Gå til innhold

Kranglet med kjæresten etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var veldig kosete etter sex, og kjente at jeg veldig gjerne ville prate, ligge inntil hverandre og "cuddle".

Men han så bare på telefonen og gjespet. Jeg sa ifra at jeg ønsker at vi skal prate sammen og kose litt, og da kommer han inntil meg men jeg kunne tydelig merke at han var irritert. Konfronterte han på det og da ble han bare enda mer sint. Kjente at det såret meg uendelig mye og det hele endte med en krangel hvor jeg prøvde å forklare at jeg følte meg veldig sårbar og kjærlig etter sex og trengte nærhet, og han bare forsvarte seg med at han bare ville slappe av og ikke prøvde å være sur. Men ja han ble visst frustrert av at jeg ikke følte at han var kjærlig.

Vi skværa på en måte opp, han ga meg en klem og jeg gråt. 

Men føler meg fortsatt såret og vet ikke om han egentlig forstod situasjonen. Synes det er så sårt at han ikke ønsket å "utnytte" situasjonen og vise kjærlighet istedenfor å se på telefonen og bli sur når jeg uttrykte mine behov. 

Gjør at jeg gruer meg litt til neste gang vi skal ha sex...

Andre som kjenner seg igjen og hvordan få det til å bli bedre?

Anonymkode: ec27a...c39

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare innse at når vi har gjort jobben vår, så vil vi slappe av, ikke ligge å koseprate. Det kan du gjøre med veninna di

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg var veldig kosete etter sex, og kjente at jeg veldig gjerne ville prate, ligge inntil hverandre og "cuddle".

Men han så bare på telefonen og gjespet. Jeg sa ifra at jeg ønsker at vi skal prate sammen og kose litt, og da kommer han inntil meg men jeg kunne tydelig merke at han var irritert. Konfronterte han på det og da ble han bare enda mer sint. Kjente at det såret meg uendelig mye og det hele endte med en krangel hvor jeg prøvde å forklare at jeg følte meg veldig sårbar og kjærlig etter sex og trengte nærhet, og han bare forsvarte seg med at han bare ville slappe av og ikke prøvde å være sur. Men ja han ble visst frustrert av at jeg ikke følte at han var kjærlig.

Vi skværa på en måte opp, han ga meg en klem og jeg gråt. 

Men føler meg fortsatt såret og vet ikke om han egentlig forstod situasjonen. Synes det er så sårt at han ikke ønsket å "utnytte" situasjonen og vise kjærlighet istedenfor å se på telefonen og bli sur når jeg uttrykte mine behov. 

Gjør at jeg gruer meg litt til neste gang vi skal ha sex...

Andre som kjenner seg igjen og hvordan få det til å bli bedre?

Anonymkode: ec27a...c39

Det er HELT vanlig at mannfolk ikke vil kose etter sex. 

 

Anonymkode: 20a74...2cd

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en telefonskadd generasjon. Sørgelig altfor sørgelig...

Anonymkode: 4d337...3c2

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at han får klare seg uten sex med deg, da :) Om han ikke tåler 15 minutter for å gjøre deg glad, er han faktisk ikke glad i deg. 

Anonymkode: fe65f...27f

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias001 skrev (1 minutt siden):

Du må bare innse at når vi har gjort jobben vår, så vil vi slappe av, ikke ligge å koseprate. Det kan du gjøre med veninna di

dette har da ingenting med kjønn å gjøre!

Jeg er kvinne og hadde LØPT i motsatt retning om noen oppførte seg som ts. 

Anonymkode: 095af...678

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med dere som takler avvisning så dårlig? Det er helt vanlig å få nei iblant 

Anonymkode: b08f7...db2

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias001 skrev (1 minutt siden):

Du må bare innse at når vi har gjort jobben vår, så vil vi slappe av, ikke ligge å koseprate. Det kan du gjøre med veninna di

Huffda. Der ble vi damer gruppe-skuffet😂😬😒

Men, takk for et ærlig svar. Du er glad i kjæresten uansett om jobben er gjort?

Anonymkode: 39f5e...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias001 skrev (2 minutter siden):

Du må bare innse at når vi har gjort jobben vår, så vil vi slappe av, ikke ligge å koseprate. Det kan du gjøre med veninna di

Hvorfor kan ikke menn bare kose litt da? Hvorfor skal kvinner på død og liv tilpasse seg menn og ikke omvendt? Kos i ti minutter, så får dere ligge der med telefonen etterpå? 

Anonymkode: ded18...923

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det minste noen kan gjøre er å ta seg et kvarter til å binde med dem de nettop hadde sex med.

Egoister.

Anonymkode: 47310...12c

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke kos etter sex. Jeg vil helt ikke ha noe kos etterpå. Fått nok etter sexen. Jeg snur ryggen til og vil sove. 
 

Kvinne 42 år. 

Anonymkode: d78e6...fb4

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg reagert sånn bare fordi dama ikke vil kose og ha sex når jeg vil, så hadde jeg nok blitt singel. Og er man ikke i humør til kos, så hjelper det lite å mase, stemningen blir ikke bedre av det, for å si det mildt 

Kjæresten blir også fornærmet når jeg sier nei, selv om hun får over en time massasje hver dag, inntrykk av at dette gjelder veldig mange kvinner, at ett nei blir tatt veldig dårlig 

Endret av Artmo3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor kan ikke menn bare kose litt da? Hvorfor skal kvinner på død og liv tilpasse seg menn og ikke omvendt? Kos i ti minutter, så får dere ligge der med telefonen etterpå? 

Anonymkode: ded18...923

Nei vet du hva, tvangskosing er helt jævlig, hadde mannen tvunget meg til det hadde det føltes som et overgrep.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår ikke kos etter sex. Jeg vil helt ikke ha noe kos etterpå. Fått nok etter sexen. Jeg snur ryggen til og vil sove. 
 

Kvinne 42 år. 

Anonymkode: d78e6...fb4

Helt enig (kvinne 44).

Anonymkode: 095af...678

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kjæreste som er respektløs og behandler deg som bare en kropp å runke i er virkelig ikke noen kjæreste verdt å spare på!

Anonymkode: b697a...d47

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei vet du hva, tvangskosing er helt jævlig, hadde mannen tvunget meg til det hadde det føltes som et overgrep.

Og akkurat dette hadde svaret vært fra de fleste her om rollene var motsatt, men som vanlig så gjelder andre regler for menn.

Bare det å lage en stor sak av at man ble avvist er jo helt tullete, og mas etter det er patetisk, og komplett tragisk å bli sur om maset ikke funket, gjelder såklart både damer og menn 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg forstår ikke kos etter sex. Jeg vil helt ikke ha noe kos etterpå. Fått nok etter sexen. Jeg snur ryggen til og vil sove. 
 

Kvinne 42 år. 

Anonymkode: d78e6...fb4

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt enig (kvinne 44).

Anonymkode: 095af...678

Jeg spurte spesifikt etter om noen kjente seg igjen i situasjonen og råd for å gjøre det bedre. Ikke om en haug av 40-åringer som tydeligvis "ikke er som kvinner flest" og som hadde løpt motsatt retning hvis partner ønsker kos 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: ec27a...c39

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan ikke baserer forhold på hva du trenger. Han har jo  behov han ville være litt i fred. Kanskje han til og med gjorde ett kompromiss og var på telefonen, men egentlig ville være alene litt 

Anonymkode: 56f87...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egnetlig klar for kos når som helst, selvfølgelig også etter sex, men "nå har vi pult, så nå må vi prate"? Ærlig talt...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg spurte spesifikt etter om noen kjente seg igjen i situasjonen og råd for å gjøre det bedre. Ikke om en haug av 40-åringer som tydeligvis "ikke er som kvinner flest" og som hadde løpt motsatt retning hvis partner ønsker kos 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: ec27a...c39

Rådet er vel å ikke tvinge noen til kos da? Gi litt mer faen? Du høres krevende ut.

Anonymkode: c0d44...d73

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du kan ikke baserer forhold på hva du trenger. Han har jo  behov han ville være litt i fred. Kanskje han til og med gjorde ett kompromiss og var på telefonen, men egentlig ville være alene litt 

Anonymkode: 56f87...a82

Være alene etter sex??

Da hadde min blitt singel fort. 

Anonymkode: 45f2a...868

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er egnetlig klar for kos når som helst, selvfølgelig også etter sex, men "nå har vi pult, så nå må vi prate"? Ærlig talt...

Rådet er vel å ikke tvinge noen til kos da? Gi litt mer faen? Du høres krevende ut.

Anonymkode: c0d44...d73

Å kreve sex uten å takkle å gi partner kos er krevende, få hodet ut av rævva.

Anonymkode: 47310...12c

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...