Gå til innhold

Hva fikk du til jul i år?😀


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk:

* 4 dagers-pass til Tons of Rock (fra samboer)

* Skinnveske til jobb (fra samboer)

* reMarkable 2 paper tablet (fra samboer)

* 2  mummi-kalendere

* Sjokolade x 3

* Vannflaske

* Mummihandlenett

* Rituals-sett

* Eplemost

* Alkoholfri cider

* Dørmatte

* Mummi-hansker

* Tursko

* Ugleklistrelapper

* Kakao x 2

* Notatbok

* Bruspulver

* Gave med mening - smykkeskrin

* Mummi kakeboks 

* Genser i merinoull

* Superundertøy i merinoull

* 3 lydbøker

* Familielader med lys

* Kakeboks med hjemmebakte kaker

* Hello Kitty julestrømpe med godteri

* Mummi-skjerf

* 2 Mummikopper

 

Samboer og jeg fikk:

* 12 middagstallerkner 

* Spade til bil

* Ost, sprøstekt løk og marmelade

* Juleskum

* Bildearkivramme

* Airfryer

* Servietter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luer, votter, pledd, deler til juleservise, bestikk, håndsåpe, kjøkkenting, duftlys, krøllbørste, rødvin, bok og tur til Paris❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskudd på arv, hotelltur med 3 overnattinger, gavekort massasje, bottega, ritualis gavepakke, hardangerbestikk, vinglass, massasjepistol, håndstrikka mariusvotter, mange hjemmelagede, fine gaver / kunst fra ungene. 

Anonymkode: 618c0...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt mye. Aldri fått så mye før ☺️ Fikk meg kjæreste på nyåret, så fikk flere gaver fra han og fra familien hans. I tillegg så hadde x’n min som jeg har 2 barn med, plutselig kjøpt meg julegave fra dem, noe som aldri skjedde dem årene vi var sammen. 
 

Fikk meg Apple Watch series 9, ny parfyme som er svindyr, fønbørste, tøfler, votter, ull-sett, ull-sokker, dunjakke, penger, gavekort, div kjøkken-utstyr, Røros-pledd, annet type pledd, div luktelys/interiør, sofa-puter, bodylotion og godteri. 

Anonymkode: 47db9...8ca

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diamantsmykke, lysestaker, gavekort på spa, flere deler til et servise vi samler på, tur til London, lue, gullarmbånd, hudpleieartikler, parfyme, sminke, genser, pelsvest, neglelakk, bøker, penger og et nydelig bilde av ungene ❤️

Anonymkode: 0db87...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ingenting, hos oss får kun barn gaver 😊 

Anonymkode: 945ac...cc0

Hvorfor svarer du? 

Anonymkode: 83586...887

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Headset, lykter, koffert, julepynt barna har laget, skål, håndsåpe, klær. 

Anonymkode: 44108...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalender med sinte katter og morsom tekst (gøy!), deler til Julemorgen serviset vårt, likør, gavekort, duftlys.. Best av alt; En utrolig god julekveld med flere av mine kjære. Å ha fornøyde gjester som koste seg var egentlig alt jeg ønsket meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To mummikopper, sminke, malesaker, en jumper, to drikkeflasker, et kult bilde og penger. 

Anonymkode: 3b4b2...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En genser fra Gina Tricot, julepynt, snackskåler med julemotiv, 500 kr og hjemmelaget syltetøy.

Jeg kjøpte ganske mye til de jeg fikk gave av. Tror jeg foreslår å droppe julegaver neste år. Mer fornuftig at vi bruker pengene på oss selv. Det blir kjøpt mye rart og unyttig. Jeg kommer til å bytte snackskålene, har virkelig ikke bruk for mer skapfyll. Og har tidligere gitt beskjed om at det ikke er nødvendig å kjøpe meg sånne ting. 

Det hjemmelagde syltetøyet setter jeg stor pris på. Det vet jeg er laget med omsorg. 

Julen produserer mye søppel og overforbruk. 

Anonymkode: 7f631...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor svarer du? 

Anonymkode: 83586...887

Hun/han fikk ingenting, det er da et svar på spørsmålet i tråden det også👍🏼

Anonymkode: 4fb98...921

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemmelagd julepynt fra barna, mummiserveringsskål, overnatting på spahotell med mannen, gavekort på show med gode venner, penger, sjokolade, en ullgenser og en boblejakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og fin lyslykt til trappa, masse deilig kroppspleie og kremer og krukker, bøker, 4000 kr, nydelige stearinlys, lekker pynt til treet, og masse fint småtteri 🙂. Mine nærmeste kjenner meg godt, og treffer alltid på gaver 😃. Og de jeg ga gaver til ble glade for det de fikk. Det er nesten det viktigste for meg.

Anonymkode: 57c6d...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ble veldig nysgjerrig, hva var den tingen du fikk? 😊

Anonymkode: e29d5...61d

Du, jeg kan ikke si hva det var, for da føler jeg at jeg identifiserer meg selv mer enn nødvendig. Men gaven er en typisk "lokalpatriotisk" gave fra en lokal butikk, det kan jeg si :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en flaske vin av pappa, noen fløtekarameller av min ene bror og noen hjemmelagde gaver fra ungenes juleverksted på skolen 🥰🥰

I tillegg fikk jeg nytt sølvkjede til det ene smykket mitt sammen med noen sølv-øredobber av mannen. Hadde egentlig bare ønsket meg sølvkjede siden det andre var ødelagt, men han følte visst det ble litt stusselig. 

Ellers fikk ungene for om lag 10.000,- til sammen av oss. Men inni der er det en firedagers vinterferie med lommepenger. 

Anonymkode: eb091...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...