Gå til innhold

Dama vil ikke jeg bruker flashlighten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En stimuli av glansen på toppen av penis er det neste vi kan sammenligne til stimuli av klitoris.
Så nei!

Anonymkode: b37de...b92

Nettopp.

Anonymkode: c4106...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. 

Et få antall kvinner får orgasme vaginalt ved penetrering av penis eller dildo. 

prostatavibrador er butplug. Ja den kan forsterke orgasmer men du får ikke orgasme av den dirrer og går der bak. Det trengs en annen stimuli. 

En stimuli av glansen på toppen av penis er det neste vi kan sammenligne til stimuli av klitoris.
Så nei!

Men du må se helheten her! Nå er det snakk om å bruke leketøy samtidig som man har sex med partner. Fleshlight erstatter fitta da den ikke kan brukes samtidig (med mindre han har to kuker). En klitorisvibrator erstatter ikke penis og kan brukes i tillegg. Så i dette tilfellet som trollet skisserer, så kan ikke fleshlight likestilles med klitorisvibrator. Når det er snakk om solosex/onanering blir saken en annen.

Og du sier jo det selv; få kvinner får orgasme av ren penetrering da de ofte trenger stimuli av klitoris. Menn har ytterst sjeldent behov for annet enn stimuli av penis. Da kan ikke det å heller velge å putte kuken i en fleshlight fremfor i partners fitte sammenlignes med at kvinnen bruker en klitorisvibrator i tillegg til mannens penis. Når da kvinnen i mange tilfeller trenger stimuli av klitoris bør jo det være positivt at hun bruker vibrator i tillegg til mannens penis slik at de begge kan få orgasme under samleie?

Smålige menn som ikke takler at hun tar ansvar for egen orgasme under sex. Hvis kvinnen erstatter mannen med leketøy blir saken en annen, men i den opprinnelige tråden hvor hun ikke kunne bruke vibrator handlet det om å bruke det i tillegg til penis slik at hun også kunne få orgasme. Veldig glad for at min mann liker at jeg bruker vibrator når vi har sex. Han elsker at jeg får mange orgasmer og da trenger jeg vibrator. Bryr meg ikke om han bruker fleshlight når han onanerer, men hadde ikke likt om han heller valgte å knulle gummi fremfor meg når vi har sex. Akkurat som han mest sannsynlig ikke ville ha likt om jeg valgte vibrator eller dildo fremfor ham under sex.

Og når det er sagt: en prostatavibrator trenger ikke å være en butplug, det kan også være en bøyd dildo med vibrering. Mange menn kan også få orgasme kun av prostatastimuli (alle jeg har gitt prostatastimuli til har fått det).

Anonymkode: 0be2e...e2d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og du sier jo det selv; få kvinner får orgasme av ren penetrering da de ofte trenger stimuli av klitoris. Menn har ytterst sjeldent behov for annet enn stimuli av penis. Da kan ikke det å heller velge å putte kuken i en fleshlight fremfor i partners fitte sammenlignes med at kvinnen bruker en klitorisvibrator i tillegg til mannens penis.

Det kan det vel! Kanskje damas fitte ikke gjør den samme nytten som en fleshlight. Dessuten, hvem er du til å bestemme hva en mann behøver?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det kan det vel! Kanskje damas fitte ikke gjør den samme nytten som en fleshlight. Dessuten, hvem er du til å bestemme hva en mann behøver?

Jeg sier at «menn ytterst sjelden har behov for annet enn stimuli av penis». Sier ikke at alle klarer seg med det. Men uansett så kan ikke det at en kvinne bruker vibrator for å stimulere klitoris til orgasme SAMTIDIG som mannen penetrerer henne sammenlignes med at en mann bruker fleshlight ISTEDENFOR å penetrere henne. Det blir to vidt forskjellige ting. Det kan sammenlignes med at hun bruker vibrator ISTEDENFOR å ha samleie med mannen. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg sier at «menn ytterst sjelden har behov for annet enn stimuli av penis». Sier ikke at alle klarer seg med det. Men uansett så kan ikke det at en kvinne bruker vibrator for å stimulere klitoris til orgasme SAMTIDIG som mannen penetrerer henne sammenlignes med at en mann bruker fleshlight ISTEDENFOR å penetrere henne. Det blir to vidt forskjellige ting. Det kan sammenlignes med at hun bruker vibrator ISTEDENFOR å ha samleie med mannen. 

