Gå til innhold

Feirer man ingenting sammen etter brudd?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Er det INGEN som tenker på barna? 

Anonymkode: d3b9e...515

Ikke nødvendigvis bedre å feire sammen? Kan ha motsatt effekt, at barna blir lei seg etter feiringen, ripper opp i ganle minner igjen. Barn må innse at det er slutt mellom foreldrene, da kommer de ofte lettere over det. Mine barn, meg og min eks har fungert best ved å ikke feire noe sammen. 

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barn skjønner når foreldrene er skilte, verre med foreldrene…

Anonymkode: 08655...214

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har samvær annenhver helg, ingen av oss har foreløpig nye forhold. Vi er sammen 17 mai, barnets bursdag, julaften, noen juleselskap etc. Dette har vi skrevet i samværsavtale. Enn så lenge synes jeg det fungerer fint, og glad for at vi kan gjøre det slik 

Anonymkode: 82409...e81

Skrevet

Jo, hvis du har lyst til å feire med den nye kjæresten, dens barn og deres felles nye unge så...

Anonymkode: c3b62...680

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi feirer alltid jul, bursdager og 17. mai sammen. Men aldri nyttår. Mannen min og eksen feirer her sin ting med barna og deres familie. For dem er det helt unaturlig å feire noe sammen. 

Folk er forskjellige 

Skrevet

Jeg har ikke feiret noen ting, bortsett fra konfirmasjonen til sønnen med min ex tilstede. Han er en EX og for barnets skyld, var det like greit å la være. Nå har jeg vært "heldig", da barnet har vært alle merkedager hos meg. Barnet har dessverre ikke vært like heldig, da jan kunne nok tenke seg en mer deltagende far. 

Anonymkode: b0b89...23f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

«Er det ingen som tenker på BaRnA?»

😏

Anonymkode: 64dea...584

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...