Gå til innhold

Veninne som stjal jakke på byen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lol. For et scenario. Jakkepoliti og krangling i do-kø. Dere skal ha kred for å holde en ungdommelig stil sånn et godt stykke ut i førtiåra. 🤡

Anonymkode: 31750...011

Skulle jeg bare vært passiv og ikke sagt noe da eller???? Ikke svar!!!!!

Anonymkode: bc9d2...621

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Nå har jeg kutta henne ut av livet. Skjedd flere ting i det siste så nå orker jeg ikke mer. Blokka henne over alt. 

Jeg var på forspill hos nye typen hennes i helga og da begynte de å krangle fordi hun ikke hadde nevnt til han at vi skulle på byen. Jeg trodde jo vi alle skulle ut. Da klikka han fordi forrige gang vi var ute sendte hun han bilde av at hu ble sjekka opp av en annen. Han sa at det kom til bli bråk hvis noen andre prøvde på henne og han kom til å banke de. Etter 4 timer med krangling gikk de på rommet å hadde sex mens jeg satt i stua alene.. Da dro jeg hjem. 

Jeg lot det gå ett døgn før jeg blokka henne på alt av medier og tlf. Skulle teste ut om hun brydde seg om å sende en melding eller ringe å spørre hvor jeg ble av i det minste. 

Jeg blir helt flau over hvordan de oppfører seg. De oppfører seg som 14 når de er over 40 og 37.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes litt synd på den som glemte jakka og sikkert frøs veldig på vei hjem, men hadde ikke giddet å lage en stor scene etterpå. Folk bør ikke drikke seg så drita at det går fra tingene sine eller gjøre seg til jakkerøvere, men heller drikke med måte. 
Kanskje du kan stjele en av skoene til venninna di neste gang du er hos henne for å lære henne ei saftig lekse. Hun kommer til å lete seg psykotisk etter den skoen og kanskje det synker inn hvor sørgelig det er å mangle ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/10/2023 at 4:30 AM, AnonymBruker said:

Min venninne og jeg var ute nå i kveld. Da vi dro ondodtette hun på at hun ikke skulle ha ytterjakke og at en strikkejakke holdt i massevis.

Hva betyr ondodtette? 

Anonymkode: da11a...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva betyr ondodtette? 

Anonymkode: da11a...396

Det skulle stå i"nsisterte" Ts 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (1 time siden):

Synes litt synd på den som glemte jakka og sikkert frøs veldig på vei hjem, men hadde ikke giddet å lage en stor scene etterpå. Folk bør ikke drikke seg så drita at det går fra tingene sine eller gjøre seg til jakkerøvere, men heller drikke med måte. 
Kanskje du kan stjele en av skoene til venninna di neste gang du er hos henne for å lære henne ei saftig lekse. Hun kommer til å lete seg psykotisk etter den skoen og kanskje det synker inn hvor sørgelig det er å mangle ting. 

Ja det kunne vært artig. Bare tatt med skoen ut å lagt den i søpla for eksempel. Da hadde jeg ikke stjålet den men bare flytta på den. Men det ville bare blitt værre. Jeg tror ikke det blir noen neste gang fwlroel. Jeg har bestemt meg for å få nye venner som er mer normale og voksne. Som kan ta en fest med vin og noe god mat. Som normale voksne som nyter alkohol i hyggelig lag. Hu er fjortissfylla. Com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det kunne vært artig. Bare tatt med skoen ut å lagt den i søpla for eksempel. Da hadde jeg ikke stjålet den men bare flytta på den. Men det ville bare blitt værre. Jeg tror ikke det blir noen neste gang fwlroel. Jeg har bestemt meg for å få nye venner som er mer normale og voksne. Som kan ta en fest med vin og noe god mat. Som normale voksne som nyter alkohol i hyggelig lag. Hu er fjortissfylla. Com

Jeg tror ikke det blir noe neste gang uansett *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lolipoop skrev (1 time siden):

43 år?!?!?! dette burde man vel vite!

Noen er bare sånn. Bare se på moxnes. En politiker burde vite bedre enn å stjele solbriller og burde ha råd til å betale de 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lolipoop skrev (25 minutter siden):

det har du vel helt rett i. føles fortsatt veldig rart og være så voksen og stjele.

Jepp. Jeg kan forstå det hvis det er en fattig uteligger som fryser og finner en jakke. Da hadde jeg sett helt annerledes på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå har jeg kutta henne ut av livet. Skjedd flere ting i det siste så nå orker jeg ikke mer. Blokka henne over alt. 

Jeg var på forspill hos nye typen hennes i helga og da begynte de å krangle fordi hun ikke hadde nevnt til han at vi skulle på byen. Jeg trodde jo vi alle skulle ut. Da klikka han fordi forrige gang vi var ute sendte hun han bilde av at hu ble sjekka opp av en annen. Han sa at det kom til bli bråk hvis noen andre prøvde på henne og han kom til å banke de. Etter 4 timer med krangling gikk de på rommet å hadde sex mens jeg satt i stua alene.. Da dro jeg hjem. 

Jeg lot det gå ett døgn før jeg blokka henne på alt av medier og tlf. Skulle teste ut om hun brydde seg om å sende en melding eller ringe å spørre hvor jeg ble av i det minste. 