Men det stemmer jo ikke. Veldig mange menn vil ikke ha sex med sin partner. Kan de bruke fleshlight sammen med henne så klarer de det kanskje. Ville det vært greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men det stemmer jo ikke. Veldig mange menn vil ikke ha sex med sin partner. Kan de bruke fleshlight sammen med henne så klarer de det kanskje. Ville det vært greit?

Nei, hvis han heller ville ha hatt kuken i en fleshlight fremfor fitta mi ville det ikke vært ok. Samme hvis jeg heller ville ha brukt dildo fremfor kuken til mannen, så ville ikke han ha syntes at det var ok. Man vil jo kjenne at partner har lyst på og begjærer en. Jeg ville hver dag ha ønsket samleie med partner uten vibrator fremfor å bruke vibrator uten partner. Enkelt valg! Sex er mye mer enn orgasme. Sex er lidenskap, begjær og felles nytelse. 

Jeg vil jo ikke at en partner «skal klare» å ha sex med meg, jeg vil jo at sexen skal være drevet av lyst og begjær rettet mot meg. Heldigvis har jeg til gode å møte en mann som trenger å knulle gummi ved siden av meg for å klare å ha sex med meg  (og i tillegg kvalifisere det som sex med meg). Jeg har jo sex med en mann for at jeg har lyst til å ha sex MED ham. Ikke for at jeg vil ha en orgasme. Det kan jeg jo lett fikse alene. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Man vil jo kjenne at partner har lyst på og begjærer en.

Ja, og det er vel poenget til de som ikke vil at dama skal ta med seg vibrator. Jeg er kvinne, og forstår de mennene veldig godt. Har selv dumpet en kvinne som ville ha med seg vibrator i sengen, helt uaktuelt å ha med maskiner i bingen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det kan gå litt galt med disse "rørene" til å stikke kjeppen i. 

De er jo designet for å gi penis absolutt best mulig stimulasjon, mye mer enn en skjede. Den har tross alt andre viktige funksjoner. 

Fleshlights kan være veldig overstimulerende i starten, men bruke man de en del, så opparbeider man en viss toleranse?Når penis først tåler en god runde med Fleshlight, så vil ikke vanlig sex være stimulerende nok og noe vil jo da være ødelagt? 

Jeg kan egentlig mest sammenlikne det med å bli omskåret. Før var penishodet godt beskyttet og ganske så følsomt, rett etter jeg ble omskåret var det et helvete av overstimuli. Nå har penishodet vært utsatt for fjellturer mv. uten beskyttende forhud, men følsomheten er redusert. 

Fleshlight var derfor helt gull, det føltes ut som i gamle dager. Men det ble fort til at det bare var den som virket. Jeg kastet den. 

Vi kan ikke ende med at jeg må ta fram vinkelsliperen for å få orgasme heller?

Er det likt for kvinner? Vet ikke? Er det sånn at ett år med Womanizer så må man tygge på klitoris som en tyggegummi ved oralsex?

Anonymkode: 52b3a...d22

Har du en forskningsartikkel som går god for disse påstandene, eller er dette noe du har funnet på selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, hvis mannen trenger en Fleshlight for å komme i mål, så bør kvinnen hans være åpen foe det. Problemet med din argumentasjon er imidlertid at den skyter langt over mål. For dette gjelder ikke «mange menn», men mest sannsynlig en promille av den mannlige populasjonen. Det er slettes ikke et folkekrav å ta med en Fleshlight i leken. Derimot vil de fleste menn synes at det er er ekstra krydder at kvinnen bruker vibrator når han penetrerer henne. Vibrasjonene kjennes også av mannen, nemlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du mener fleslight,  ellers er du temmelig kinky.

Hvis du ikke klarer å komme uten den er det fordi du har blitt for vant til den, og det er sørgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (31 minutter siden):

Håper du mener fleslight,  ellers er du temmelig kinky.

Hvis du ikke klarer å komme uten den er det fordi du har blitt for vant til den, og det er sørgelig

Tvilsomt. Det fenomenet er et høyst marginalt problem noen her inne har lagt sin elsk på. Denne tråden er nok heller et litt ynkelig forsøk på en provokasjon som er forankret i en tilsvarende tråd med kvinner som fortegn. Litt sånn «jentelus»- og guttelus»-aktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (55 minutter siden):

Tvilsomt. Det fenomenet er et høyst marginalt problem noen her inne har lagt sin elsk på. Denne tråden er nok heller et litt ynkelig forsøk på en provokasjon som er forankret i en tilsvarende tråd med kvinner som fortegn. Litt sånn «jentelus»- og guttelus»-aktig. 

Ja og det er også sørgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 9.04):

Du vet forskjell på flashlight og fleshlight.

Hvorfor vil du ha med lommelykt i senga? 

Anonymkode: 9f343...485d

Dumt å ha fleshlight i sikringsskapet når strømmen går 😂😂

Anonymkode: cbbd0...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/21/2023 at 1:47 PM, AnonymBruker said:

Nei, hvis han heller ville ha hatt kuken i en fleshlight fremfor fitta mi ville det ikke vært ok. Samme hvis jeg heller ville ha brukt dildo fremfor kuken til mannen, så ville ikke han ha syntes at det var ok. Man vil jo kjenne at partner har lyst på og begjærer en. Jeg ville hver dag ha ønsket samleie med partner uten vibrator fremfor å bruke vibrator uten partner. Enkelt valg! Sex er mye mer enn orgasme. Sex er lidenskap, begjær og felles nytelse. 

Jeg vil jo ikke at en partner «skal klare» å ha sex med meg, jeg vil jo at sexen skal være drevet av lyst og begjær rettet mot meg. Heldigvis har jeg til gode å møte en mann som trenger å knulle gummi ved siden av meg for å klare å ha sex med meg  (og i tillegg kvalifisere det som sex med meg). Jeg har jo sex med en mann for at jeg har lyst til å ha sex MED ham. Ikke for at jeg vil ha en orgasme. Det kan jeg jo lett fikse alene. 

Gjelder det samme om han har kuken i hånda si istedet for i fitta di? Er det ikke greit at han runker heller? Herregud så idiotisk. Du føler deg truet av noe plast og silikon. 

Anonymkode: 6a28a...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gjelder det samme om han har kuken i hånda si istedet for i fitta di? Er det ikke greit at han runker heller? Herregud så idiotisk. Du føler deg truet av noe plast og silikon. 

Føler meg ikke truet overhodet. Men VI hadde ikke hatt et sexliv hvis det skulle bestått av bare leketøy. Penetrering er viktig for at jeg skal ha et godt sexliv. Hadde aldri blitt sammen med en mann som hadde foretrukket fleshlight fremfor samleie. Han runker så og si daglig, han runker når vi har sex, jeg runker ham når vi har sex og jeg suger ham nesten daglig. Ingenting av det plager meg. Hvis han bruker fleshlight når han onanerer gjør det meg ingenting. Så da handler det om preferanser: jeg prefererer en mann som liker penetrering.  

Og hele poenget mitt var: Å BRUKE FLESHLIGHT ISEDENFOR Å PENETRERE KAN IKKE SAMMENLIGNES MED Å BRUKE VIBRATOR SAMTIDIG SOM MAN BLIR PENETRERT. Fascinerende at folk ikke ser det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Føler meg ikke truet overhodet. Men VI hadde ikke hatt et sexliv hvis det skulle bestått av bare leketøy. Penetrering er viktig for at jeg skal ha et godt sexliv. Hadde aldri blitt sammen med en mann som hadde foretrukket fleshlight fremfor samleie. Han runker så og si daglig, han runker når vi har sex, jeg runker ham når vi har sex og jeg suger ham nesten daglig. Ingenting av det plager meg. Hvis han bruker fleshlight når han onanerer gjør det meg ingenting. Så da handler det om preferanser: jeg prefererer en mann som liker penetrering.  

