Gå til innhold

Tolke tarotkort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette legget på kjærlighet, har spurt på en spesiell person :)

IMG_1747.jpeg

Anonymkode: 91517...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette legget på kjærlighet, har spurt på en spesiell person :)

IMG_1747.jpeg

Anonymkode: 91517...b2c

Øøøh ja, legg, spørmål? Som den over her sa

Anonymkode: b6931...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (12 minutter siden):

Hvordan kan du forvente at noen skal tolke det uten videre? Hvilket legg har du brukt - og hva spurte du om? 

Bare la noen kort på meg og en fyrv☺️

Anonymkode: 91517...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare la noen kort på meg og en fyrv☺️

Anonymkode: 91517...b2c

Hm ja, prøv å bruke et legg, med posisjon for hvert kort, og spør et konkret spørsmål.

Feks 

Forholdet/relasjonen mellom meg og HAM?

Kort 1fortid kort 2 nåtid kort 3 fremtid og så legger du ett kort for råd, post her kan vi se. 

Anonymkode: b6931...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bare la noen kort på meg og en fyrv☺️

Anonymkode: 91517...b2c

Da må du nok helst tolke de selv, og det må du ha lykke til med for det er ikke etterpå man har lagt ut at du må finne ut hva plasseringene skal stå for, men før du legger dem.

Endret av Lawyam
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hm ja, prøv å bruke et legg, med posisjon for hvert kort, og spør et konkret spørsmål.

Feks 

Forholdet/relasjonen mellom meg og HAM?

Kort 1fortid kort 2 nåtid kort 3 fremtid og så legger du ett kort for råd, post her kan vi se. 

Anonymkode: b6931...9e3

Ok :) skal prøve det i stedet, hvordan stokker man? Er det noen spesielle tips?

Anonymkode: 91517...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok :) skal prøve det i stedet, hvordan stokker man? Er det noen spesielle tips?

Anonymkode: 91517...b2c

Bare stokk og stopp når du er klar

Anonymkode: b6931...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når solen mørkner, og keiserens trone vender ryggen til rettferdighetens tårn, vil de ti staver bære byrdene av verden mot den uunngåelige ende. Ridderen av mynter, blindet av gull, vil ikke se når verden snus på hodet, og sjongløren vil miste balansen, og falle inn i det tomme, svarte intet. Seks av mynter vil be om nåde, men balansen er allerede tapt. Og der, i vannmannens tegn, vil skipet forlate den siste havn, styrt av stjernen, bærer av håp og fortvilelse, mot en horisont som ikke lenger finnes. Slik vil verden ende, ikke med et brak, men med kortenes hviskende fall...

Anonymkode: b149b...5b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når solen mørkner, og keiserens trone vender ryggen til rettferdighetens tårn, vil de ti staver bære byrdene av verden mot den uunngåelige ende. Ridderen av mynter, blindet av gull, vil ikke se når verden snus på hodet, og sjongløren vil miste balansen, og falle inn i det tomme, svarte intet. Seks av mynter vil be om nåde, men balansen er allerede tapt. Og der, i vannmannens tegn, vil skipet forlate den siste havn, styrt av stjernen, bærer av håp og fortvilelse, mot en horisont som ikke lenger finnes. Slik vil verden ende, ikke med et brak, men med kortenes hviskende fall...

Anonymkode: b149b...5b5

Var det en tolkning av kortene?😮

Anonymkode: 91517...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2023 den 12.50):

Dette legget på kjærlighet, har spurt på en spesiell person :)

IMG_1747.jpeg

Anonymkode: 91517...b2c

Jeg ser masse trøbbel her. Du har både Tårnet, Døden, Styrke oppned, og et par kort fra lille Arkana som tyder på at dette er et kjærlighetsforhold som kanskje ikke er optimalt.
Men alt avhenger selvsagt av hva du spurte om og hvilke områder hvert kort representerer. Jeg har en annen tarotstokk så jeg klarer ikke se hvilke kort alle kortene er, og da blir det enda vanskeligere å tolke noe som helst.
Et tips er å alltid ha en mening med legget. Gjerne være så konkret at du gir hvert kort et område eller spørsmål det skal svare på eller tolkes ut i fra. Ellers blir det rimelig kaotisk.

