Gå til innhold

Trenger hjelp til å huske en film


SLL

Anbefalte innlegg

Da jeg var yngre pleide NRK å vise en tegnefilm (tror det var en stumfilm) om en veldig fattig dame som lever helt alene i en campingvogn med et dyr (tror katt?). Campingvognen trekker og hun har ikke råd til mat omtrent. En dag er hun ute i byen (og spiller trekkspill?) går hun forbi en stor julekrybbe med porselensfigurer. En forbipasserende løper forbi og velter mange av porselensfigurene og den gamle damen løfter dem opp og setter dem på plass igjen før hun går videre. Plutselig blir disse figurene levende og bestemmer seg for å hjelpe den gamle damen tilbake. Så de skaffer masse mat og ved og frakter det ut til henne i campingvognen om natten mens hun sover. Noen som vet hva den filmen heter? Finner den ikke igjen noe sted og ingen jeg spør husker den så jeg begynner nesten å tro at jeg har drømt hele greien 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå den husker jeg, er det ikke jomfru Maria som liksom pusher alle av gårde? Herregud det kjennes ut som så lenge siden at i et helt annet liv 

Anonymkode: a34ed...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLL skrev (Akkurat nå):

Ååå tusen takk!!! Har lett etter den i åresvis! 

Bare hyggelig, frustrerende å lete etter noe og lure på om en har blitt gal og forestilt alt selv, kjenner følelsen ☺️

Anonymkode: a34ed...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...