Gå til innhold

Er det noen som ikke fikk det drømmebryllupet de ønsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har drømt om å stå hvit brud siden jeg var barn, og drømmen har alltid vært et ekte prinsessebryllup med bløtkakekjole på slott over flere dager. Dessverre er ikke dette drømmen til mannen. Han ønsker låvebryllup, siden han er en enkel mann fra landet som ikke har millioner på konto. Han kan lage mye av dekorasjonene selv, siden han er super handy og praktisk. Det viktigste for meg er å gifte meg, men er det noen som ikke fikk drømmebryllupet sitt, men likevel fikk en fin dag? :) Låvebryllup kan bli koselig, men det er et helt annet tema, fargepalett og kjole enn det jeg opprinnelige hadde tenkt meg. Vi skal heldigvis gifte oss i kirken, så tenkte å gjøre det skikkelig fint der, men festen blir country... Eller finnes det et annet tema jeg kan få med mannen på som er litt classy?

Anonymkode: 72b37...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke noe bryllup, fordi mannen ikke ønsket feiring. Når det kommer til låvebryllup så har jeg en gang vært gjest i et bryllup som foregikk i et slikt lokale, og det var helt nyyydelig! ❤️ Det går helt klart an å gjøre en greie av tregulv og tak, masse lykter og lys, fine dekorasjoner 🥰

Anonymkode: 2db89...7b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en patetisk drøm å ha som barn. Godt Disney har gjort kraftige endringer.

Anonymkode: 563e8...819

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har drømt om å stå hvit brud siden jeg var barn, og drømmen har alltid vært et ekte prinsessebryllup med bløtkakekjole på slott over flere dager. Dessverre er ikke dette drømmen til mannen. Han ønsker låvebryllup, siden han er en enkel mann fra landet som ikke har millioner på konto. Han kan lage mye av dekorasjonene selv, siden han er super handy og praktisk. Det viktigste for meg er å gifte meg, men er det noen som ikke fikk drømmebryllupet sitt, men likevel fikk en fin dag? :) Låvebryllup kan bli koselig, men det er et helt annet tema, fargepalett og kjole enn det jeg opprinnelige hadde tenkt meg. Vi skal heldigvis gifte oss i kirken, så tenkte å gjøre det skikkelig fint der, men festen blir country... Eller finnes det et annet tema jeg kan få med mannen på som er litt classy?

Anonymkode: 72b37...4a3

Men hvorfor skal han bestemme? Hvorfor kan ikke du bestemme? Eller hvorfor kan dere ikke inngå kompromiss?

Anonymkode: 1e18d...b91

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke inngå kompromiss da? 🤷‍♀️

Dropp slottet og dropp låven. Lei et vanlig pent bryllupslokale og pynt så mye du ønsker. 🤷‍♀️

 

Anonymkode: 5a08c...602

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i mange bryllup. Kan bare si at de "enkleste" har vært de desidert morsomste og koseligste 🙂. Grendehus, låver.... Fin kjole kan du vel ha uansett 🙂

Anonymkode: ed7c7...fd6

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Låve bryllup er de fineste jeg har hvert i. Fra de enkle til prinsesse bryllup.

Alt fra levende lys og overdådig pyntet med blomster og bling.

Bruk nå kjolen du ønsker. Her må du se muligheter og ikke begrensinger 🙂

Anonymkode: 31145...f02

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Stine Skoli sitt bryllup. Tror det var på en låve.  Det var nydelig!

Anonymkode: 42535...43d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som skal gifte deg med en handy kar som kan vil pynt til bryllupet!

Anonymkode: 063fa...eb4

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bryllup i et selskapslokale, men drømte vel helst om stort slottsbryllup. Hadde rett og slett ikke råd til å påspandere noe slikt i en alder av 23 år... Synes ingenting om det selskapslokalet vi endte opp i, ville MYE heller hatt låvebryllup. Svogeren min hadde låvebryllup, og det var faktisk et av de fineste bryllupene jeg har vært i. Det fineste bryllupet jeg har vært i sto på Engø gård nå i sommer❤️

Anonymkode: 09b12...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drøm basert på barndommens idéer kan gjerne med hell omgjøres som voksen. Som andre sier, enklere brullup er hyggeligst.
 

Utrolig kleint og harry med storslåtte bryllup, samme hva slags økonomi brudeparet har. Låvebryllup høres hyggeligere ut, og er kanskje mer i tråd med de dere er, og livet dere faktisk lever?

