Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser


Elaine Marley

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har hørt at 23 cm er den perfekte størrelsen

Anonymkode: dec13...bd8

Det er faktisk 22-23cm som er den perfekte størrelsen.

Anonymkode: 1425c...ea0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er faktisk 22-23cm som er den perfekte størrelsen.

Anonymkode: 1425c...ea0

Sorry for og skuffe deg.

Anonymkode: 0d14b...4f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Etter og ha vært med mange hundre damer, fått tilbakemeldinger, sett hvor mange som hater og bli bunnet, og hva jeg hadde foretrekker for min egen del.

16/15 cm. 

Ultimate størrelsen. Den er såpass lang at føler lengden godt, og tykkelsen er den mest optimale i verden. Rett og slett drømmestr.

Anonymkode: 0d14b...4f0

Nei. Typisk tråd startet av en usikker mann. 15-16cm er lite. 20cm eller mere er det alle kvinner vil ha.

Anonymkode: f79c1...6b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sorry for og skuffe deg.

Anonymkode: 0d14b...4f0

Er du så svær der nede at du trenger 30+?

Anonymkode: 1425c...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å si at "alt under x cm er uaktuelt". For en latterlig ting å si. Størrelsen på penis er (dessverre) en overraskelse man får først ETTER man har valgt å gå for sex med en person. Gjerne har man også brukt litt tid på den delen. At penis i kåtskapens øyeblikk viser seg å være stor eller liten, stygg eller fin, kan være enten en kjip eller hyggelig overraskelse. Men ikke kom å si at dere pakker den inn igjen når dere først har nådd så langt som at den er framme. Etterpå..  kanskje. 

Anonymkode: cef38...cda

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en mann i vinter som virker så ung, uskyldig, rolig, romantisk og søkende. Vi hadde fine samtaler og lot meg etterhvert falle for han. Da alt kom til stykket og han "presenterte" penisen sin, så jeg at den var kjempestor. Jeg har aldri sett en så stor penis før og ble enda mer betatt av han. Håper ikke denne tråden flyttes til samletråd om penis, for det handler i utgangspunktet ikke om størrelsen, men om holdningen hans. Han var helt tydelig klar over størrelsen sin og sa runking var en tohåndsjobb og ville at jeg skulle suge han helt ned til rota. Han var ekstremt selvsikker i senga og jeg følte meg plutselig veldig underdanig, noe som både skremte meg og pirret meg litt. Etterpå har han vært veldig på at han skal friste meg med penisen sin, som om den er guds gave til mennesket og meg. Jeg har gradvis mistet lysten på han etter dette da jeg opplever han som svært arrogant mtp dette. Penisen hans er fin, men mannen virker ikke lenger slik han fremsto før.

Er det slik at menn med stort utstyr automatisk føler seg mer berettiget og selvsikker? Henger det sammen? 

Anonymkode: bad6f...f8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det henger ikke sammen nei.. en del av de jeg har datet med stort utstyr har kun vært utstyrt med falsk selvtillit, men vist seg å være små, usikre gutter på innsiden.. og behandlet meg dårlig pga det rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kølle på 21cm og jeg har dårlig selvtillit, stor kølle spiller ingen rolle hvis jeg er så stygg at ingen jenter vil bli med hjem i første omgang.

Anonymkode: da09e...597

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er, tja, kanskje på selvtilliten. Men det må være det eneste. De tror gjerne at de er bedre enn det de er, men fakta er at de fleste er egosentrerte og bare bunner på uten å tenke på nytelse for andre enn seg selv, og tror at penisstørrelsen i seg selv "gjør jobben" og "bergtar" dama. 

Noe det skjeldent gjør.  

Menn med normale peniser derimot er ikke så høy på seg selv, og bruker mye mer tid og energi på å faktisk tilfredsstille kvinner, med en helt annen seksuell forståelse. Kanskje er det en slags kompensasjon for å ikke ha en diger penis, vet ikke, men resultatet blir alltid mye bedre enn førstnevnte. 

Anonymkode: d0910...d12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min erfaring er, tja, kanskje på selvtilliten. Men det må være det eneste. De tror gjerne at de er bedre enn det de er, men fakta er at de fleste er egosentrerte og bare bunner på uten å tenke på nytelse for andre enn seg selv, og tror at penisstørrelsen i seg selv "gjør jobben" og "bergtar" dama. 

