AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #81 Skrevet 27. desember 2023 Rettelse av innlegg over: Avklare om han har diagnose? Anonymkode: 27199...3a5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #82 Skrevet 27. desember 2023 Så hvorfor fortsette her? Hva hjelper det? Anonymkode: 44bd1...37f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #83 Skrevet 27. desember 2023 Enten har han en hekt på deg eller så er han ensom og slenger ut snøret for å få napp Er jo ikke noe psyko med det og fullt menneskelig nå i jula hvor man merker det ekstra at man er alene Anonymkode: f8438...ddd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #84 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enten har han en hekt på deg eller så er han ensom og slenger ut snøret for å få napp Er jo ikke noe psyko med det og fullt menneskelig nå i jula hvor man merker det ekstra at man er alene Anonymkode: f8438...ddd Tror du hekt? Hvorfor? Anonymkode: 27199...3a5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #85 Skrevet 27. desember 2023 Jeg fikk også en melding fra en som ghosta meg tidligere i høst, må være noe med jula 🤣 Anonymkode: c62de...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #86 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg fikk også en melding fra en som ghosta meg tidligere i høst, må være noe med jula 🤣 Anonymkode: c62de...1ac De kan vel bare sitte der med nisseskjegget sitt .... 🤣 Anonymkode: 27199...3a5 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #87 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enten har han en hekt på deg eller så er han ensom og slenger ut snøret for å få napp Er jo ikke noe psyko med det og fullt menneskelig nå i jula hvor man merker det ekstra at man er alene Anonymkode: f8438...ddd Nei herregud slutt Dette er så fuckboy oppførsel som det kan få blitt, ikke noe ekte eller kjærlighetsfullt med det Anonymkode: 3daff...958 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #88 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ....fullt menneskelig nå i jula hvor man merker det ekstra at man er alene Anonymkode: f8438...ddd Det kunne han ha tenkt på før. Ikke forstyrre ts i julefeiring fordi pikken er trist. Anonymkode: 46ae6...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #89 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kunne han ha tenkt på før. Ikke forstyrre ts i julefeiring fordi pikken er trist. Anonymkode: 46ae6...fdb Tror nok pikken var litt ensom på ferie ja. Tipper det dukker opp en melding snart hvor han lurer på om "noe er galt." For han skjønner aldri at HAN kan ha oppført seg dumt...Eller gjort noe andre kan reagere på. Helt naturlig å dukke opp som en muldvarp etter 3 mnd i hi. Anonymkode: 27199...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #90 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei herregud slutt Dette er så fuckboy oppførsel som det kan få blitt, ikke noe ekte eller kjærlighetsfullt med det Anonymkode: 3daff...958 Fuckboys trenger kjærlighet de og Det er en belastning å ha det ryktet på seg Anonymkode: f8438...ddd
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #91 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fuckboys trenger kjærlighet de og Det er en belastning å ha det ryktet på seg Anonymkode: f8438...ddd Hvis man ikke oppfører seg som en fuckboy så er det nok belastende, men ER man en fuckboy og syns det er belastende så får man da bare slutte å være fuckboy så er det ikke noen belastning. Anonymkode: de0dc...2a6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #92 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis man ikke oppfører seg som en fuckboy så er det nok belastende, men ER man en fuckboy og syns det er belastende så får man da bare slutte å være fuckboy så er det ikke noen belastning. Anonymkode: de0dc...2a6 For noen er det veldig vanskelig. Man kan få stempelet fra veldig ung alder og det kan henge ved resten av livet Noen kan rett og slett ikke for det , man får ønsket og uønsket oppmerksomhet fra jenter som bare vil ligge Så syns man skal slå et slag for fuckboys nå i jula Anonymkode: f8438...ddd
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #93 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For noen er det veldig vanskelig. Man kan få stempelet fra veldig ung alder og det kan henge ved resten av livet Noen kan rett og slett ikke for det , man får ønsket og uønsket oppmerksomhet fra jenter som bare vil ligge Så syns man skal slå et slag for fuckboys nå i jula Anonymkode: f8438...ddd Jaja, du får slå et slag for hva du vil. Jeg er ikke med på å slå noenting, ikke et slag engang. Og jeg heier ikke på fuckboys - eller fuckgirls for den del. Anonymkode: de0dc...2a6 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #94 Skrevet 30. desember 2023 Ojoj. In a relationship Han har fått seg dame. Eller hatt dame siste par mnd. Søkte på han på fb og fikk opp et innlegg en dame hadde laget , in a relationship med han som sendte meg god jul melding. Men ser ikke at det står noe på fb profilene deres... så ja ..da har det vært ett eller annet som har skjedd de mnd han har vært stille. 