Gå til innhold

62 kg og 1.68 høy. Tynn eller normal?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 0.09):

Rettelse: 61.9 kg 

Anonymkode: 18848...115

Hadde tenkt å si du var feit, men siden du rettet på det så vil jeg nå si at du er tynn.

🤦‍♀️

Anonymkode: eb48a...211

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ? Nei. Jeg veier 62kg og 1.68 høy. Her er bildet. Du kan vurdere selv om jeg ser lubben ut. 

Snapchat-2098579836.jpg

Bildet du valgte bærer preg av at du prøver å flattere. Du er nok lubben ja.

Anonymkode: b11ae...c70

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg ? Nei. Jeg veier 62kg og 1.68 høy. Her er bildet. Du kan vurdere selv om jeg ser lubben ut. 

Snapchat-2098579836.jpg

Det er umulig å bedømme når man ser at du bikker ryggen litt bakover noe som da fører til at magen blir strammet.

Anonymkode: 23f82...33c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger, gjengivelse av innhold fra ekstern side og svar til dette. 

Perelandra, mod  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for søren! For noen kommentarer her inne. TS, du er slank og stram og fin og sunn 🙂 Du har drømmekroppen for de fleste. 

Anonymkode: ded27...5ee

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Men for søren! For noen kommentarer her inne. TS, du er slank og stram og fin og sunn 🙂 Du har drømmekroppen for de fleste. 

Anonymkode: ded27...5ee

Og til tross for at tråden har blitt moderert flere ganger, så lar moderator kommentarer om at TS er lubben stå. Skammelig. 

Anonymkode: ef663...302

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 20.39):

Og til tross for at tråden har blitt moderert flere ganger, så lar moderator kommentarer om at TS er lubben stå. Skammelig. 

Anonymkode: ef663...302

Ts her. Beklager om det var støtende for noen. Jeg raket ikke ryggen veldig nei. Dette er magen min normal stå stilling.  Husk dere at det ikke er greit å alltid vise slanke bilder, der provoserer tydeligvis enkelte veldig. Dette er hva jeg spør om og hva jeg vil. Det betyr ikke at jeg sier jeg er tjukk, for det vet jeg at jeg ikke er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det er mange bitre lubne eller overvektige her inne som enten prøver å gi ts mindre selvtillit ved å si hun er lubben eller rakker ned på de slanke. 

jeg er 168 og 55 kg. Får bare positive kommentarer, men de fleste er høflige nok til å ikke kommentere kropp. Jeg tenker der er stor forskjell på om folk er bredt bygd (som meg) eller er smalere.

Anonymkode: aeb3c...779

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det virker som det er mange bitre lubne eller overvektige her inne som enten prøver å gi ts mindre selvtillit ved å si hun er lubben eller rakker ned på de slanke. 

jeg er 168 og 55 kg. Får bare positive kommentarer, men de fleste er høflige nok til å ikke kommentere kropp. Jeg tenker der er stor forskjell på om folk er bredt bygd (som meg) eller er smalere.

Litt av et svar du også gir da, du får positive kommentarer på kroppen din? At du i heletatt vet vekten din er jo ille nok...er jo ingen vits å veie seg.

Anonymkode: ed064...98e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalvektig. 

Jeg er også 168 cm, veier 54 kg, anser meg selv som tynn/slank. 

Anonymkode: 112f8...024

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Normalvektig. 

Jeg er også 168 cm, veier 54 kg, anser meg selv som tynn/slank. 

Anonymkode: 112f8...024

168cm og 70kg for eks også se bra ut...trening bygger muskler :) Så ikke døm etter vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Litt av et svar du også gir da, du får positive kommentarer på kroppen din? At du i heletatt vet vekten din er jo ille nok...er jo ingen vits å veie seg.

Hvorfor er det ille at jeg vet vekten min? Det er nettopp dette jeg mener. Skal det sykeliggjøres? Ingen har reagert på de overvektige som deler vekten sin i tråden. Jeg går ikke rundt og sier til folk «hei jeg heter … og veier …» og mange vet jeg trener mye gir positive og støttende kommentarer på det

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det ille at jeg vet vekten min? Det er nettopp dette jeg mener. Skal det sykeliggjøres? Ingen har reagert på de overvektige som deler vekten sin i tråden. Jeg går ikke rundt og sier til folk «hei jeg heter … og veier …» og mange vet jeg trener mye gir positive og støttende kommentarer på det

Den dagen du ikke får en positiv kommentar på vekten din, hva skjer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den dagen du ikke får en positiv kommentar på vekten din, hva skjer da?

Da er jeg vel fornøyd med å føle meg sunn og sterk ☺️ slik som nå. De fleste jeg kjenner blir glad for komplimenter. Om det så er for håret, sminken, klær, ferdigheter, morsomme, øyne… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja mye mulig. Det var visst provoserende for enkelte å se bilde av magen min. Jeg vet at jeg ikke er lubben, så nytter ikke å si det for de sol skal prøve å rakke ned. 😊 

Poenget mitt er at jeg fortsatt vil bli litt slankere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fin vekt du har😊 

Jeg har nok en Tone Damli kropp sånn egebtlig men litt mer hofter, er ikke bred i hoftene for det. Nå veier jeg en god del mer enn henne også. 

Ts 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 9.33):

Jeg er 1.66 og 62 kilo og er ansett for å være slank. Har også veid nede i 56 kilo, da ble jeg ansett for å være tynn.

Anonymkode: 7d2dc...062

Du er slank, mot tynn og flott kropp, men ikke for tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.12.2023 den 17.00):

Ts her, Men jeg ser slankere ut enn normal veltig. Får mye skryt for kroppen at jeg ser stram ut. Har tynne armer og har lite hofter, er smal. Benbygning min er nok litt tung, da jeg har tårnet i mine yngre dager. 

Du oppretter et innlegg hvor du oppgir høyde og vekt. I ditt neste innlegg skriver du at folk sier du er slank. Deretter at du får skryt for kroppen din og ser slank ut. Jeg forstår ikke hva intensjonen med denne tråden var for å være ærlig? Et ønske om at flere skulle si at «du er for tynn» eller at du er under normalvektig? Det er slik det fremstår, et ønske om å få flere som sier «å du er for tynn». Jeg ville i alle fall vært ærlig med meg selv om hvorfor du følte behov for å legge ut den type informasjon på et chatteforum, og hvor «viktig» svarene du får er. Og gjøre en vurdering om det er særlig konstruktivt og hvordan det potensielt kan påvirke ens egen psyke/oppfatning av egen kropp. Sånn genuint tenke gjennom det. Anbefales!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 168 cm men 55 kg. Trener ganske mye da, og vil si jeg er slank. Har også vært 62 kg etter svangerskapet,og såg ikke like slank ut. Så det er litt avhengig om en er trent eller ikke. Jeg synes at du ser bra ut.

Anonymkode: 081b0...a89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...