Jeg blir helt flau over hvordan de oppfører seg. De oppfører seg som 14 når de er over 40 og 37.

Høres ut som at du har gjort det riktige med å kutte henne ut, herregud! Bare stikke og ha sex på rommet mens det sitter en person i stuen? Syke folk.

Anonymkode: 6fef9...c20

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 9.28):

En trenger ikke å være en sliter for å gjøre noe slikt. Svigermor som har hatt samme vaskejobben på sykehuset i ca førti år har en slik mentalitet. 

Men hun er kristen, så vi har regler mens hun og datteren hennes har andre regler...

Det handler om moral, noen eier det ikke selv om de ikke ruser seg eller er uten jobb. Bare se på Moksnes..

Anonymkode: eb0ce...165

Driver svigermora di å stjeler fra pasienter og ansatte som har glemt igjen/mistet ting på sykehuset???

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 23.02):

Høres ut som at du har gjort det riktige med å kutte henne ut, herregud! Bare stikke og ha sex på rommet mens det sitter en person i stuen? Syke folk.

Ja. Åsså det med den jakka... Det er litt sent å si at hun skulle levere den tilbake to uker etter hun har tatt den med seg .... Hun skulle hørt på meg og levert den før vi gikk hjem. Eller hun skulle ikke tatt den i det heletatt. For den som eier jakka har trolig vært å spurt etter den kort tid etter at vi gikk når hun tok den. 

Hvis jeg hadde kommet tilbake til der jeg glemte jakka mi og den var borte så jsder jeg ikke regnet med at den plutselig skulle bli levert tilbake etter en uke eller to.... Da har man gitt opp og tenkt at den er stjålet for godt....

Er derfor jeg prøvde å stoppe henne mens vi var ute på byen fremfor å vente til hun ble edru for da er det uansett for seint.....

Ts 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres utrolig barnslige ut hele gjengen, stjeler jakker på byen og krangler med typen på vors, jeg dævver😅

Anonymkode: 49766...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Høres utrolig barnslige ut hele gjengen, stjeler jakker på byen og krangler med typen på vors, jeg dævver😅

Anonymkode: 49766...f29

Ja helt utrolig! Gla jeg er ferdig med dem. Blir utrolig sliten av sånne folk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 23.02):

Ja. Det var min oppfordring da jeg var så lei av at de kranglet. Jeg skjønte at kvelden var ødelagt uansett om vi dro ut på byen som jeg ville eller om vi ble der.

Jeg hadde sagt ifra til venninna mi på forhånd på sms at jeg gidder ikke å drikke hvis vi bare skal sitte der. Da kan jeg heller komme på besøk og kjøre hjem igjen. Nei vi skulle ut svarte hun da. Og når jeg kom til de sier hun plutselig at de hadde blitt for gamle til sånt og vokst fra det og at de ikke hadde lyst til å dra ut. "Vi gjør det bare for din skyld men vi har egentlig ikke lyst" sa hun plutselig etter jeg hadde tatt et par øl og Noen kopper med kaffe og Baileys. Følte meg ganske snurt når hun plutselig kommer med den lenge etter jeg hadde begynt å drikke.

Så jeg sa til slutt at jeg ville dra derifra og da ble de sånn " å nei ikke dra. Vi vil ikke være kjipe vi lover at vi skal ut og ha det fint" så fortsatte de å diskutere....

Så jeg sa at de heller fikk gå på rommet å ha seg enn å drive å krangle, og når de endelig gikk inn der fikk jeg muligheten til å stikke. Da hadde jeg hørt på de i 4 t........

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som om du vil få et rikere liv uten denne "venninnen", Ts.

Personer som er så destruktive og negative, dramaskapende og som du ikke kan stole på - det er ingen man bør ha i livet sitt.

Anonymkode: 3ed51...bdf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Håper hun sjekket at lommene var tomme før hun gikk med den jakka. At ikke noen hadde kort eller nøkler i den😟

Anonymkode: 74fbd...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Håper hun sjekket at lommene var tomme før hun gikk med den jakka. At ikke noen hadde kort eller nøkler i den😟

Anonymkode: 74fbd...984

Jeg sjekka. Var tomt heldigvis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ut som om du vil få et rikere liv uten denne "venninnen", Ts.

Personer som er så destruktive og negative, dramaskapende og som du ikke kan stole på - det er ingen man bør ha i livet sitt.

Anonymkode: 3ed51...bdf

Jepp helt enig. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 14.52):

Jeg hadde ringt utestedet selv og fortalt hvem som har jakken, hadde også kuttet kontakten med denne vennen for kriminelle kjeltringer gidder jeg ikke ha i livet mitt.

Anonymkode: 37440...b11

Hun sa at jeg kanskje hadde en hjerneskade siden jeg hang meg opp i ting (når vi diskuterte ang denne jakka) og la til at hun åsså kunne jo ha en hjerneskade uten å vite det. Åsså la hun til "jeg har hørt mange historier om deg fra andre så hvis du forteller andre om denne historien om jakka så har folk bare flere historier om deg så du birde la dette ligge sånn at folk slutter å snakke om deg, for det er du som vil bli sett som den smålige og bli ansett som problemet her hvis du forteller dette videre til våre felles venner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...