Gå til innhold

Fikk sengesett fra Kid til jul, kan jeg få pengene igjen? Har byttelapp på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja som det står så fikk jeg sengesett fra kid til jul, trenger ikke sengesett da jeg har nok. Vil ikke ha noe annet heller fra kid. Kan jeg få pengene igjen når det er prislapp på sengesettet og byttelapp på? Såg det var kjøpt 17 desember. Kan jeg få pengene igjen i stedenfor?

Anonymkode: b4bae...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får bare byttet til nye varer. Kjøp noe du kan gi til noen andre i gave. Eller kjøp gavekort og selg det til halv pris på finn.no.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det står på Kid sin nettside at varer kjøpt innen 14 dager, så kan levere tilbake og få pengene igjen. Sengesettet var jo kjøpt 17 januar, og har tenkt å gå til kid i morgen, da er det jo mindre enn 14 dager siden det ble kjøpt. Går vel det siden lappen er på sengetøyet og er uåpnet.

Anonymkode: b4bae...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler veldig sterkt på at du får penger igjen. Om det ikke er noe som helst på Kid du kan tenke deg, så bytt det inn i noe du eventuelt kan gi bort i bursdagsgave eller lignende til noen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser det står på Kid sin nettside at varer kjøpt innen 14 dager, så kan levere tilbake og få pengene igjen. Sengesettet var jo kjøpt 17 januar, og har tenkt å gå til kid i morgen, da er det jo mindre enn 14 dager siden det ble kjøpt. Går vel det siden lappen er på sengetøyet og er uåpnet.

Anonymkode: b4bae...2ce

Så hvorfor denne tråden? 

Anonymkode: 01a6f...140

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så hvorfor denne tråden? 

Anonymkode: 01a6f...140

Hvorfor dette innlegget?

Anonymkode: 4b689...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kvittering eller byttelapp?

Det er forskjell. Byttelappen får du ikke penger tilbake på. 

Anonymkode: c4e6f...9e2

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser det står på Kid sin nettside at varer kjøpt innen 14 dager, så kan levere tilbake og få pengene igjen. Sengesettet var jo kjøpt 17 januar, og har tenkt å gå til kid i morgen, da er det jo mindre enn 14 dager siden det ble kjøpt. Går vel det siden lappen er på sengetøyet og er uåpnet.

Anonymkode: b4bae...2ce

Angreretten gjelder kun varer kjøpt i nettbutikken, ikke fysisk butikk.

Vanlig praksis i butikk er at dersom man har byttelapp får man bytte i andre varer eller man kan få en tilgodelapp. Penger tilbake gis kun mot kjøpskvittering om butikken tilbyr åpent kjøp i X-antall dager eller man har avtalt deponering. 

Anonymkode: f96c1...ad6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser det står på Kid sin nettside at varer kjøpt innen 14 dager, så kan levere tilbake og få pengene igjen. Sengesettet var jo kjøpt 17 januar, og har tenkt å gå til kid i morgen, da er det jo mindre enn 14 dager siden det ble kjøpt. Går vel det siden lappen er på sengetøyet og er uåpnet.

Anonymkode: b4bae...2ce

Hvis de har åpent kjøp/ deponering i 14 dager kan du vel be om kvittering av de du fikk den av? Du må nok ha kvittering sa, byttelapp er for bytting. 

Anonymkode: 98704...46c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever det tilbake og selg tilgodelappen på Finn for f.eks 10%mindre enn pålydende. Da får du i hvert fall noen av pengene igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok får kikke hos dem i morgen og se om jeg finner noe dem har som jeg har lyst på da. Har ikke sett alt dem har men mulig jeg finner noe. Ja da kan jeg bare bytte i noe til det beløpet da skjønner jeg. vil ikke spørre om å få kvitteringen føler jeg. 

Anonymkode: b4bae...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bytte det inn i noe som du kan gi i julegaver neste år.

Anonymkode: 782d2...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser det står på Kid sin nettside at varer kjøpt innen 14 dager, så kan levere tilbake og få pengene igjen. Sengesettet var jo kjøpt 17 januar, og har tenkt å gå til kid i morgen, da er det jo mindre enn 14 dager siden det ble kjøpt. Går vel det siden lappen er på sengetøyet og er uåpnet.

Anonymkode: b4bae...2ce

Hvorfor opprette tråd når du klarte å finne ut av det selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det er litt frekt å bytte gaver til noe annet? Liker man ikke gaven, så gi det bort til noen andre som trenger det.

Anonymkode: 9b06e...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser det står på Kid sin nettside at varer kjøpt innen 14 dager, så kan levere tilbake og få pengene igjen. Sengesettet var jo kjøpt 17 januar, og har tenkt å gå til kid i morgen, da er det jo mindre enn 14 dager siden det ble kjøpt. Går vel det siden lappen er på sengetøyet og er uåpnet.

Anonymkode: b4bae...2ce

Det er hvis du har kvittering. Byttelapp er ikke kvitteting, det er kun en lapp som sier at du kan byttet til andre varer.

Anonymkode: 7e5aa...5e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det bare jeg som synes det er litt frekt å bytte gaver til noe annet? Liker man ikke gaven, så gi det bort til noen andre som trenger det.

Anonymkode: 9b06e...b31

Nei, det er ikke bare du som synes det. Og prøve og bytte og få pengene igjen er litt utenfor min fatteevne, om det ikke er snakk om gave fra foreldre til nyutflyttet , da kan det være innafor og be mamma om og få pengene istedenfor sengesett. 

Anonymkode: 98704...46c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser det står på Kid sin nettside at varer kjøpt innen 14 dager, så kan levere tilbake og få pengene igjen. Sengesettet var jo kjøpt 17 januar, og har tenkt å gå til kid i morgen, da er det jo mindre enn 14 dager siden det ble kjøpt. Går vel det siden lappen er på sengetøyet og er uåpnet.

Anonymkode: b4bae...2ce

Sengesettet er nesten 1 år gammelt. Da kan du ikke levere det inn igjen. Du kan prøve siden du har byttelapp, men du får hvertfall ikke penger tilbake.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det bare jeg som synes det er litt frekt å bytte gaver til noe annet? Liker man ikke gaven, så gi det bort til noen andre som trenger det.

Anonymkode: 9b06e...b31

Seriøst? Hvorfor er det frekt å bytte en gave om man har fått noe man ikke trenger/liker/fått for mange/whatever til noe man faktisk kan få brukt og ha glede av? Jeg ber alltid om byttelapp når jeg kjøper gaver og synes ikke det er frekt å bytte.

Anonymkode: f96c1...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...