🤣 Litt godt å kjenne at det ikke gjør meg så mye. Jeg har gjort en jævlig bra jobb med å få han ut av systemet. 😊 Anonymkode: 27199...3a5 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #95 Skrevet 30. desember 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ojoj. In a relationship Han har fått seg dame. Eller hatt dame siste par mnd. Søkte på han på fb og fikk opp et innlegg en dame hadde laget , in a relationship med han som sendte meg god jul melding. Men ser ikke at det står noe på fb profilene deres... så ja ..da har det vært ett eller annet som har skjedd de mnd han har vært stille. 🤣 Litt godt å kjenne at det ikke gjør meg så mye. Jeg har gjort en jævlig bra jobb med å få han ut av systemet. 😊 Anonymkode: 27199...3a5 Ja, som regel forsvant de fordi de møtte en ny. Men syns de alltid kommer tilbake likevel. Jeg har nå fått enda flere meldinger av menn som forsvant, mangler bare fra en til fyr nå, så har jeg fått av alle datene som forduftet. Nå som han er sammen med hun nye har det vel blitt kjedelig og han vil ha litt oppmerksomhet fra deg Anonymkode: b8129...aad
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #96 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 26.12.2023 den 6.14): Etter 3 mnd stillhet, og jeg hadde klart å få han ut av systemet...så tikker det inn god jul melding. Jeg skal stå han av. Jeg har jobbet så hardt for å glemme han, og en liten melding skal ikke då ødelegge at jeg har kommet meg ovenpå igjen. Anonymkode: 27199...3a5 Ok... Anonymkode: a2c1b...d43
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #97 Skrevet 31. desember 2023 On 12/26/2023 at 6:39 PM, AnonymBruker said: IKKE svar!!! Les kommentarene under denne posten Anonymkode: 3daff...958 Dette er jo normalen til damer. De kan gå stille i flere uker og så plutselig si noe Anonymkode: 86b51...119
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #98 Skrevet 31. desember 2023 Jeg har faktisk hatt det litt tøft siden i går... kjenner på avvisning, nederlag og mye rare følelser. Føler meg dumpa, og lite verdt. Men det er den irrasjonelle delen av hjernen min som gjør at jeg er lei meg. Den som tenker rosenrødt og som tenker på hva vi kunne ha vært...om bare alt (inkl han) var annerledes. Han er jo ikke en fyr jeg ville kunne fungert i et hverdagsliv med... 😆 Den fornuftige delen av hjernen sier at jeg skal være glad jeg er "kvitt" han. Jeg SLIPPER nå at han surrer rundt i hodet mitt som et spøkelse, jeg slipper å vente på om han kanskje vil treffes....Jeg kan frigjøre meg selv og hjernen min... Jeg er klar for 2024. Med HELT blanke ark ! :)) Anonymkode: 27199...3a5 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #99 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 20.31): Ojoj. In a relationship Han har fått seg dame. Eller hatt dame siste par mnd. Søkte på han på fb og fikk opp et innlegg en dame hadde laget , in a relationship med han som sendte meg god jul melding. Men ser ikke at det står noe på fb profilene deres... så ja ..da har det vært ett eller annet som har skjedd de mnd han har vært stille. 🤣 Litt godt å kjenne at det ikke gjør meg så mye. Jeg har gjort en jævlig bra jobb med å få han ut av systemet. 😊 Anonymkode: 27199...3a5 Told u so😉 Her var det jo du som ghostet han pga din usikkerhet. Naturlig for han å gå videre da. Storsinnet av han å ønske deg god jul syntes jeg. Du fikk følelser for han, men at det endte. Den er kjip. Men husk, om det hadde vært omvendt, og han hadde begynt å stalke deg f.eks..., så hadde det vært tusen ganger vanskeligere 😱😪 Vær lettet!! Og: som dame er det jo veldig lett å treffe en ny. Når du er klar for det! Godt nytt år!🎉✨️🥰 Anonymkode: 44bd1...37f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #100 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Told u so😉 Her var det jo du som ghostet han pga din usikkerhet. Naturlig for han å gå videre da. Storsinnet av han å ønske deg god jul syntes jeg. Du fikk følelser for han, men at det endte. Den er kjip. Men husk, om det hadde vært omvendt, og han hadde begynt å stalke deg f.eks..., så hadde det vært tusen ganger vanskeligere 😱😪 Vær lettet!! Og: som dame er det jo veldig lett å treffe en ny. Når du er klar for det! Godt nytt år!🎉✨️🥰 Anonymkode: 44bd1...37f Jeg har da ikke ghostet han. Han sluttet å svare midt i en samtale i høst. Og siden hørte jeg ikke fra han. Jeg BENYTTET anledningen ...etter lang lang tids relasjon på hans premisser, møttes bare når han kunne/på hans initiativ, aldri når jeg har spurt....., han har brukt dagesvis på å svare, alltid holdt meg skjult... Han har vært av og på, varm og kald...Og jeg gikk på limpinnen. Hekta. Synes du ikke har noe grunnlag for å konkludere som du gjør. Anonymkode: 27199...3a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå