AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Del Skrevet 2. desember 2023 Jeg har en barndomskompis på 48 som er glad i å drikke og har vært langt nede i driten med harde stoffer i perioder. Han er en grei fyr når han holder seg litt rusfri, men det er stress å forholde seg til han synes jeg. I går fortalte han meg at han har en bestevenninne han henger med daglig og da tenker jeg automatisk rusavhengig, men det er hun ikke, men glad i en fest må hun da være for henge med han. Hun har vært i jobb i nesten 40 år, eier egen leilighet og har bil. Hun ser på han som en kjæreste, men de har kun et vannskaps forhold sier han. Har aldri vært fysisk unntatt klemmer, mens hun blir sint hvis han ser på andre damer. De drikker mye, er på turer her og der, han er invitert i selskaper med hennes venner og vennepar og han sier de også tar amfetamin innimellom og røyker hasj. Disse menneskene er fra 65 år og oppover og har høy utdannelse og har hatt streite jobber. Hvorfor gidder de å henge med narkomane, og tror de dame på 65 at hun har sjans på en 48 åring? Anonymkode: ec8dd...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Del Skrevet 2. desember 2023 Ts her Er det ikke rart at slike damer henger med yngre narkomane? Eller er det fordi de ikke får menn og leker sugarmama til yngre menn? Anonymkode: ec8dd...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Del Skrevet 2. desember 2023 En 65 år gammel oppegående dame er da bedre enn en 48 år gammel narkoman? Hun må jo se mye bedre ut enn han også. Merkelig tankegang. Men ja, hva HUN ser i han, det er rart. Kan jo være hun passer på han, og han skryter på seg at hun er keen da. Anonymkode: 0e254...f63 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. desember 2023 #4 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har en barndomskompis på 48 som er glad i å drikke og har vært langt nede i driten med harde stoffer i perioder. Han er en grei fyr når han holder seg litt rusfri, men det er stress å forholde seg til han synes jeg. I går fortalte han meg at han har en bestevenninne han henger med daglig og da tenker jeg automatisk rusavhengig, men det er hun ikke, men glad i en fest må hun da være for henge med han. Hun har vært i jobb i nesten 40 år, eier egen leilighet og har bil. Hun ser på han som en kjæreste, men de har kun et vannskaps forhold sier han. Har aldri vært fysisk unntatt klemmer, mens hun blir sint hvis han ser på andre damer. De drikker mye, er på turer her og der, han er invitert i selskaper med hennes venner og vennepar og han sier de også tar amfetamin innimellom og røyker hasj. Disse menneskene er fra 65 år og oppover og har høy utdannelse og har hatt streite jobber. Hvorfor gidder de å henge med narkomane, og tror de dame på 65 at hun har sjans på en 48 åring? Anonymkode: ec8dd...b84 Hun er jo ikke helt streit hvis hun røyker hasj og tar amfetamin, da. Det virker nesten litt ut som et mor-sønn-forhold det her: hun, med sitt stabile liv (tross alt) representerer en trygghet for han. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En 65 år gammel oppegående dame er da bedre enn en 48 år gammel narkoman? Hun må jo se mye bedre ut enn han også. Merkelig tankegang. Men ja, hva HUN ser i han, det er rart. Kan jo være hun passer på han, og han skryter på seg at hun er keen da. Anonymkode: 0e254...f63 Han ser faktisk ikke ut som han er 48 år og heller ikke som en narkoman. Han har nå fått nye tenner og har ikke et grått hår og er heller ikke avmagret. Ts Anonymkode: ec8dd...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #6 Del Skrevet 2. desember 2023 Grüner skrev (Akkurat nå): Hun er jo ikke helt streit hvis hun røyker hasj og tar amfetamin, da. Det virker nesten litt ut som et mor-sønn-forhold det her: hun, med sitt stabile liv (tross alt) representerer en trygghet for han. Nei overskriften er ikke helt samsvarende med innholdet ser jeg nå. I går viste han i bilder og filmer fra selskap og fester med denne damen og hennes omgangsvenner, og selv om de ser ut som folk i 65- 70-årene med grått hår, permanent og pen kjole og dress, så drikker de og ruser seg innimellom, og det synes jeg er så rart når de har jobbet hele livet som ingeniører, professorer, lærere, saksbehandlere i kommunen osv Dette er folk som har