Gå til innhold

Tolke tarotkort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skeptisk til han som person liksom?:) eller skeptisk til selve forholdet? 
Jeg kjenner han jo ikke, men har inntrykk av at han er en noe sjenert herremann. 

Anonymkode: 91517...b2c

Begge. Utifra kortene er han ikke til å stole på og kan finne på å være utro. Sliter gjerne med avhengighet av noe slag. En plaget herremann.

Jeg tror Queen of Swords og The Star potensielt er deg og følelsene du sitter igjen med er 9 of swords og 5 of pentacles. Se på bildene og se om du liker følelsen kortene gir deg. Er han eller du earth sign eller air sign?

Jeg prøvde igjen på forholdet: The World, The Devil og Temperance.

Kortene gir advarsler om han og deres forhold men det er du som eventuelt kommer til å bli kjent med han derfor ha følehornene litt ute :)

Anonymkode: d98c9...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Begge. Utifra kortene er han ikke til å stole på og kan finne på å være utro. Sliter gjerne med avhengighet av noe slag. En plaget herremann.

Jeg tror Queen of Swords og The Star potensielt er deg og følelsene du sitter igjen med er 9 of swords og 5 of pentacles. Se på bildene og se om du liker følelsen kortene gir deg. Er han eller du earth sign eller air sign?

Jeg prøvde igjen på forholdet: The World, The Devil og Temperance.

Kortene gir advarsler om han og deres forhold men det er du som eventuelt kommer til å bli kjent med han derfor ha følehornene litt ute :)

Så rart :) han er jord tegn og jeg luft tegn. Tror ikke han er en utro type akkurat, virker stille og forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så rart :) han er jord tegn og jeg luft tegn. Tror ikke han er en utro type akkurat, virker stille og forsiktig.

Det var litt artig :) Da kan det hende at The Devil er bekreftelse av at han er jordtegn (før: King of Pentacles) og ikke nødvendigvis avhengighet eller mye ubalanse. Det er likevel noe med dette som ikke føles greit ut siden det er så mange negative kort og kombinasjoner. Men det kan også hende at mye av den negative energien er hans eller din fortid i forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det var litt artig :) Da kan det hende at The Devil er bekreftelse av at han er jordtegn (før: King of Pentacles) og ikke nødvendigvis avhengighet eller mye ubalanse. Det er likevel noe med dette som ikke føles greit ut siden det er så mange negative kort og kombinasjoner. Men det kan også hende at mye av den negative energien er hans eller din fortid i forhold?

Jeg har i hvertfall vært igjennom et negativt forhold, og har lett for å ha mange negative tanker :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...