Gå til innhold

Har du fått gave fra organisasjon? Hvordan var det?


Mollert

Anbefalte innlegg

Jeg gir gave til God jul, lille venn hvert år. Det er flere måter å få bidrag til gave fra fremmede på, og jeg hører for det meste om de som skal gi.

Har du fått gave fra en organisasjon i år, og hva var i gaven? Er gaven(e) fra organisasjonen de enste gavene barnet ditt får, eller er det mange gaver under treet i tillegg, som fra tanter osv? Har barnet blitt fornøyd med innholdet, har det klaffet for vedkommende?

Håper på noen svar og refleksjoner.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? 

Behovet var rekordstort i Trondheim i år, sikkert i hele landet. Ingen som kan fortelle hvordan det er å være på andre siden av veldedigheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hjelp til min datter i år. Hun ønsker seg klær, og fikk mange flotte klær. De som ga gaven hadde også slengt oppi andre fine ting som passet for alderen. Datteren min var utrolig fornøyd. Barnet for noen gaver fra andre, men liten familie. 

Anonymkode: 7e8f0...507

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg fikk hjelp til min datter i år. Hun ønsker seg klær, og fikk mange flotte klær. De som ga gaven hadde også slengt oppi andre fine ting som passet for alderen. Datteren min var utrolig fornøyd. Barnet for noen gaver fra andre, men liten familie. 

Anonymkode: 7e8f0...507

Dette høres veldig flott ut! Takk for svar ❤️ Er glad jenta di ble fornøyd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at jeg ikke kan forvente å få vite om gaven falt i smak, liksom. Men jeg håper virkelig det, håper jeg traff på det som var ønsket og at ikke det ble en skuffelse. 

Der jeg leverte sto det at man kunne pakke inn eller la være. For sikkerhets skyld pakket jeg ikke inn, men la med gavepapir. Og en liten lapp om hvor det kan byttes, i følge butikken var det ikke nødvendig med byttelapp. Jeg hadde også kjøpt litt småting som kunne legges i en julestrømpe, med litt ekstra, tilfelle det var søsken som ikke fikk. 

Anonymkode: ffd4d...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...