Anonymkode: 53cdb...aba

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg ser masse trøbbel her. Du har både Tårnet, Døden, Styrke oppned, og et par kort fra lille Arkana som tyder på at dette er et kjærlighetsforhold som kanskje ikke er optimalt.
Men alt avhenger selvsagt av hva du spurte om og hvilke områder hvert kort representerer. Jeg har en annen tarotstokk så jeg klarer ikke se hvilke kort alle kortene er, og da blir det enda vanskeligere å tolke noe som helst.
Et tips er å alltid ha en mening med legget. Gjerne være så konkret at du gir hvert kort et område eller spørsmål det skal svare på eller tolkes ut i fra. Ellers blir det rimelig kaotisk.

Anonymkode: 53cdb...aba

Det var i forhold til kjærlighet og en spesiell person :)

Anonymkode: 91517...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var i forhold til kjærlighet og en spesiell person :)

Anonymkode: 91517...b2c

Fremdeles alt for vagt, kortene ligger tilfeldig og jeg ser fremdeles ikke hva alle kortene er. Som sagt:

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men alt avhenger selvsagt av hva du spurte om og hvilke områder hvert kort representerer. Jeg har en annen tarotstokk så jeg klarer ikke se hvilke kort alle kortene er, og da blir det enda vanskeligere å tolke noe som helst.
Et tips er å alltid ha en mening med legget. Gjerne være så konkret at du gir hvert kort et område eller spørsmål det skal svare på eller tolkes ut i fra. Ellers blir det rimelig kaotisk.

Anonymkode: 53cdb...aba

Anonymkode: 53cdb...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

La et legg på fortid nåtid og fremtid med denne fyren :)

IMG_1752.jpeg

Anonymkode: 91517...b2c

Utifra kortene alene i HI og dette ville jeg ha sagt nei. Kan du si noe mer om han og dere?

Anonymkode: d98c9...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utifra kortene alene i HI og dette ville jeg ha sagt nei. Kan du si noe mer om han og dere?

Anonymkode: d98c9...b49

Det er bare en fyr jeg liker litt, kjenner han rett og slett ikke noe særlig :) 

Anonymkode: 91517...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Utifra kortene alene i HI og dette ville jeg ha sagt nei. Kan du si noe mer om han og dere?

Anonymkode: d98c9...b49

Jeg har kanskje følt at det kan være noe fordi jeg føler det litt i blikket :)

Anonymkode: 91517...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har kanskje følt at det kan være noe fordi jeg føler det litt i blikket :)

Anonymkode: 91517...b2c

Prøvde kjapt selv å legge. Fikk 8 of Wands, Ace of Swords, Page of Wands, The Moon (clarified med Death), King of Pentacles og 2 of Pentacles. 7 of swords fanget mitt blikk og likte det ikke. Liker heller ikke The Moon, Death og 2 of Pentacles. Prøvde igjen og fikk Queen of Swords, The Star og så 9 of swords og 5 of pentacles.

For å være sikker prøvde jeg å spørre hva beskriver deg som person. The Hanged Man, The Sun og 4 of Wands ❤️  Hva beskriver han som person samlet: The Tower, 10 of Swords og The Magician. Lå gjemt: 9 of Wands.

Utifra kortene ville jeg ha vært skeptisk men bare bli kjent med han dersom du ønsker, se det an og bruk intuisjonen om han er den rette for deg :)

Anonymkode: d98c9...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Prøvde kjapt selv å legge. Fikk 8 of Wands, Ace of Swords, Page of Wands, The Moon (clarified med Death), King of Pentacles og 2 of Pentacles. 7 of swords fanget mitt blikk og likte det ikke. Liker heller ikke The Moon, Death og 2 of Pentacles. Prøvde igjen og fikk Queen of Swords, The Star og så 9 of swords og 5 of pentacles.

For å være sikker prøvde jeg å spørre hva beskriver deg som person. The Hanged Man, The Sun og 4 of Wands ❤️  Hva beskriver han som person samlet: The Tower, 10 of Swords og The Magician. Lå gjemt: 9 of Wands.

Utifra kortene ville jeg ha vært skeptisk men bare bli kjent med han dersom du ønsker, se det an og bruk intuisjonen om han er den rette for deg :)

Anonymkode: d98c9...b49

Skeptisk til han som person liksom?:) eller skeptisk til selve forholdet? 
Jeg kjenner han jo ikke, men har inntrykk av at han er en noe sjenert herremann. 

Anonymkode: 91517...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er bare en fyr jeg liker litt, kjenner han rett og slett ikke noe særlig :) 

Anonymkode: 91517...b2c

Hva spør du om før du legger opp kortene?

Anonymkode: 2166b...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...