AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Del Skrevet 7. desember 2023 ? Anonymkode: ca1a9...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 7. desember 2023 #2 Del Skrevet 7. desember 2023 Jepp. Jeg drikker vin. Og i år skal jeg lage drinker i tillegg😋🍷🍹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Del Skrevet 7. desember 2023 massevis Anonymkode: c0498...4ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Del Skrevet 7. desember 2023 Ja, portvin og gløgg med rødvin, ting jeg aldri drikker ellers. Kanskje en juleøl og to. Anonymkode: 6a9c2...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 7. desember 2023 #5 Del Skrevet 7. desember 2023 Ja det gjør jeg. Ingen barn verken egne barn eller på besøk og ingen med et problemfyllt forhold til alkohol. Noen flasker rødvin igjennom julen, ingen sørpefylla men et glass her og der med mannen🍷 For meg blir det ikke jul uten kakao med rom og Cointreau Nyter gjerne en "epleslang" drink bestående av varm eplejuice, honning, chili, honning og mørk spiced rom baileys og kaffe Men står glatt over akevitt og det opplegget der. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 7. desember 2023 #6 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ? Anonymkode: ca1a9...2a8 Nei. Det er veldig sjeldent. Kanskje en juleøl en eller annen dag i løpet av julen. Drikker sjeldent alkohol. I tillegg jobber jeg som vanlig igjennom julen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #7 Del Skrevet 7. desember 2023 Nei. Liker ikke smaken av alkohol, så styrer unna. Tenker det passer bra og siden jeg er sammen med barn hele jula. Anonymkode: 5e5ec...a59 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #8 Del Skrevet 7. desember 2023 Oh yes. Det blir et par flatfyll-dager samt noen gode øl på 'aften. Anonymkode: 4dc79...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-09 Skrevet 7. desember 2023 #9 Del Skrevet 7. desember 2023 Kan ta meg et eller to glass vin ja. Hvis jeg ikke har vakt på jobb. Barna mine er voksne no. Men drakk ikke når dem var små. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #10 Del Skrevet 7. desember 2023 Jeg har sluttet helt med alkohol. Dette blir min første jul uten. Ser fram til å ikke være så sliten som tidligere juler. Anonymkode: 5f3ac...e65 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #11 Del Skrevet 7. desember 2023 Nei, vokste opp med en far som hadde alkoholproblem og vet hvor usikker et barn kjenner seg så snart alkohol kommer på bordet, og det skal aldri mine barn måtte oppleve🧡 Anonymkode: 2e247...881 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 7. desember 2023 #12 Del Skrevet 7. desember 2023 Ja, men nå har jeg ikke rørt alkohol på snart 4 måneder. Så da blir det digg med noen juleøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet 7. desember 2023 #13 Del Skrevet 7. desember 2023 Ikkje ein dråpe,liker ikke smaken eller virkningen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. desember 2023 #14 Del Skrevet 7. desember 2023 Ja, har et veldig sunt forhold til alkohol. Blir kanskje en likør til kaffen og HusetsHerre liker en øl til maten og en akevitt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #15 Del Skrevet 7. desember 2023 Ja, jeg liker både øl og vin, og synes at mat smaker best sammen med en passende vin. I år vet jeg ikke helt, har begynt på nye medisiner som ikke er forenelige med alkohol, så ikke sikkert det blir noe. Går fint det også. Anonymkode: c700c...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #16 Del Skrevet 7. desember 2023 Ja. Ett glass bobler når jeg lager julemiddagen. Drikker alkoholfri juleøl til maten. Har barn. Tenker de ikke tar noe skade av å se mor drikke ett glass. Jeg driver ikke med flatfyll, hverken til jul eller ellers. Men jeg elsker bra vin som matcher maten ❤️ det skjer to ganger i måneden. I min verden helt normalt, og lærer barna sunt forhold til alkohol. Anonymkode: 63e23...abf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #17 Del Skrevet 7. desember 2023 Pleier å lage et glass moscow mule til alle som vil ha i familien, men i år skal jeg ikke feire med de. Liker ikke øl og for tiden har jeg virkelig ikke lyst på så mye som et eneste glass vin heller. Anonymkode: 4d000...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 7. desember 2023 #18 Del Skrevet 7. desember 2023 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #19 Del Skrevet 7. desember 2023 Jupp, portvin (åååh portvin), sprudlevin, sherry, øl (ikke juleøl for det er fælt) rødvin og sikkert noen bloody mary. Anonymkode: 2d302...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #20 Del Skrevet 7. desember 2023 Nei, kutta ut i 2019 Beste valget med tanke på helse og livsstil. Aldri følt meg bedre, men drakk lite. Anonymkode: 608cb...600 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå