Gå til innhold

En ekstra hilsen til deg som organiserer jul ❤️


Karmaisabitch

Anbefalte innlegg

«Jul blir det uansett…» sier mange. Men det blir ikke det, hvis ikke noen tar på seg oppgavene slik at andre kan slappe av og komme til dekket bord.

Så TAKK til deg som:

* Planlegger,  handler og pakker inn gaver

•  Kjøper inn maten

• Baker kaker

• Sørger for at alle har finklær som passer

• Vasker huset

• Ordner adventskalendere og  julestrømper til ungene 

• Sender julekortene

• Stryker duk, dekker bord

• Lager maten

• Pynter treet 

• Sørger for alle de små detaljene som må på plass for at familien skal få den gode julestemningen som de vil ha

Lista kunne vært mye lengre, men dere skjønner. Og det er ikke å stikke under en stol at det ofte er en person i hver familie som er «på jobb» før og under disse juledagene.

Hvis det er deg, så håper jeg du får noen roligere dager i romjula med litt ekstra søvn og rolige kvelder i sofaen ❤️

Takk for at du lager jul 🎄🌟

Endret av Karmaisabitch
  • Hjerte 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Å se ungene fly ut av sengen tiiidlig i morges for å leke med nye leker gjør alt styret så verdt det. Skulle så inderlig ønske alle foreldre kunne oppleve det samme.

Anonymkode: 920c4...6bd

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (3 timer siden):

«Jul blir det uansett…» sier mange. Men det blir ikke det, hvis ikke noen tar på seg oppgavene slik at andre kan slappe ab og komme til dekket bord.

Så TAKK til deg som:

* Planlegger,  handler og pakker inn gaver

•  Kjøper inn maten

• Baker kaker

• Sørger for at alle har finklær som passer

• Vasker huset

• Ordner adventskalendere og  julestrømper til ungene 

• Sender julekortene

• Stryker duk, dekker bord

• Lager maten

• Pynter treet 

• Sørger for alle de små detaljene som må på plass for at familien skal få den gode julestemningen som de vil ha

Lista kunne vært mye lengre, men dere skjønner. Og det er ikke å stikke under en stol at det ofte er en person i hver familie som er «på jobb» før og under disse juledagene.

Hvis det er deg, så håper jeg du får noen roligere dager i romjula med litt ekstra søvn og rolige kvelder i sofaen ❤️

Takk for at du lager jul 🎄🌟

Tusen takk! Jeg lager jul for min psyksik syke forelder og får ikke særlig mye takk en gang. Jeg gjør det fordi jeg synes det er viktig, men innlegget ditt var fint. Det er godt å bli sett. Det blir ikke bare jul av seg selv, selv minimum innsats er en god del i juletid når en er alene om alt. 

Anonymkode: 91780...fec

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tusen takk! Jeg lager jul for min psyksik syke forelder og får ikke særlig mye takk en gang. Jeg gjør det fordi jeg synes det er viktig, men innlegget ditt var fint. Det er godt å bli sett. Det blir ikke bare jul av seg selv, selv minimum innsats er en god del i juletid når en er alene om alt. 

Anonymkode: 91780...fec

Da fortjener du veldig en ekstra takk 🥇🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (20 minutter siden):

Da fortjener du veldig en ekstra takk 🥇🎄

Tusen takk, det rører og varmer meg ❤️

Anonymkode: 91780...fec

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk . Men jeg sender også en stor takk til min mor som i alle år ordnet alt i julen. Nå er det min tur til å ta over stafettpinnen på julaften.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karmaisabitch skrev (På 25.12.2023 den 11.29):

«Jul blir det uansett…» sier mange. Men det blir ikke det, hvis ikke noen tar på seg oppgavene slik at andre kan slappe ab og komme til dekket bord.

Så TAKK til deg som:

* Planlegger,  handler og pakker inn gaver

•  Kjøper inn maten

• Baker kaker

• Sørger for at alle har finklær som passer

• Vasker huset

• Ordner adventskalendere og  julestrømper til ungene 

• Sender julekortene

• Stryker duk, dekker bord

• Lager maten

• Pynter treet 

• Sørger for alle de små detaljene som må på plass for at familien skal få den gode julestemningen som de vil ha

Lista kunne vært mye lengre, men dere skjønner. Og det er ikke å stikke under en stol at det ofte er en person i hver familie som er «på jobb» før og under disse juledagene.

Hvis det er deg, så håper jeg du får noen roligere dager i romjula med litt ekstra søvn og rolige kvelder i sofaen ❤️

Takk for at du lager jul 🎄🌟

Takk ❤️ Jeg organiserer for hele storfamilien og det er ganske slitsomt. Men hvis jeg ikke gjør det så blir det ikke slik jul jeg vil ha. 

Anonymkode: 3832d...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk ❤️ Jeg organiserer for hele storfamilien og det er ganske slitsomt. Men hvis jeg ikke gjør det så blir det ikke slik jul jeg vil ha. 

Anonymkode: 3832d...046

Tror mange har det sånn, men det gjør det jo ikke noe lettere 😊 Noen må ta seg av all jobben for å få alt på plass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...