AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #21 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): eg spurte spesifikt etter om noen kjente seg igjen i situasjonen og råd for å gjøre det bedre. Ikke om en haug av 40-åringer som tydeligvis "ikke er som kvinner flest" og som hadde løpt motsatt retning hvis partner ønsker kos 🤷🏼♀️ Hvis mannen din ble snurt og sur fordi du ikke ville ha kos, så er vel det hans feil, ikke din? Samme gjelder selvsagt andre veien når du blir avvist, press fører ikke noe godt med seg Anonymkode: b08f7...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 3. desember 2023 #22 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tenker at han får klare seg uten sex med deg, da Om han ikke tåler 15 minutter for å gjøre deg glad, er han faktisk ikke glad i deg. Anonymkode: fe65f...27f Du ville sagt det samme om du ikke var i humør til kos? Da betyr det at du ikke er glad i han? Herregud, i ett sundt forhold er det lov å si nei til intimitet, ingen har vel lyst 100% av tiden. Hvorfor ta ett nei så personlig? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #23 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er HELT vanlig at mannfolk ikke vil kose etter sex. Anonymkode: 20a74...2cd Absolutt! Min mann sier at han skjønte at han virkelig elsket meg da vi hadde sex, og han ikke hadde lyst til å slippe meg etterpå. Etter 20 år sammen krøllet han seg fremdeles så nært som han kan komme, og elsker kosen etterpå så mye at jeg innimellom erter han kjærlig med at sex med meg ikke kan være noe særlig når han stadig gir utrykk for at det beste med å ha sex med den man elsker er hvor riktig og deilig det føles etterpå. 😄 Anonymkode: d6d41...90c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 3. desember 2023 #24 Del Skrevet 3. desember 2023 Tobias001 skrev (58 minutter siden): Du må bare innse at når vi har gjort jobben vår, så vil vi slappe av, ikke ligge å koseprate. Det kan du gjøre med veninna di Ikke "vi" deg med alle menn i hele verden her. Mange menn som liker å kose både før og etter. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #25 Del Skrevet 3. desember 2023 Han: *scroller på mobilen* Hun: er du sur? Han: nei, jeg er ikke sur Hun: jo, jeg ser jo at du er sur!! Han: Nei, har jeg sagt!! Hun: hvorfor blir du sint på meg??? Jeg vil jo bare at du skal være god med meg!! Han: beklager, *trøste* Hun: Han var så sint, jeg kommer ikke over det.... Anonymkode: 5eaa4...f83 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #26 Del Skrevet 3. desember 2023 Tenk å være såå dramatisk. Du må takle å få et nei. Noen ganger vil man være nær og noen ganger ikke. Deal. Anonymkode: 264ae...28e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #27 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg er lik deg TS. Jeg sammenligner det med behovet mange har for «aftercare» etter SM-sex. For selv om det er vanlig ordinær sex med kjæreste så trenger jeg bekreftelser og trygghet i kos etterpå. Jeg har ganske enkelt sagt at det er en del av pakka når det er sex med meg. Orker de ikke det så kan de heller ikke initiere sex. Dealen er forøvrig at jeg kan foreslå en kjappis uten kos hvis jeg føler behovet ikke er der. Alltid litt ekstra jubel da 😅 Men den kosen og pillowtalken, den trenger jeg for å ikke føle meg brukt. Anonymkode: 1de52...cc7 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #28 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er lik deg TS. Jeg sammenligner det med behovet mange har for «aftercare» etter SM-sex. For selv om det er vanlig ordinær sex med kjæreste så trenger jeg bekreftelser og trygghet i kos etterpå. Jeg har ganske enkelt sagt at det er en del av pakka når det er sex med meg. Orker de ikke det så kan de heller ikke initiere sex. Dealen er forøvrig at jeg kan foreslå en kjappis uten kos hvis jeg føler behovet ikke er der. Alltid litt ekstra jubel da 😅 Men den kosen og pillowtalken, den trenger jeg for å ikke føle meg brukt. Anonymkode: 1de52...cc7 Jeez. Snakk om å sette seg selv på en pidestall. "Han kan aller nådigst få en kjappis om JEG setter premissene". Anonymkode: c0d44...d73 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #29 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan ikke baserer forhold på hva du trenger. Han har jo behov han ville være litt i fred. Kanskje han til og med gjorde ett kompromiss og var på telefonen, men egentlig ville være alene litt Anonymkode: 56f87...a82 Hva med og gi og ta litt i forhold, eller skal bare den ene tas hensyn til? Jeg har noen ganger behov for kos andre ganget ikke. Heldigvis så skyver ikke mannen meg vekk. Man kan føle seg veldig avist bra nok for sex, men aldri nærheter i ettertid. Jeg koste nok litt mere som ung en nå somjeg er 40. Men typ hver 10/15 gang kan det hende jeg ønsker og kose litt ligge i armkroken og skravle litt. Heldigvis ikke blitt avist da Anonymkode: f3eab...