Gå til innhold

Hvordan skjule madrassen på kontinentalseng?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Syvsoveren

Vi har kappelaken til vår kontinentalseng, men begynner å bli litt lei av dette. Det samler seg alltid støv og skitt i de irriterende foldene, og det er slitsomt å måtte løfte av overmadrassen hver gang lakenet skal vaskes. Vet dere om det finnes noen alternative løsninger for å beskytte og skjule kantene på madrassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lurt litt på det samme,faktisk!! Men jeg tror det må gå an å bruke jersey stretch-laken, bare at da må man ha et til ramme-madrassene nederst, og et til madrassene oppå....!!! Men det henger jo ikke å "slenger" slik som kappelakenet gjør....!!! Men overmadrassen må du vel av med uansett når du skal skifte...!

Men det skal også finnes forskjellige kappelaken...noen med mye rynke på og andre som er helt slett. Sistnevnte samler vel ikke like mye støv.....tror jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trukket de nederste madrassene(rammemadrassen) i stoff som jeg kjøpte metervis. Festet stoffet stramt under med stifter. Så kjøpte jeg sengetøy som matcher. Når jeg har sengeteppe oppå ( det er ensfarget ) legger jeg noen puter oppå sengen i samme stoff som jeg har trukket rammemadrassen i.

Enkelt og stilig syntes jeg, og lett å forandre når man går lei. Kappelakenet var mest til irritasjon, hybelkaninene hadde en tendes til å feste seg der ja. :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...