egen bolig, bil osv Ts Anonymkode: ec8dd...b84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #7 Del Skrevet 2. desember 2023 De vil vel feste og slå ut håret litt på sine eldre dager, da. Prøve ut ting som de ikke gar gjort før. Det er ikke noe rart med det hvis de har levd et veldig ordentlig og A4 liv. Anonymkode: 9a006...b1c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 3. desember 2023 #8 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 13.12): De vil vel feste og slå ut håret litt på sine eldre dager, da. Prøve ut ting som de ikke gar gjort før. Det er ikke noe rart med det hvis de har levd et veldig ordentlig og A4 liv. Anonymkode: 9a006...b1c 48 år. Er det på sine eldre dager? Nå har jeg hørt det også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #9 Del Skrevet 3. desember 2023 Da har jeg hørt dette også. 😂 Anonymkode: 944d4...d8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #10 Del Skrevet 3. desember 2023 Dette tror jeg ingenting på. Hva skal en 65 år gammel dame med en på 48? Anonymkode: d9893...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 3. desember 2023 #11 Del Skrevet 3. desember 2023 (endret) Om hun driver med amfetamin så er hun vel narkoman hu og. Ikke så rart at narkomane henger sammen, de har vel mye til felles. Synes ikke det høres friskt ut at hun er sjalu og ser han som en kjæreste mens han ser henne som en vennine heller. Tipper hu dama sliter med mye rart, man kan ha mye problemer selv om man har hus og jobb. Endret 3. desember 2023 av Pippi Lotta 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #12 Del Skrevet 3. desember 2023 Jeg tror kanskje noen eldre damer er omsorgshjernevaska gjennom et langt liv til å passe på og ta vare på folk og fe. Gjelder heldigvis de færreste. Anonymkode: c9129...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #13 Del Skrevet 3. desember 2023 Adrenalina1 skrev (20 minutter siden): 48 år. Er det på sine eldre dager? Nå har jeg hørt det også. 65 og oppover, står det. Les HI. Anonymkode: 9a006...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosa Limonade Skrevet 3. desember 2023 #14 Del Skrevet 3. desember 2023 Jeg sliter litt med å gå med på at de som er helt rusfrie er sammen med/henger med tunge narkomane. Ofte er det sånn at like barn leker best. Det er ikke for å dømme men det er en sannhet i det. Hva har en narkoman til felles med noen som er <<streite>>?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #15 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 12.06): tror de dame på 65 at hun har sjans på en 48 åring? Ja, mange damer i den alderen holder seg veldig godt og ser ofte mye yngre ut. De narkogreiene har jeg ikke peiling på, og vil ikke uttale meg noe om. Hilsen mann i 40åra. Anonymkode: afad4...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 3. desember 2023 #16 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Dette tror jeg ingenting på. Hva skal en 65 år gammel dame med en på 48? Anonymkode: d9893...851 Hørt om god sex ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #17 Del Skrevet 3. desember 2023 Så... Du kjenner en narkoman mann som har en venninne som også ruser seg iblandt og prøver å fremstille dette som noe rart? Why? Anonymkode: ae11d...60d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #18 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette tror jeg ingenting på. Hva skal en 65 år gammel dame med en på 48? Anonymkode: d9893...851 Det er jo derfor jeg har skrevet om det her inne fordi det er helt merkelig. Ts Anonymkode: ec8dd...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #19 Del Skrevet 3. desember 2023 bullehurk skrev (49 minutter siden): Hørt om god sex ? De har ikke sex, ikke engang kysset. Han ser på henne som en veninne mens hun tenker nok mer kjæresteemne. Hun vet hvem ikke får sjansen på en yngre mann hvis hun velger en som er streit. Ts Anonymkode: ec8dd...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #20 Del Skrevet 3. desember 2023 Hva skal en 66 år gammel mann med ei dame på 48? Og visa versa. Når man er såpass gammel, erdet ikke mye forskjell på å være rundt 50 og å være rundt 60 Og rusavhengige og rare folk finnes i alle aldre Anonymkode: d7890...02f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå