Gå til innhold

God jul etter 3 mnd stillhet

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvordan tror du ts kommer til å føle seg hvis hun svarer sånn og får ingen (mest sannsynligvis) respons tilbake? 

Anonymkode: af811...6dd

Ikke verre enn hun gjør allerede, kanskje bedre, fordi hun kan bruke anledningen til å få han til å føle seg dårlig. Han har det helt fint uten svar og føler seg nok riktig snill for å ha ønsket henne god jul, selv om han ikke blir premiert med sex.

Anonymkode: b8371...ae7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender konsekvent bare god jul til folk jeg vil ligge med. Så skjønner ikke hva det er å hisse seg så opp for, ta det som et kompliment å gå videre

Anonymkode: f8438...ddd

Skrevet

😂

Anonymkode: 44bd1...37f

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sender konsekvent bare god jul til folk jeg vil ligge med. Så skjønner ikke hva det er å hisse seg så opp for, ta det som et kompliment å gå videre

"Jeg vil ligge med deg men vil ikke ha forhold til deg" er ikke ett kompliment. Det er ett slag under beltestedet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Jeg vil ligge med deg men vil ikke ha forhold til deg" er ikke ett kompliment. Det er ett slag under beltestedet.

Hvis det er det du tolker ut av god jul så vil du få det tungt på nyttår

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

😂😂😅

Anonymkode: 44bd1...37f

Skrevet

Ok.

Anonymkode: c751e...de6

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Da skal jeg gå gjennom julekortbunken min 🤣

Anonymkode: 27199...3a5

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg reagerer ikke sånn på alle godjul- meldinger da. 😄

Bare denne ene her

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Etter 3 mnd stillhet, og jeg hadde klart å få han ut av systemet...så tikker det inn god jul melding. 

Jeg skal stå han av. 

Jeg har jobbet så hardt for å glemme han, og en liten melding skal ikke då ødelegge at jeg har kommet meg ovenpå igjen. :)

Hva var spørsmålet ditt ? Altså hva lurer du på ?

Skrevet

Jeg opplever også en mann som er drit, han snapper meg masse, en annen dag er han stille, så en dag hører man fra han igjen også ser jeg at snapscoren hans stiger mens han ikke åpner mine, hva søren? Skjønner meg ikke på slike 

Anonymkode: 7bc3b...a81

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg opplever også en mann som er drit, han snapper meg masse, en annen dag er han stille, så en dag hører man fra han igjen også ser jeg at snapscoren hans stiger mens han ikke åpner mine, hva søren? Skjønner meg ikke på slike 

Det er jo klassisk holde deg varm oppførsel.

Anonymkode: c62de...1ac

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo klassisk holde deg varm oppførsel.

Hva mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du?

Han holder deg varm, han gir deg akkurat nok oppmerksomhet for å opprettholde interessen din, men han har ingen intensjoner om noe seriøst med deg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han holder deg varm, han gir deg akkurat nok oppmerksomhet for å opprettholde interessen din, men han har ingen intensjoner om noe seriøst med deg.

Tragisk, er det her vanlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å ja. 

Anonymkode: af811...6dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kanino skrev (16 minutter siden):

Hva var spørsmålet ditt ? Altså hva lurer du på ?

Hvorfor må det være et spm?

Du ser at det er mange som har klart å svare på innlegget og ha en gående samtale uten at TS satte et ? etter det hun skrev? 

Noen folk her henger seg litt for mye opp i at "dette er tross alt et diskusjonsforum". Man trenger ikke henge seg opp ordlyden, man må ikke diskutere alt. 

Anonymkode: de0dc...2a6

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor må det være et spm?

Du ser at det er mange som har klart å svare på innlegget og ha en gående samtale uten at TS satte et ? etter det hun skrev? 

Noen folk her henger seg litt for mye opp i at "dette er tross alt et diskusjonsforum". Man trenger ikke henge seg opp ordlyden, man må ikke diskutere alt. 

Det er ikke en plattform for å skrive en dagbok hvor det er en enveis kommunikasjon så vidt jeg vet ?

Endret av Kanino
Skrevet
Kanino skrev (Akkurat nå):

Det er ikke en plattform for å skrive en dagbok hvor det er en enveis kommunikasjon så vidt jeg vet ?

Denne tråden er ikke enveiskommunikasjon. 

Det finnes dagbok her også så man kan fint lage seg og skrive der. Men, selv om man ikke har et direkte spørsmål så er det allikevel en samtale fram og tilbake mellom brukerne. 

Hadde det vært bedre for deg om TS hadde skrevet "er det feil av meg å føle sånn"? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Absolutt ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...