Gå til innhold

Hva kjennetegner en selvsentrert person? Hvordan skjønte du at hen var det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tja kan jo være så mangt så alt for mye å nevne. Men kan jo komme med et eksempel.

Har erfart at folk har ødelagt andres ting behandlet tingene uvørent bevisst for så å skape usikkerhet om hvem som egentlig har forvoldt skaden og så tatt eierskap i tingen ved å reparere den. Har med arv å gjøre.

Anonymkode: f5cec...84e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ekstremt selvsentrert i dårlige perioder. Lever med alvorlig psykisk sykdom. I perioder fungerer jeg som normalt. Men så skjer det noe triggende og jeg blir ekstremt selvsentrert. Klarer nesten ikke å høre på andre snakke uten å avbryte eller få alle samtalene til å dreie seg om meg. Det er dritkjipt og dritflaut. Som en indre motor man ikke kan skru av. Pleier å holde meg hjemme til det går over. Har heldigvis 2-3 venner som skjønner ståa og fint tolerer det. Forstår hvordan det, sett utenfra kan virke som om jeg tror jeg er så mye mer interessant enn andre, eller totalt mangler manerer el lign. Uansett, det er fælt å ha det sånn, og å bli utsatt for sånne som meg når jeg er på mitt dårligste.

Anonymkode: e47e4...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...