Gå til innhold

Venninne som sender med 2-3 treningssnaper hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt lei. Får treningssnaper av vedkommende hver dag. Hva skal det gi meg liksom? Er det for å illustrere hvor sprek hun er? Forstår det helt ærlig ikke helt. Til nå har jeg av og til svart, men i det siste har jeg ikke orker. 
 

Hva er beste strategi for å få slutt på disse snapene😂 nesten verre enn de som sender bilder av kattene sine 

Anonymkode: e378f...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun nylig begynt å trene? I så fall mest sannsynlig bare ivrig på egne vegne. 

Om du er nær venninne kan du vel si fra om at treningssnapper interesserer deg særdeles lite? Hvis hun er mer perifer, stanser du slike snapper på samme måte som alle andre typer snapper du ikke vil ha - enten ved å bare bla fort igjennom uten å respondere på dem (så roer det seg etter hvert), eller ved å slette/blokkere vedkommende. 

Anonymkode: eb0b4...c88

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette kunne vært meg. Jeg jogger/går tur. Ser sååå mye fint på turer, soloppganger/solnedganger og får lyst å dele. Har innsett at folk ikke alltid er interesserte, så prøver å roe ned litt :)

Anonymkode: eb652...a3f

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du svare, eller se på de da? Regner med at hun sender til hele vennelisten sin. Syns det er noen som tar snapper så seriøst 😅 Det er vell ingen som forventer respons fra absolutt alle på hver snap?

Anonymkode: 57953...347

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder aldri å åpne snapper som ikke er spesifikt til meg 😊 Det hjelper.

Anonymkode: 71ba7...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg gidder aldri å åpne snapper som ikke er spesifikt til meg 😊 Det hjelper.

Anonymkode: 71ba7...431

Hvordan vet du om snappen er spesifikt til deg før du åpner den?

Anonymkode: c7a1e...4d5

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.12.2023 den 10.48):

Jeg er litt lei. Får treningssnaper av vedkommende hver dag. Hva skal det gi meg liksom? Er det for å illustrere hvor sprek hun er? Forstår det helt ærlig ikke helt. Til nå har jeg av og til svart, men i det siste har jeg ikke orker. 
 

Hva er beste strategi for å få slutt på disse snapene😂 nesten verre enn de som sender bilder av kattene sine 

Anonymkode: e378f...e74

Jeg hadde blitt kjempemotivert og satt igang selv i bedre grad enn i dag. Bare å videresende😂😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte venner sender dobbelt så mange snapper av barna sine. Hjerter den første og ignorerer resten. Sånn driver enkelte på uansett innhold. Slett appen om det blir for mye for deg. 

Anonymkode: f3144...b04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er snap med det meste, noen er overivrig på å dele det som interesserer dem. Noen sender 10 kattesnapper per dag, noen 10 hundesnapper, treningssnapper hadde egentlig vært et friskt pust men kjenner ingen som er ordentlig treningsinteresserte. Jeg forøvrig deler nesten ingenting, foretrekker legge ut på story de få gangene jeg virkelig har noe nytt å dele😄Jeg tenker du kan bare la være å respondere på alt hun sender deg så tar hun kanskje hintet.

Anonymkode: 19815...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne nå dele det hun er engasjert i uten at du skal irritere deg. Kan du ikke la henne ha den gleden? 
 

Jeg synes også noen snapper er kjedelige, men overlever fint det. Eksempelvis hver gang en venn får et nytt barn og det kommer 10-12 snap om dagen med barnet. Men jeg forstår også hvor viktig det er for vedkommende. Så da lager jeg rom for det i vennskapet vårt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...