Gå til innhold

Hvor vanlig er det egentlig med silikonpupper nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sånn at helt vanlige damer som jobber som lærere, psykologer, kunst og kultur også har silikonpupper? 

 

De fleste har jo ikke det selvfølgelig, men er det akseptert også blant mer velutdannede mennesker som ikke er sosser?

 

Anonymkode: fef6e...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er vernepleier på 46 år, bruker aldri sminke. Men har silikon. Etter å ha ammet to barn, så mistet jeg alt innhold i brystene mine, før det hadde jeg fantastiske bryst. Så jeg valgte og fylle de opp. Folk tror jo ikke jeg har silikon, for jeg fikk de bare tilbake til sånn de var før. Og jeg har flere venninner som har gjort det samme, eller noen som hadde ekstremt små, som har lagt inn litt, sånn så de har pupper. Men så og si alle, har jo valgt helt normale størrelser. Sånn så det skal se mest mulig naturlig ut. Og dette er kvinner i forskjellige yrker, og ingen av de er jålete, bruker botox eller tar andre operasjoner.

Anonymkode: ddef5...9b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er friluftsmenneske deluxe, drar rundt på både storsekk og silikonpupper😅 Mistet alt innholdet fra brystene etter to runder med amming, så da fikk jeg fylt dem opp uten å strekke huden ekstra. Har universitetsutdanning også, gitt.

(Hvorfor gidder jeg å svare når jeg likevel tror det er en trolletråd?😆)

Anonymkode: e0f87...de3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jurist og jobber som rådgiver, har silikon. Skulle ikke ha større, bare fylle dem opp igjen etter vektnedgang og svangerskap. 

Anonymkode: f0517...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helseutdannet med master, jobber som rådgiver. Tok silikon 250 gram etter amming av to barn og stor vektnedgang. Ser naturlig ut. 

Anonymkode: 6270c...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2023 den 23.51):