AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #41 Skrevet 26. desember 2023 Jeg har sittet i åpent kontorlandskap i alle jobbene jeg har hatt de siste 20 årene. Aldri vært noe problem. Og jeg er ganske introvert av meg. Tror heller det er kollegene som gjør det problematisk, og det er ikke noe bedre å ha snakkesalige kolleger i kontordøra hele tiden. I nåværende jobb har vi stor fleksibilitet med tanke på hjemmekontor og mange benytter seg av muligheten. De som klager mest høylytt over åpent kontorlandskap på jobben min er også de som er mest på kontoret. Hvilken ironi 😆 Anonymkode: 40124...dc8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #42 Skrevet 26. desember 2023 Hatet det intenst. Ble langtidssykemeldt. En dag våknet jeg og klarte ikke å reise meg av sengen for å gå på jobb. Høres ut som du nærmer deg et slikt punkt med tanke på episoden på do. Hodet ditt kan fortelle deg at det går greit så mye du vil men om kroppen ikke fikser det så går det bare en vei. Anonymkode: 5fc97...b72 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #43 Skrevet 26. desember 2023 Åpent kontorlandskap er DJEVELENS VERK! Anonymkode: 95c72...cc8 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #44 Skrevet 18. februar 2024 Har sittet i kontorlandskap i noen år nå. I starten gikk det forsåvidt greit, men nå begynner jeg å bli utmattende lei av det. Jeg har behov for å konsentrere meg da jeg jobber med store regneark og tall hver eneste dag, og jeg blir til stadigheter forstyrret. Folk som snakker mellom seg, folk som snakker til meg. Stillerommene har ikke gode nok oppkoblingsmuligheter air-condition og godt nok lys for at jeg kan sitte der over lang tid. Føler ingen form for privatliv eller kontroll over eget arbedistempo. Det gjør at jeg jobber ekstremt hardt hver eneste dag, kun avbrutt av lunsj og 1 tissepause ila dagen. Jeg er møkk sliten. Gruer meg til å gå på jobb. Hjemmekontor får vi kun lov til ved spesielle behov. Ingen faste dager i uken eller noe slikt. Anonymkode: 247df...c42
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #45 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har sittet i kontorlandskap i noen år nå. I starten gikk det forsåvidt greit, men nå begynner jeg å bli utmattende lei av det. Jeg har behov for å konsentrere meg da jeg jobber med store regneark og tall hver eneste dag, og jeg blir til stadigheter forstyrret. Folk som snakker mellom seg, folk som snakker til meg. Stillerommene har ikke gode nok oppkoblingsmuligheter air-condition og godt nok lys for at jeg kan sitte der over lang tid. Føler ingen form for privatliv eller kontroll over eget arbedistempo. Det gjør at jeg jobber ekstremt hardt hver eneste dag, kun avbrutt av lunsj og 1 tissepause ila dagen. Jeg er møkk sliten. Gruer meg til å gå på jobb. Hjemmekontor får vi kun lov til ved spesielle behov. Ingen faste dager i uken eller noe slikt. Anonymkode: 247df...c42 Jeg er i jobbsøkerprosess og unngår slike jobber, med mindre det står mulighet for hjemmekontor MINIMUM 50%. Det er helt skrekkelig, hadde det tidligere. Føler med deg. Mulig du kan kjøre på med krav om tilrettelegging, altså at du jobber hjemme noe. Anonymkode: 47f8e...473 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå