Gå til innhold

Dama vil ikke jeg bruker flashlighten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama er ikke glad i "nymotens" sexleketøy. Hun ser på det som en ekstra i senga om jeg tar den frem. Jeg klarer ikke komme uten.

Hun mener at sex skal kun være en naturlig greie mellom oss to, og mener at om jeg bruker flashlighten alene så er det nesten som å være utro. 

Hun har også sluttet å være kinky, da vi datet så ble jeg veldig tent av spanking og bondage men hun sier at nå som vi er kjærester så gjør vi ikke sånn, for det er respektløst mot den hun elsker. 

Noen med innspill?

Anonymkode: b37de...b92

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun har også sluttet å være kinky, da vi datet så ble jeg veldig tent av spanking og bondage men hun sier at nå som vi er kjærester så gjør vi ikke sånn, for det er respektløst mot den hun elsker. 

Vil ta for meg akkurat denne delen jeg. 
Vår bdsm ble bedre etter at vi ble kjærester, og begynte å vise og si at vi elsket hverandre. 
Følte også at jeg stolte mer på ham, på at han ikke kom til å forlate meg osv.. Så for oss hjalp respekten vi har for hverandre som kjærester på bdsmen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet forskjell på flashlight og fleshlight.

Hvorfor vil du ha med lommelykt i senga? 

Anonymkode: 9f343...485

  • Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Dama er ikke glad i "nymotens" sexleketøy. Hun ser på det som en ekstra i senga om jeg tar den frem. Jeg klarer ikke komme uten.

Hun mener at sex skal kun være en naturlig greie mellom oss to, og mener at om jeg bruker flashlighten alene så er det nesten som å være utro. 

Hun har også sluttet å være kinky, da vi datet så ble jeg veldig tent av spanking og bondage men hun sier at nå som vi er kjærester så gjør vi ikke sånn, for det er respektløst mot den hun elsker. 

Noen med innspill?

Anonymkode: b37de...b92

Hvis du bruker den når dere er sammen I STEDET FOR henne, så forstår jeg henne godt. Hva du bruker alene, har hun ingenting med.

Anonymkode: bde55...768

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du vet forskjell på flashlight og fleshlight.

Hvorfor vil du ha med lommelykt i senga? 

Anonymkode: 9f343...485

🤯

Anonymkode: b37de...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du bruker den når dere er sammen I STEDET FOR henne, så forstår jeg henne godt. Hva du bruker alene, har hun ingenting med.

Anonymkode: bde55...768

Det finnes et alternativ til, å bruke den samtidig som de er sammen. 

Anonymkode: ae69b...6e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke meningene til folk kommer til å endre seg så mye bare fordi du har byttet på kjønene i historien.... 

 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette bare trolling hvor målet er å snu på flisa for å få frem dobbeltmoral, men skulle det blitt riktig kan du ikke bytte ut vibrator med fleshlight. Prostatavibrator blir mer korrekt. Da skal vi se at ytterst få kvinner har noe i mot at mannen bruker det. 

Anonymkode: 0be2e...e2d

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det er hun eller han som bruker et sexleketøy enten når de er sammen eller alene, så synes jeg det er noen ting man må være litt oppmerksom på hvis man er i et forhold:
1. Hvis man foretrekker leketøyet fremfor partneren (les: unngår/utsetter sex med partneren for å leke med leketøyet), bør man kanskje jobbe litt med forholdet og elskov uten leketøy
2. Hvis fokuset er på leketøyet fremfor partneren mens man elsker, tar det kanskje for mye plass og da er det vel egentlig naturlig at partner kan bli sjalu
3. Hvis leketøyet fungerer som en rekvisitt som gjør at begge får mer ut av elskoven, kan det bidra til mye moro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at snurrebassen hans er så liten at han trenger lommelykt i nattens mulm og mørke for å lokalisere den?

Anonymkode: 2dd57...49a

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar at dette er for å sjekke om reaksjonen fra folk på KG reagerer annerledes på en manns fleshlight enn på en kvinnes vibrator. Nei, gjør ikke det, vet du: Det er din kropp, og det er din seksualitet. Dette har hun ingenting med. Du må stå opp for deg selv og dine seksuelle behov, og ikke akseptere at andre vil kontrollere hva som er greit for deg.
 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg var med en mann som ikke kunne komme uten fleshlight hadde jeg også blitt rimelig skuffa. Hadde jo blitt lite pulings på meg da, om han bare skulle hatt penisen inni et leketøy? 