Anonymkode: f8421...48c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke noen store drømmer eller ønsker om bryllupet vårt. Mannen ville dog ha et litt stort bryllup (i antall) vi hadde vielse og fest på en gård med alle våre venner og familie ❤️ Det ble helt perfekt. 

Anonymkode: 61d63...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk ut med låvebryllup, kan bli gøy med kontraster der. Bløtkakekjole, sjampis og nydelig pådekket bord i en rustikk låve med lyslenker i taket 😍

Anonymkode: 7ccb0...764

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vårt ble først utsatt pga pandemien. Og når vi først skulle ha det hadde jeg  nesten ikke sovet på en uke (helt urelatert til bryllup) var ganske gåen og fikk nok ikke maks ut av det.. men vi fikk samlet mange hyggelige mennesker 😁

Anonymkode: 13242...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk drømmebryllupet, men ikke en fin dag 😆 Så dét går også an. 

Altså, jeg angrer ikke. Mest fordi vi hadde tullete mye penger på det tidspunktet så det gjorde ikke så mye til eller fra. Men kanskje du trenger en påminnelse om at det finnes andre ting som kan være viktigere på bryllupsdagen, som for eksempel: 

- Å ha nok ro i kroppen til å nyte dagen
- Å ha de viktigste rundt deg for å feire dagen deres
- Å klare å fokusere på hverandre som par

Og ting som er viktigere etter bryllupsdagen: 

- Å ha bedre økonomi til ting som kan gjøre selve ekteskapet sterkere eller hyggeligere

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har drømt om å stå hvit brud siden jeg var barn, og drømmen har alltid vært et ekte prinsessebryllup med bløtkakekjole på slott over flere dager. Dessverre er ikke dette drømmen til mannen. Han ønsker låvebryllup, siden han er en enkel mann fra landet som ikke har millioner på konto. Han kan lage mye av dekorasjonene selv, siden han er super handy og praktisk. Det viktigste for meg er å gifte meg, men er det noen som ikke fikk drømmebryllupet sitt, men likevel fikk en fin dag? :) Låvebryllup kan bli koselig, men det er et helt annet tema, fargepalett og kjole enn det jeg opprinnelige hadde tenkt meg. Vi skal heldigvis gifte oss i kirken, så tenkte å gjøre det skikkelig fint der, men festen blir country... Eller finnes det et annet tema jeg kan få med mannen på som er litt classy?

Anonymkode: 72b37...4a3

Han er ikke milionær , men da kan vel du betale siden det er din drøm ? 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjekk diverse låvebryllup på Pinterest, der er det utrolig mange fine ideer🥰 Jeg er ikke i nærheten av å gifte meg, men skulle jeg giftet meg ville typ låvebryllup vært høyt oppe på lista over ønsket lokale. 

Anonymkode: 15dc2...93e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Men hvorfor skal han bestemme? Hvorfor kan ikke du bestemme? Eller hvorfor kan dere ikke inngå kompromiss?

Anonymkode: 1e18d...b91

Tosk..han har jo inngått kompromiss ved å godta hennes ønske om giftemål, som han utifra det TS skriver, helt fint sikkert kunne klart seg foruten.

Endret av Lt.Dan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har drømt om å stå hvit brud siden jeg var barn, og drømmen har alltid vært et ekte prinsessebryllup med bløtkakekjole på slott over flere dager. Dessverre er ikke dette drømmen til mannen. Han ønsker låvebryllup, siden han er en enkel mann fra landet som ikke har millioner på konto. Han kan lage mye av dekorasjonene selv, siden han er super handy og praktisk. Det viktigste for meg er å gifte meg, men er det noen som ikke fikk drømmebryllupet sitt, men likevel fikk en fin dag? :) Låvebryllup kan bli koselig, men det er et helt annet tema, fargepalett og kjole enn det jeg opprinnelige hadde tenkt meg. Vi skal heldigvis gifte oss i kirken, så tenkte å gjøre det skikkelig fint der, men festen blir country... Eller finnes det et annet tema jeg kan få med mannen på som er litt classy?

Anonymkode: 72b37...4a3

Fornuftig av ham å ikke sløse bort mange hundre tusen på slott. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bløtkakekjole kan man bruke i låvebryllup også.

 

Å leie et slott i flere dager er vel uansett urealistisk for alle vanlige folk med vanlig økonomi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...