Gå til innhold

Deprimert av å jobbe på skole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har jobba som assistent på skole i 1 år og begynner å bli så utrolig lei. Lange dager, mye drittjobb. Føler jobben tar opp mye av livet mitt, er bare 22 år gammel. Noen som har lignende opplevelse?

Anonymkode: e6d46...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke trives i jobben har du et par muligheter: 

1. snakke med leder eller rektor og forsøk å kartlegg om hvorfor du ikke trives. Er arbeidsoppgavene for mye for deg, for lite variert, kan du jobbe i en annen avdeling osv? Er det noe skolen kan bidra med slik at du trives bedre?

2. Finn en annen jobb eller start i en utdanning innen noe du ønsker å jobbe i? Selv trives jeg ikke i mitt valgte yrke lenger og jeg satt meg på skolebenken i voksen alder. Det er ikke noe ålreit å jobbe om man ikke trives. Livet er for kort og du er ung, kanskje man rett og slett skal se seg om etter noe annet. 
 

Anonymkode: 9a94b...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har jobba som assistent på skole i 1 år og begynner å bli så utrolig lei. Lange dager, mye drittjobb. Føler jobben tar opp mye av livet mitt, er bare 22 år gammel. Noen som har lignende opplevelse?

Anonymkode: e6d46...3e5

Det er tungt å jobbe med brukere og skolen er blitt en plass med veldig mye negativ adferd de siste årene. Mye av denne problematikken havner hos fagarbeiderne og assistentene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill! Det som holder meg til jobben er egentlig lønna. Tjener ca 25k etter skatt som jeg trives godt med, er redd for å tjene mye mindre! Hvilke andre jobber tjener man ca like mye på?

Anonymkode: e6d46...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Takk for innspill! Det som holder meg til jobben er egentlig lønna. Tjener ca 25k etter skatt som jeg trives godt med, er redd for å tjene mye mindre! Hvilke andre jobber tjener man ca like mye på?

Anonymkode: e6d46...3e5

Ca alle andre jobber :) 

Anonymkode: aaa33...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...