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 4. desember 2023 #30 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er greia med dere som takler avvisning så dårlig? Det er helt vanlig å få nei iblant Anonymkode: b08f7...db2 Tenker det samme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #31 Del Skrevet 4. desember 2023 Artmo3 skrev (5 timer siden): Hadde jeg reagert sånn bare fordi dama ikke vil kose og ha sex når jeg vil, så hadde jeg nok blitt singel. Og er man ikke i humør til kos, så hjelper det lite å mase, stemningen blir ikke bedre av det, for å si det mildt Kjæresten blir også fornærmet når jeg sier nei, selv om hun får over en time massasje hver dag, inntrykk av at dette gjelder veldig mange kvinner, at ett nei blir tatt veldig dårlig Hvordan hadde du reagert hvis du fikk nei til sex gjentatte ganger? Anonymkode: ced70...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #32 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du kan ikke baserer forhold på hva du trenger. Han har jo behov han ville være litt i fred. Kanskje han til og med gjorde ett kompromiss og var på telefonen, men egentlig ville være alene litt Anonymkode: 56f87...a82 Men da kan ikke han basere forhold på hva han trenger heller. Anonymkode: ced70...aa8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himalaila Skrevet 4. desember 2023 #33 Del Skrevet 4. desember 2023 Aftercare kalles det. Og det er vorspielet til det neste samleiet. Folk er forskjellige. Jeg er som ts og skjønner henne godt. Å småsnakke og ligge inntil hverandre er for meg å knytte bånd. Det kan være 5 minutter eller 20 minutter. Og for meg er senga mobilfri. Jeg er ei godt voksen dame, med flere både og korte og lange forhold bak meg. Jeg har aldri noensinne opplevd at verken kvinner eller menn har ikke ville delt tiden etter sex med meg. Jeg hadde oppfattet det som iskaldt om min partner skulle ha tatt opp telefonen etterpå. Jeg hadde følt meg brukt og jeg hadde ikke brukt ett minutt mer av min tid med denne personen. Det hadde vært rett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 4. desember 2023 #34 Del Skrevet 4. desember 2023 Kjære TS! Kan du prøve å prate med han? Ikke når dere nettopp har hatt sex, men på et annet tidspunkt. Fortell han at for deg kan tiden rett etter samleiet være like viktig som forspillet. Og mobiltelefonen bør ikke være i senga under sex. Det mest frustrerende som er er å bli avbrutt av telefonen når man holder på 😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #35 Del Skrevet 4. desember 2023 Tobias001 skrev (6 timer siden): Du må bare innse at når vi har gjort jobben vår, så vil vi slappe av, ikke ligge å koseprate. Det kan du gjøre med veninna di Sa han som er evig singel og aldri får sex. Anonymkode: e6041...8b8 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #36 Del Skrevet 4. desember 2023 Tobias001 skrev (6 timer siden): Du må bare innse at når vi har gjort jobben vår, så vil vi slappe av, ikke ligge å koseprate. Det kan du gjøre med veninna di Men for mange er kosen etterpå bedre enn sexen. Hvis du ikke klarer å kose etter sex må du også ikke klage på om noen ikke vil ha sex med deg. Womenizern er bedre enn en mann som kun vil ha sex. Anonymkode: 96c38...ee2 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #37 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså, det minste noen kan gjøre er å ta seg et kvarter til å binde med dem de nettop hadde sex med. Anonymkode: 47310...12c Binde med 🙃 Anonymkode: f433a...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #38 Del Skrevet 4. desember 2023 Tobias001 skrev (6 timer siden): Du må bare innse at når vi har gjort jobben vår, så vil vi slappe av, ikke ligge å koseprate. Det kan du gjøre med veninna di Når du etterhvert blir avvist og dama di ikke vil ha sex lengere,så kan du tenke på svaret ditt her og se om du ser sammenhengen. Anonymkode: 98867...1b1 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #39 Del Skrevet 4. desember 2023 Nå høres TS litt krevende ut etter min mening, og vi vet ikke hva hennes betydning av kose er for noe. Hvis man må ligge der og prate tullball og nussedullebassen min med barnestemme så skjønner jeg kjæresten heller vil se på telefonen. Sårbar etter sex og begynne å grine, her må man gå litt i seg selv. Anonymkode: 4b1d2...415 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #40 Del Skrevet 4. desember 2023 petterm skrev (28 minutter siden): Kjære TS! Kan du prøve å prate med han? Ikke når dere nettopp har hatt sex, men på et annet tidspunkt. Fortell han at for deg kan tiden rett etter samleiet være like viktig som forspillet. Og mobiltelefonen bør ikke være i senga under sex. Det mest frustrerende som er er å bli avbrutt av telefonen når man holder på 😀 Dette. Snakk i fredstid. Si hva du trenger for å ha det bra. Lytt til hva han ønsker. Finn løsninger. Og mobilen er gift for barn og voksne. Anonymkode: 53688...fe7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå