Gå til innhold

God jul etter 3 mnd stillhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3 mnd stillhet, og jeg hadde klart å få han ut av systemet...så tikker det inn god jul melding. 

Jeg skal stå han av. 

Jeg har jobbet så hardt for å glemme han, og en liten melding skal ikke då ødelegge at jeg har kommet meg ovenpå igjen. :)

Anonymkode: 27199...3a5

• Liker 3
  • Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er så typisk menn som ikke er interessert ideg. Det er stygt gjort syns jeg og holde på sånn og ikke la noen du ikke er interessert i fred som du visste likte deg. lavmål. Tror ikke de har snøring hvor tungt det er for den som skal komme seg over sånne ting. 

De vil ikke ha kjærligheten du tilbydde dem så kan de for svarte la oss være i fred. 

De prøver seg.. ser om de fortsatt kan få deg til å hoppe når de knipser.... 

Hvis han har endra mening noe som er svært lite sannsynelig så får de jaggu jobbe for å overbevise deg. Hvis det er absolutt deg de vil ha så får de vise det. 

Hva gjorde du? Svarte du?

Kvinne

Anonymkode: a3040...d78

• Liker 13
Skrevet

Menn som dumper og angrer er søppel. Umodne, usikre rasshøl som er lite mentalt utviklet. 

Anonymkode: 44bd1...37f

• Liker 6
Skrevet

Hvordan skal man kunne vite at noen går helt av hengslene av en God jul-melding?

Anonymkode: 7b5b8...9f5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan skal man kunne vite at noen går helt av hengslene av en God jul-melding?

Ved å være mentalt utviklet

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde ikke svart

Anonymkode: 12c0d...8eb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har man ghostet noen i 3 mnd, så trenger man ikke å sende noen meldinger. Ikke en god jul melding heller.

Ts: du gjør helt rett i å ikke svare. Mulig han prøver å igle seg inntil deg igjen nå, fordi vedkommende han har holdt på med de siste månedene har dumpet han. Men nå gjennomskuer du han, og går ikke på den smellen en gang til. 

Anonymkode: 02e19...b27

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ble ghosted i mange måneder en gang, mer enn et halvt år.

Til bursdagen min fikk jeg "gratulerer med dagen vennen ❤️❤️❤️🤗🤗" svarte ikke en gang, prøve å ødelegge dagen min på den måten, egoistiske svin. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ble ghosted i mange måneder en gang, mer enn et halvt år.

Til bursdagen min fikk jeg "gratulerer med dagen vennen ❤️❤️❤️🤗🤗" svarte ikke en gang, prøve å ødelegge dagen min på den måten, egoistiske svin. 

Fy fan for en ...

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har man ghostet noen i 3 mnd, så trenger man ikke å sende noen meldinger. Ikke en god jul melding heller.

Ts: du gjør helt rett i å ikke svare. Mulig han prøver å igle seg inntil deg igjen nå, fordi vedkommende han har holdt på med de siste månedene har dumpet han. Men nå gjennomskuer du han, og går ikke på den smellen en gang til. 

Anonymkode: 02e19...b27

Eller han syntes synd på deg fordi med den nye dama har han innsett hvor kjip han var med deg, så det gir han dårlig samvittighet og vil glatte over. Menn som går videre med en gang likte deg ikke godt nok i utgangspunktet.

• Liker 2
Skrevet

Så slutt å gi disse mennene så mye makt over livet deres, da.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kommer ikke til å svare. 

Uhøflig, men han fortjener ikke noe høflighet...

nå har jeg brukt hele dagen ril å tenke på dette.😥..irritere meg. Men jeg skal la meg selv gjøre det en liten stund nå, som skal jeg klare legge det bort.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Hva med å bare spørre han hva han ville med den meldingen? For hva enn som var grunnen til at han sendte den var det neppe fordi han hadde ett påtrengende ønske om du skal ha en god jul. Samme om han er frekk nok til å prøve utnytte deg til ett juleligg, har dårlig samvittighet for måten han behandlet deg, bare er generellt ensom, eller faktisk har ett ønske om å prøve på ny kan det være greit å vite hvilket motiv han hadde. 

Anonymkode: b8371...ae7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva med å bare spørre han hva han ville med den meldingen? For hva enn som var grunnen til at han sendte den var det neppe fordi han hadde ett påtrengende ønske om du skal ha en god jul. Samme om han er frekk nok til å prøve utnytte deg til ett juleligg, har dårlig samvittighet for måten han behandlet deg, bare er generellt ensom, eller faktisk har ett ønske om å prøve på ny kan det være greit å vite hvilket motiv han hadde. 

Nei jeg skal ikke begynne å prate med han igjen. :) ikkikke under noe omstendighet.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg skal ikke begynne å prate med han igjen. :) ikkikke under noe omstendighet.

Anbefaler å blokkere han!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan tror du ts kommer til å føle seg hvis hun svarer sånn og får ingen (mest sannsynligvis) respons tilbake? 

Anonymkode: af811...6dd

• Liker 3
Skrevet

Folkens, hvorfor blokkerer dere ikke slike mennesker? Alle mine ekser, eks-venner, alle som jeg ikke ønsker å ha kontakt med er blokkert, nemlig fordi jeg vil unngå sånne "overraskelser" på spesielle dager, få ødelagt humør eller bruke energien/tankene på dem

Anonymkode: af811...6dd

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg kommer ikke til å svare. 

Uhøflig, men han fortjener ikke noe høflighet...

nå har jeg brukt hele dagen ril å tenke på dette.😥..irritere meg. Men jeg skal la meg selv gjøre det en liten stund nå, som skal jeg klare legge det bort.

Hva var årsaken til bruddet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva var årsaken til bruddet?

Han er ikke min ex. 

Vi har hatt en slags fwb relasjon over lang tid, med følelser fra min side..Men antagelig aldri fra hans.  Så jeg måtte kutte tvert av for 3 mnd siden....for å klare gå videre.  Og jrg klarte å glemme han, og slutte tenke på han hver bidige dag.

Han har vært blokkert på alle some plattformer, så jeg skulle slippe Å se han  eller bli kontaktet. 

Men han sendte sms nå  har aldri kommunisert på sms før. Så aldri blokkert nummeret sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Kjipt du hadde følelser for ff. Finn en rebound og glem han helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...