Gå til innhold

Hva gjør jeg feil på vrangborden??


Celine.ea

Anbefalte innlegg

Noen strikket den øverste vrangborden for meg og den ser myyye bedre ut enn min? Min er ikke lik i det hele tatt, hva gjør jeg feil? Strikker jeg bare for stramt? Min første strikkagenser, skal være klar til jul så trenger virkelig hjelp!
IMG_1567.thumb.jpeg.16caec81cfeb1dd9af39b3c6e8c8258d.jpegIMG_1568.thumb.jpeg.1d94caa4fc56122661dcbc001251c677.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som du strikker rett? Kanskje vridd rett eller noe.

Var litt vanskelig å se, men det er ikke vrangstrikk 

Anonymkode: 96b5d...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som om du har strikket vrangbord, men perlestrikk. Vrangbord er rett over rett og vrang over vrang.

Anonymkode: 27c72...2e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikker du på rundpinne? Da må du ha et partalling antall masker for å få rett over rett og vrang over vrang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skybær skrev (Akkurat nå):

Strikker du på rundpinne? Da må du ha et partalling antall masker for å få rett over rett og vrang over vrang.

Åååå det er helt sikkert det som er feil ja😂takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skybær skrev (7 minutter siden):

Strikker du på rundpinne? Da må du ha et partalling antall masker for å få rett over rett og vrang over vrang.

Svaret ligger nok her, ja. Tell over maskene dine.

Anonymkode: 3a13f...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine.ea skrev (16 minutter siden):

Noen strikket den øverste vrangborden for meg og den ser myyye bedre ut enn min? Min er ikke lik i det hele tatt, hva gjør jeg feil? Strikker jeg bare for stramt? Min første strikkagenser, skal være klar til jul så trenger virkelig hjelp!
IMG_1567.thumb.jpeg.16caec81cfeb1dd9af39b3c6e8c8258d.jpegIMG_1568.thumb.jpeg.1d94caa4fc56122661dcbc001251c677.jpeg

Du har strikker rett over vrang og vrang over rett - det blir perlestrikk. Du må sørge for at du strikker vrang over vrang og rett over rett for å få en vrangbord 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...