Noe det skjeldent gjør.  

Menn med normale peniser derimot er ikke så høy på seg selv, og bruker mye mer tid og energi på å faktisk tilfredsstille kvinner, med en helt annen seksuell forståelse. Kanskje er det en slags kompensasjon for å ikke ha en diger penis, vet ikke, men resultatet blir alltid mye bedre enn førstnevnte. 

Anonymkode: d0910...d12

Og igjen så kommer damene som ikke har peiling på hva som foregår i hodet på menn og drar "fakta" ut av ræva si.

Anonymkode: da09e...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og igjen så kommer damene som ikke har peiling på hva som foregår i hodet på menn og drar "fakta" ut av ræva si.

Anonymkode: da09e...597

Du har iallefall ikke innsyn over andres individuelle opplevelser. 

Anonymkode: d0910...d12

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo å være tilfelle med mannen ts skriver om, at størrelsen gjør ham selvsikker og stolt av pikken sin. Det er nok ikke uvanlig for de som vet de har stor penis.
Men å generalisere det til at alle menn med stor penis har høy selvtillit, eller at alle menn med høy selvtillit har stor penis, kan man selvfølgelig ikke gjøre.

De to jeg kjenner som jeg antar har størst penis (de var i hvert fall iøynefallende store i slapp tilstand i dusjen) er begge veldig stille og beskjedne karer som aldri har hatt spesielt mye draget på damene.

Anonymkode: 4909a...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd begge deler. Noen menn er selvsikker pga størrelsen, mens andre igjen er naturlig selvsikker og har null fokus på størrelsen. Men har faktisk også møtt en mann som var flau over å være så generøst utstyrt. Det verste er jo uansett de som tror de er guds gave til kvinnen pga. størrelsen, og bare dundrer på.

Anonymkode: d27ab...b29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men merker ofte selv at det bare er menn med "små" peniser som hele tiden skryter over den, sånn egentlig. Ser sjelden noen med stor som har noe behov for å prate om det hele tiden, kanskje fordi de er mer sikre på den elelr noe

Anonymkode: d8d6d...154

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det virker jo å være tilfelle med mannen ts skriver om, at størrelsen gjør ham selvsikker og stolt av pikken sin. Det er nok ikke uvanlig for de som vet de har stor penis.
Men å generalisere det til at alle menn med stor penis har høy selvtillit, eller at alle menn med høy selvtillit har stor penis, kan man selvfølgelig ikke gjøre.

De to jeg kjenner som jeg antar har størst penis (de var i hvert fall iøynefallende store i slapp tilstand i dusjen) er begge veldig stille og beskjedne karer som aldri har hatt spesielt mye draget på damene.

Anonymkode: 4909a...44d

Ofte liten sammenheng mellom størrelse slapp og stor. Min slapp kan variere med sikkert 5 cm avhengig av dagsform. Normalt sett ikke veldig stor slapp, men varierer. 19 cm stiv. Vet mange har samme erfaring. Møter man noen som har 12-14 cm slapp vet man selvsagt at den ikke er liten, men ikke gitt at den vokser veldig mye heller - selv om det selvsagt er en sammenheng😊

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer an på legninga. Skeive menn søker andre skeive med stort/størst mulig utstyr. Da avles selvsikkerhet og overbevisning om at de er gode nok for de beste av de beste. De andre sorteres ut, og kategoriseres automatisk som mindre attraktive, og selvtilliten blir deretter.

Anonymkode: 7f2b8...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det henger ikke sammen. Men jeg er glad at det ikke er enda en ting jeg har dårlig selvtillit på. Holder med alt det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det hjelper ikke å ha en stor pikk hvis man har et stygt fjes.. Det henger absolutt ikke sammen.

Anonymkode: e05d4...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje? Mannen min er nokså gjennomsnittlig når det gjelder mye (høyde, vekt, utseende) men han har en utrolig stor penis. Noen ganger virker det nesten som det gir en selvsikkerhet. 

Men han har aldri tenkt at stort utstyr betyr at han ikke trenger å være god i sengen. Ei er penisen hans et stort tema. Han tvinger den ikke ned i halsen min, eller helt inn i meg. 

Anonymkode: bf689...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...