Gå til innhold

Ikke gi julegaver til egne barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

For de får jo av andre, er det flere som ikke gir gaver her? Hvor gamle er  barna ?

leste en diskusjon på fb i går og der var det ei som skreiv dette og barna var fra 18 år og nedover, synes det var litt rart i grunn men mulig det bare er meg

Anonymkode: 2f272...b34

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For de får jo av andre, er det flere som ikke gir gaver her? Hvor gamle er  barna ?

leste en diskusjon på fb i går og der var det ei som skreiv dette og barna var fra 18 år og nedover, synes det var litt rart i grunn men mulig det bare er meg

For noe tull, alle foreldre gir noe i form av julegaver til sine barn!

• Liker 1
Skrevet

Hadde aldri skjedd . Mine barn vil alltid få gaver

• Liker 2
Skrevet

Vi gir ikke gaver til de to yngste barna i år. Vi skal på en dyr ferie til sommeren og har valgt å legge pengene i den. Det barnet som ikke skal være med på ferie, får penger. Vi har gjort dette enkelte tidligere år også. 

Anonymkode: 2dc57...794

• Liker 1
Skrevet
Sofakona skrev (21 minutter siden):

Hadde aldri skjedd . Mine barn vil alltid få gaver

Samme her

Skrevet

Vi gir ikke gave til babyen, men de andre barna får.

Anonymkode: b3fc0...f93

Skrevet

Det er veldig spesielt. Jeg er snart 40 og får fortsatt gave av mine foreldre. Har alltid fått. 

Kommer også alltid til å gi gave til egne barn, hvis jeg får noen. Men mulig jeg ikke hadde tatt meg bryet å pakke inn gave til et spedbarn, da 😂

Anonymkode: a9374...170

Skrevet

Hadde aldri droppet julegave til mitt barn, hvorfor i all verden skulle jeg det.

Skrevet

Det høres utrolig trist ut. Da jeg var barn var det julegaven fra mine foreldre jeg gledet meg mest til. Det var alltid den beste og noe jeg ønsket hadde meg.

Anonymkode: 3fc1a...336

• Liker 1
Skrevet

Gir gave, men trenger ikke være så dyrt. Når vi vet at de får den dyre tingen de ønsker seg av besteforeldre så trenger vi ikke toppe det. 

Anonymkode: 47dac...135

• Liker 2
Skrevet

Gir ikke til vår på julaften fordi hun er så liten og det blir for mye å pakke opp allerede med gaver fra andre i familien. Men hun får en del gaver utenom julaften da :) Fyller 2 år i januar så hun skjønner jo ikke helt ennå uannsett. Å ikke gi gave til store barn synes jeg er spesielt. 

Anonymkode: e4b2b...243

• Liker 1
Skrevet

Jeg og min søster er 35 og 37 år, og får gaver av våre foreldre. Det har vi alltid fått, og kommer alltid til å få🥰

Anonymkode: f4275...ea8

Skrevet

Vi gav ikke fødseldagsgave, (dåpsgave) eller julegave til vår sønn før han var 2 eller 3 år. 

Anonymkode: cdd64...773

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøper ikke gaver til barna. dem får nok av andre.

Anonymkode: aa060...56e

Skrevet
Rødstrupa skrev (2 timer siden):

For noe tull, alle foreldre gir noe i form av julegaver til sine barn!

Jeg ga ikke barnet mitt gaver før barnet skjønte ståa. Det har gått helt fint det. 

• Liker 1
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (2 timer siden):

Hadde aldri droppet julegave til mitt barn, hvorfor i all verden skulle jeg det.

Er det jrg spør om da:) jeg har aldri droppet , heller ikke da de var små

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva? Dere legger pengen i FERIEN? Stakkars. 

Anonymkode: 3738d...415

Ja, det er skikkelig synd på dem...

Anonymkode: 2dc57...794

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva? Dere legger pengen i FERIEN? Stakkars. 

Anonymkode: 3738d...415

Det er også noe jeg synes er merkelig, værsegod her er gave men den innfris ikke før om 7 mnd

Skrevet

Vi ga ikke da vi hadde nyfødte som ikke skjønte noe av det, men med en gang det var stas å rive av papir kjøpte vi gaver.

Skrevet

Tror vi kjøpte første «skikkelige» gave til vår det året hun fylte 5. Utenom noen småting som fjøsnissen har levert om natten.

Hun fikk/får så mange gaver fra andre at  hun ikke reflekterer noe over at hun ikke fikk fra oss.

Anonymkode: 64784...89b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...