Og hele poenget mitt var: Å BRUKE FLESHLIGHT ISEDENFOR Å PENETRERE KAN IKKE SAMMENLIGNES MED Å BRUKE VIBRATOR SAMTIDIG SOM MAN BLIR PENETRERT. Fascinerende at folk ikke ser det. 

Så det handler alt om deg og hva du føler er best for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dama di er en usikker kontrollfreak

Nå har nok ikke ts en kvinne som nekter ham å bruke fleshlite, for tråden er bare en kopi av en kvinnes tråd, antagelig for å "bevise" at kvinner er så urimelige, selvopptatte og lite konsistente i hva vi mener når det gjelder kvinner og når det gjelder menn. Ts klarer imidlertid ikke å se at en ting som erstatter samleie er noe annet enn å bruke et hjelpemiddel i tillegg til samleie, for å få stimulering av det som faktisk er kvinners sentrale nytelsespunkt. Som for mange kvinner ikke stimuleres godt nok til å få orgasme ved samleie. Det er vanlig, ikke uvanlig, at kvinner trenger klitorisstimulering i tillegg til samleie for å komme. Det er slik vi er skapt fysisk, og det er mer uvanlig å ikke trenge det enn å trenge det. Om den stimulering er av at mannen beveger seg bevisst i forhold til dette, hennes fingre, hans fingre eller leketøy er vel egentlig uvesentlig. Det som faktisk fungerer er best. 

En bedre sammenligning ville være om mannen trengte også butplugg under samleie for å oppnå orgasme. Hvilket jeg personlig ikke hadde sett noe som helst problemer med. Ja det er faktisk ikke slik at alle menn oppnår orgasme enkelt, og det er også ganske vanlig at menn trenger noe spesielt for å vippes over i orgasme. Som kvinne har jeg alltid tatt hensyn til slikt, selv ovenfor en mann hvor det å få vippet ham over i orgasme var fysisk svært krevende for meg, og det tror jeg de fleste kvinner gjør, for at mannen skal få sin orgasme tar jo både kvinner og menn som selvfølgelig, om det overhodet er mulig. Hvorfor har så mange utfordringer med å se at kvinners orgasme bør være like selvfølgelig, om hun så må ha noe ekstra stimulering? Hvorfor dette synet på at "dersom min penis ikke er god nok, så får hun være uten orgasme"? Din penis er da god nok selv om en kvinne trenger å få klitorisstimulering OGSÅ for å komme. Hun har da sex med DEG selv om et lite hjelpemiddel må tas i bruk for å få vippet henne over i orgasme. 

Jeg trues ikke av et eneste leketøy som finnes på markedet for menn. De er spennende å teste ut, spennende å utforske hans nytelse på ulike måter, og om vi aldri så mye drar inn et leketøy i akten er det fremdeles vi to som har sex sammen. Om han onanerer med leketøy eller uten er fullstendig uvesentlig for meg.

Selvfølgelig finnes det også kvinner som har noe imot leketøy, men å sammenligne et leketøy som er et ekstra hjelpemiddel for å få klitoris også stimulert godt nok og et leketøy som erstatter samleie, det blir ikke en god sammenligning. Dog, hadde min mann kun fått orgasme ved hjelp av fleshlite hadde vi uten problemer alltid avsluttet ham med det. Jeg hadde aldri nektet ham også orgasme fordi det måtte et hjelpemiddel til. Da hadde vi bare naturlig implementert dette som løsning. Annet først, og så uten noe om og men og skamlegging hadde jeg brukt fleshlite på ham til han også fikk sin orgasme. Naturligvis! 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

:fnise:

SELVFØLGELIIIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, så absolutt ikke, men jeg ville ikke ha vært seksuelt kompatibel med en mann som har behov for å bruke fleshlight under sex. Som krydder innimellom slik at jeg kan bruke det på ham, helt greit. Som en erstatter for å knulle meg, så absolutt ikke. Jeg finner meg en partner som jeg matcher med seksuelt. 

Tror ytterst få menn ville ha vært tilfreds med en partner som heller vil bruke dildo enn å bli pult også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...