Gå til innhold

Aktuelle statsminister kandidater valg 2025


Fighter83

Anbefalte innlegg

Hannah80 skrev (14 timer siden):

Helt fullstendig urealistisk, men Jenny Klinge. Fornuftig dame. Og man hadde i tillegg hatt noe pent å hvile øynene på😜

Trodde først at du skrev Jenny Huse 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bysummerfall skrev (På 4.1.2024 den 20.32):

og derfor skal mennesker utsettes for konverteringsterapi og psykisk mishandling? At man velger seg ut en gruppe mennesker som man mener ikke fortjener vern er direkte motbydelig.

Det eneste alternativet til forbud mot konverteringsterapi er tvungen konverteringsterapi??

Og hvor mye konverteringserapi bedrives egentlig rundt om i landet?
Jeg vet ikke om annen enn den som foregår i skolene der man oppfordrer barn til å velge sitt eget kjønn. Men om det skulle blitt et forbud mot dette kunne det jo bli interessant....

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (På 2.1.2024 den 21.33):

Da blir det dårlege forhold for arbeidsfolk. Se på Frankrike og Italia.

Det kan ikke blir verre enn med denne regjeringen.

 

Sykepleierinnen skrev (På 4.1.2024 den 20.16):

Hadde det vært opp til meg skulle vi hatt Olaug Bollestad som statsminister. Fornuftig dame, med erfaring fra det virkelige arbeidsliv. 

Nei og atter nei. Det betyr Krf største parti? Det blir jo som i USA med abortforbud og svekkede rettigheter for kvinner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jullen skrev (På 2.1.2024 den 3.48):

Det tror jeg absolutt! Hun har jo ikke minst en del erfaring med stress og press fra advokat bakgrunnen sin. Hun var en fantastisk ordfører i Stavanger❤️

Vet du, jeg hadde kunnet vært enig med deg. MEN, jeg stusser på dømmekraften når hun velger Stavangers største kverulant, «minikonge» og byoriginal til rådgiver😳. Det er grunn til at jeg tenker nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (11 timer siden):

Det kan ikke blir verre enn med denne regjeringen.

 

Nei og atter nei. Det betyr Krf største parti? Det blir jo som i USA med abortforbud og svekkede rettigheter for kvinner.

 

Støre forsetter jo politikken til Erna. Høge priser på strømm og drivstoff, høg rente. Det blir mere av forskjell mellom fattig og rik, og flere må leie enn å eie egen bolig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...