Gå til innhold

Det er lov med en liten hvit løgn….


Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Når du kjenner at det blir for mye du skal rekke, følge opp i julestria. Man kan ikke få med seg alt. Julelunsjer, juletreff osv. Det er vel innafor, med noen små hvite løgner når man heller vil være m/familien før jul😜?

Endret av Rødstrupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Rødstrupa said:

Når du kjenner at det blir for mye du skal rekke, følge opp i julestria. Man kan ikke få med seg alt. Julelunsjer, juletreff osv. Det er vel innafor, med noen små hvite løgner når man heller vil være m/familien før jul😜?

Hvorfor kan man ikke si det som det er? Forstår ikke helt problemstillingen. 

Anonymkode: 24f3b...411

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (1 time siden):

Når du kjenner at det blir for mye du skal rekke, følge opp i julestria. Man kan ikke få med seg alt. Julelunsjer, juletreff osv. Det er vel innafor, med noen små hvite løgner når man heller vil være m/familien før jul😜?

Det er lov å si at man ikke har tid fordi man prioriterer hvile hjemme med familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (2 timer siden):

Når du kjenner at det blir for mye du skal rekke, følge opp i julestria. Man kan ikke få med seg alt. Julelunsjer, juletreff osv. Det er vel innafor, med noen små hvite løgner når man heller vil være m/familien før jul😜?

Det bør være helt unødvendig med hvite løgner for dette. Jeg hadde med god samvittighet takket nei til ting som hadde gått ut over andre ting jeg heller vil prioritere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått så på søvnunderskudd og det har vært noe hveeer dag 🫠
Hadde ei venninne som lurte på om hun kunne komme innom i dag, men sa i går at jeg er helt ferdig, det sosiale lageret mitt er helt på bånn, og trengte en dag for meg selv bortsett fra julegrøt hos min mor. 
Hun vet veldig godt at det ikke har noe med henne å gjøre, men at jeg ikke har mer å gi, og det var helt forståelig 😊
Jeg også kvier meg for å være ærlig, men man vinner mer på det enn å ta små, hvite.  

Anonymkode: cf43b...8a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste venninne inviterte meg på kafé i går. Jeg var sliten etter jobb, fått mensen og et hus som skulle fikses til jul. 
Sa det som det var, og at jeg veldig gjerne blir med neste gang 

Anonymkode: 0d288...c1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...