker jevnlig penishylse med dama når vi har sex, men det er fordi hun var tidlig ærlig om at hun likte å bli fylt opp. Selv har jeg stor i forhold til gjennomsnittet, men liker at hun føler seg tilfredsstilt. Bruker som regel alltid penisring med vibrasjon og penishylse. Jeg vet at hun alltid kommer da og er fornøyd.

Anonymkode: f0cf3...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en interessant undersøkelse. Det er like vanligere at kvinner sender nakenbilder av deg selv. Dvs at større andel av kvinner har gjort det en eller annen gang.

Det er til og med større andel av kvinner som har sendt nakenbilder til fremmede. Her ligger det noe bak som jeg ikke skjønner. Er det snakk om nettsider som Nakenprat?

Samtidig kan det godt hende at dickpics er mer utbredt fordi enkelte menn sender veldig mange.

Forskjellen er nok at menn ikke synes det er skremmende. Derfor blir ikke problematisert.

Anonymkode: a57c3...069

Om du ikke ser forskjellen på et nakenbilde og et dick pic har du virkelig ikke skjønt hva dette handler om...

Anonymkode: 4c4d9...dc8

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du ikke ser forskjellen på et nakenbilde og et dick pic har du virkelig ikke skjønt hva dette handler om...

Anonymkode: 4c4d9...dc8

Jeg ser forskjell mannlig og kvinnelig kjønnsorgan.

Eventuelt andre forskjeller finnes nok mest i ditt hode. Tipper du dømmer menn og kvinner etter ulik standard basert på dine fordommer.

Nå kommer du sikkert med en lang remse om at "når menn sender dickpics så er det sånn og sånn blablabla."

Undersøkelsen viser at det ikke er særlig forskjell på hvor ofte menn og kvinner sender nakenbilder og hvem de sender til.

Anonymkode: a57c3...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange menn som er ekshibisjonister, eller blottere som man kalte dem før.
Hvis du lurer på hva som foregår oppe i hodet på disse folka så kan jeg "anbefale" å lese litt i forumet på dickflash.com. Det er en nettside for blottere der de blant annet forteller blottehistorier og diskuterer blottemetoder. 

Anonymkode: b9b88...a32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er en interessant undersøkelse. Det er like vanligere at kvinner sender nakenbilder av deg selv. Dvs at større andel av kvinner har gjort det en eller annen gang.

Det er til og med større andel av kvinner som har sendt nakenbilder til fremmede. Her ligger det noe bak som jeg ikke skjønner. Er det snakk om nettsider som Nakenprat?

Samtidig kan det godt hende at dickpics er mer utbredt fordi enkelte menn sender veldig mange.

Forskjellen er nok at menn ikke synes det er skremmende. Derfor blir ikke problematisert.

Anonymkode: a57c3...069

Har du en kilde på det? 

Anonymkode: 0ed7b...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du en kilde på det? 

Anonymkode: 0ed7b...573

Ja, jeg postet kilden lenger opp: NRK.

Av både menn og kvinner som sender nakenbilder så oppgir 4% å ha sendt til en ukjent person (du kan trykke på søylene så får du tallverdien)

I og med at flere kvinner enn menn sender nakenbilder, så kan man konkludere med at flere kvinner enn menn har sendt nakenbilder til fremmede.

 

 

Anonymkode: a57c3...069

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Hvorfor fortsetter menn å sende dick-pics når bare 2% av kvinner liker det?

Du skal ikke se bort ifra at andelen som sender slike bilder til tilfeldige kvinner ikke er så skrekkelig mye større enn andelen kvinner som liker det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen.

Anonymkode: ab749...dcc

Fordi de er stygge og fordi de kan gjøre stor skade.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som sender dicpics, mangler ikke bare en skrue. De mangler hele jævla verktøykassa.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er ganske mange menn som er ekshibisjonister, eller blottere som man kalte dem før.
Hvis du lurer på hva som foregår oppe i hodet på disse folka så kan jeg "anbefale" å lese litt i forumet på dickflash.com. Det er en nettside for blottere der de blant annet forteller blottehistorier og diskuterer blottemetoder. 

Anonymkode: b9b88...a32

Joda. Menn er nesten like ivrige å sende nakenbilder av seg selv som det kvinner er.

Vi er ikke fullt så ille som kvinner, men nesten🙂

(Kilden er postet lenger opp)

Anonymkode: a57c3...069

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel beslektet med Nigeriasvindel. De tenker vel at hvis de sender til noen hundre så kommer et par stk faktisk til å bli begeistret.

Anonymkode: b9a1a...38c

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange flere liker det. Men det er veldig tabu og si at man liker det, så derfor sier de fleste nei. Jeg har iallefall nesten bare fått positive tilbakemeldinger og det var sånn jeg fant meg kjæreste.

Anonymkode: 0f477...08b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi 2% sier de liker det, og andelen som faktisk liker det potensielt kan være høyere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at mange av de som driver og sender slike bilder ofte er narsisisster.

Anonymkode: 508b0...eaa

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...