Du skulle skrevet prostatavibrator eller noe isteden, det hadde blitt en bedre kopi av den andre tråden. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Myrmica skrev (6 minutter siden):

Om jeg var med en mann som ikke kunne komme uten fleshlight hadde jeg også blitt rimelig skuffa. Hadde jo blitt lite pulings på meg da, om han bare skulle hatt penisen inni et leketøy? 

Du skulle skrevet prostatavibrator eller noe isteden, det hadde blitt en bedre kopi av den andre tråden. 

Men er prostatavibrador betre å sammenligne en fleshlight — hvorfor? Prostatavibrador er i grunnen bare butplugg. Jeg personlig ser ikke noe galet med  å damer som sliter med orgasmer får hjelp av en vibrator til å komme men samtidig synes jeg litt morsomt å andre regler gjelder menn som har samme problem. 
 

ts. 

Anonymkode: b37de...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

 

Dama er ikke glad i "nymotens" sexleketøy. Hun ser på det som en ekstra i senga om jeg tar den frem. Jeg klarer ikke komme uten.

Hun mener at sex skal kun være en naturlig greie mellom oss to, og mener at om jeg bruker flashlighten alene så er det nesten som å være utro. 

Hun har også sluttet å være kinky, da vi datet så ble jeg veldig tent av spanking og bondage men hun sier at nå som vi er kjærester så gjør vi ikke sånn, for det er respektløst mot den hun elsker. 

Noen med innspill?

Anonymkode: b37de...b92

Godt forsøk på å provosere, men forsøket faller gjennom. Alle forstår at det er forskjell på vibratoren i den andre tråden og en Fleshlight. En Fleshlight er et godt hjelpemiddel når mannen onanerer på egenhånd, og jeg synes også at mannens partner skal strekke seg for å eksperimentere med fleshlight hvis mannen ønsker det en sjelden gang eller tre. Men i motsetning til vibratoren, så fungerer Fleshlighten dårlig som en grunnkomponent i parets felles sexliv. Det er et monomant sexleketøy, som ikke gir fleksibilitet til at paret kan bruke det samtidig som det har sex sammen. Det er et sololeketøy, først og fremst! Dessuten troe jeg nok de fleste menn ville velge å penetrere en ekte vagina framfor en Fleshlight dersom valget stod foran dem. Derfor halter mildest talt ditt forsøk på å provosere. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (2 timer siden):

Antar at dette er for å sjekke om reaksjonen fra folk på KG reagerer annerledes på en manns fleshlight enn på en kvinnes vibrator. Nei, gjør ikke det, vet du: Det er din kropp, og det er din seksualitet. Dette har hun ingenting med. Du må stå opp for deg selv og dine seksuelle behov, og ikke akseptere at andre vil kontrollere hva som er greit for deg.
 

Hun er jo en klassisk narsissist å spille spennende for å få ham på kroken, men ignorere behovene hans etterpå. Dét er respektløst det!

Jeg tror at du skal være obs på at dette er forspillet til å utøve psykisk vold. Å latterliggjøre og bagatellisere betydningen av hans lyst og tilfredsstillelse, for å være mer nyttig for henne. Og hun frustrerer ham med vilje; det gjør henne godt å holde tilbake fra deg det som gjør deg godt.

Vold er ikke bare det som blir gjort imot menn; det er også det menn ikke får!

Pleier du alltid å være så tilbakeholden når du snakker med voldsofre som ikke kommer seg bort fra en narsissist, eller er det forskjellig fordi han er mann her?

Anonymkode: 5ecaa...98f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Men er prostatavibrador betre å sammenligne en fleshlight — hvorfor? Prostatavibrador er i grunnen bare butplugg. Jeg personlig ser ikke noe galet med  å damer som sliter med orgasmer får hjelp av en vibrator til å komme men samtidig synes jeg litt morsomt å andre regler gjelder menn som har samme problem. 
 

ts. 

Anonymkode: b37de...b92

Din forbanna taper. 

Anonymkode: c59d4...4ba

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...