Gå til innhold

Hvor vanlig er det egentlig med silikonpupper nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sånn at helt vanlige damer som jobber som lærere, psykologer, kunst og kultur også har silikonpupper? 

 

De fleste har jo ikke det selvfølgelig, men er det akseptert også blant mer velutdannede mennesker som ikke er sosser?

 

Anonymkode: fef6e...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er vernepleier på 46 år, bruker aldri sminke. Men har silikon. Etter å ha ammet to barn, så mistet jeg alt innhold i brystene mine, før det hadde jeg fantastiske bryst. Så jeg valgte og fylle de opp. Folk tror jo ikke jeg har silikon, for jeg fikk de bare tilbake til sånn de var før. Og jeg har flere venninner som har gjort det samme, eller noen som hadde ekstremt små, som har lagt inn litt, sånn så de har pupper. Men så og si alle, har jo valgt helt normale størrelser. Sånn så det skal se mest mulig naturlig ut. Og dette er kvinner i forskjellige yrker, og ingen av de er jålete, bruker botox eller tar andre operasjoner.

Anonymkode: ddef5...9b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er friluftsmenneske deluxe, drar rundt på både storsekk og silikonpupper😅 Mistet alt innholdet fra brystene etter to runder med amming, så da fikk jeg fylt dem opp uten å strekke huden ekstra. Har universitetsutdanning også, gitt.

(Hvorfor gidder jeg å svare når jeg likevel tror det er en trolletråd?😆)

Anonymkode: e0f87...de3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jurist og jobber som rådgiver, har silikon. Skulle ikke ha større, bare fylle dem opp igjen etter vektnedgang og svangerskap. 

Anonymkode: f0517...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helseutdannet med master, jobber som rådgiver. Tok silikon 250 gram etter amming av to barn og stor vektnedgang. Ser naturlig ut. 

Anonymkode: 6270c...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2023 den 23.51):

Jeg er vernepleier på 46 år, bruker aldri sminke. Men har silikon. Etter å ha ammet to barn, så mistet jeg alt innhold i brystene mine, før det hadde jeg fantastiske bryst. Så jeg valgte og fylle de opp. Folk tror jo ikke jeg har silikon, for jeg fikk de bare tilbake til sånn de var før. Og jeg har flere venninner som har gjort det samme, eller noen som hadde ekstremt små, som har lagt inn litt, sånn så de har pupper. Men så og si alle, har jo valgt helt normale størrelser. Sånn så det skal se mest mulig naturlig ut. Og dette er kvinner i forskjellige yrker, og ingen av de er jålete, bruker botox eller tar andre operasjoner.

Anonymkode: ddef5...9b8

Når du sier at du mistet innholdet mener du at de ble hengepupper?

Anonymkode: 5bcc5...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Når du sier at du mistet innholdet mener du at de ble hengepupper?

Anonymkode: 5bcc5...c4c

Jeg er ikke den du spurte, men jeg mistet også innholdet. Det var liksom bare flate, tomme skinnposer igjen. Betyr ikke nødvendigvis at det er hengepupper, men kan være det. Jeg hadde begge deler 😝

Anonymkode: f0517...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tomme hengeposer" er også pupper. Det andre er implantater og juks. 

Anonymkode: 0521a...b3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Når du sier at du mistet innholdet mener du at de ble hengepupper?

Anonymkode: 5bcc5...c4c

De mener at man med vektoppgang og så nedgang, samt det å i tillegg miste melk som kan fylle endel for noen mistet volum.

I form av fett stort sett.

Huden trekker seg jo ikke tilbake. 
 

Har man hatt større vektoppgang/nedgang igjen blir jo huden ekstra strukket.

Hengepupper har per def ikke kraftig volumtap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av dem med «en helt vanlig jobb» som du lister opp her, og vil si at det er akseptert å ha silikon i brystene hvis det bedrer livskvaliteten, og at det er et privat valg ingen andre har noe med.

Det er kanskje ikke så velansett å ha silikon i bryst, rumpe og injeksjoner i fjeset, minilift, falskt hår og øyevipper etc etc, i mitt yrke. Da tror jeg ikke man kan gjøre jobben jeg har helt troverdig, rett og slett.
 

Jeg synes det ser ut som man har en del personlige problemer når man gjør omtrent alle inngrep som er mulige, på seg selv. Det behøver ikke være slik, godt mulig det er mine fordommer. Men pent er det ikke, og snobbete har det aldri vært å ta kosmetiske operasjoner, tvert i mot vil jeg si. 

Anonymkode: c2c65...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2023 den 14.21):

Når du sier at du mistet innholdet mener du at de ble hengepupper?

Anonymkode: 5bcc5...c4c

De ble ikke direkte hengepupper, men det var bare skinn igjen, ikke noe fett inni de. Og siden jeg hadde veldig lite heng, så kunne jeg ta silikon, uten løft, bare fylle de opp, så de så ut som før.

Anonymkode: ddef5...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2023 den 23.15):

Er det sånn at helt vanlige damer som jobber som lærere, psykologer, kunst og kultur også har silikonpupper? 

 

De fleste har jo ikke det selvfølgelig, men er det akseptert også blant mer velutdannede mennesker som ikke er sosser?

 

Anonymkode: fef6e...619

Det er nok flere som har det enn du tror, men det er færre som overfyller de. Mange vil ha noe som er mest mulig naturlig fordi de aldri fikk noe særlig til å starte med. Mens andre fyller ut etter graviditet og amming. 

Jeg blir nok en av de som fyller på etter graviditet og amming. Rett og slett for å føle meg feminin nok. 

Anonymkode: ec69d...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...