AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 Hva er dine beste tips? Jeg vil virkelig ikke stryke. Hvordan kan jeg være 100% forberedt og ikke la stresset ta meg på prøve? Blir fort usikker på meg selv da.. Jeg leser boken hver dag (halv bok, pause, halv bok igjen). Teoritentamen 10 ganger om dagen. Består alltid, 97 til 100%. Anonymkode: 4945f...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Del Skrevet 3. desember 2023 Prøven på vegvesenet er lettere enn på teoritentamen, så hvis du står i teoritentamen så står du på prøven også. Anonymkode: 1042e...d2a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Del Skrevet 4. desember 2023 Sønnen min stod ikke så mange ganger på teoritentamen, så han var sikker på å stryke. Tok likevel sjansen og bestod med god margin Rådene jeg ga han; bruk god tid, les spørsmål og svar nøye. Se godt på bildene. Kan være lett å overse et skilt eller annet som gjør at man tenker feil. Anonymkode: f2f4c...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Del Skrevet 4. desember 2023 De punktene du er veldig usikker på skriver du med små skrift i hånda. De på teoriprøven er flinke til å sjekke mobilen og elektrisk kommunikasjon, men god gammeldags "jukselapp" skrevet i hånden bryr de seg ikke om. 😄 Anonymkode: 31129...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FunnyBoy123 Skrevet 4. desember 2023 #5 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) 8 hours ago, AnonymBruker said: De punktene du er veldig usikker på skriver du med små skrift i hånda. De på teoriprøven er flinke til å sjekke mobilen og elektrisk kommunikasjon, men god gammeldags "jukselapp" skrevet i hånden bryr de seg ikke om. 😄 Anonymkode: 31129...f39 Vil du ferdes i trafikken med billister som har jukset på teoriprøven? Ikke jeg iallfall. Er uansett veldig sikker på at absolutt alle kandidatene som tar teori-prøven blir holdt godt øye med av vaktene bak lukkede dører. Kan for all del være at de har kameraer/mikrofoner rett foran ansiktet på deg, uten at du vet det. Endret 4. desember 2023 av FunnyBoy123 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #6 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De punktene du er veldig usikker på skriver du med små skrift i hånda. De på teoriprøven er flinke til å sjekke mobilen og elektrisk kommunikasjon, men god gammeldags "jukselapp" skrevet i hånden bryr de seg ikke om. 😄 Anonymkode: 31129...f39 Prøverommene er utstyrt med flere kameraer som blir konstant overvåket av prøvevakta. Ingen vits i å prøve å jukse der. Anonymkode: 1042e...d2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en_dum_faen Skrevet 4. desember 2023 #7 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg hadde Teoritentamen, prøva har veldig enkel i forhold (brukte bare 18min og fikk 45 av 45), så bare les mye på den appen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4. desember 2023 #8 Del Skrevet 4. desember 2023 jeg tok den som privatist og las halve boken...besto på første forsøket...men og det er et stort MEN...les den og forstå den...det er IKKE det samme å være førersjef i passasjersetet i mangen år som det å ta sette seg inn i stoffet..man må kunne det på riktig vis , sa en sjåfør til meg engang..og det er jeg enig i... dessuten er forhøyet kunnskap holdningsskapende..og det trengs ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #9 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg besto Nervene ble litt mye og jeg fikk litt hjernteppe på visse spørsmål. Men det er bestått! Kan endelig slappe av litt da.. Anonymkode: 4945f...225 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå