Gå til innhold

Menn og "normen".


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samfunnet forventer at menn, skal ha kort hår og være glattbarbert, for det er det som er "normalt", jeg er utenfor den "normen", jeg har hår ned til skuldrene, stort helskjegg, og har vurdert begynne, og 💅 neglene svart, ser flere unge jenter, ifra barneskole til vgs alder, titter på meg mange smiler, som om de tenker "han er kul as", så er det de som ser rart på meg, som om de tenker "WTF?", burde jeg holde meg til "normen"?, jeg kler ikke kort hår, og være glattbarbert det er derfor, jeg har det lange håret og store skjegget, ellers hadde jeg ikke sett sånn ut.

Anonymkode: b24a8...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hold deg unna normen når du trives utenfor. :) 

Edit: ser at det kan oppfattes sarkastisk. Det var absolutt ikke ment sånn. Egen stil er kult. 

Endret av Hasselnøtter
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da ganske normal? MANGE menn har langt hår og skjegg. Brad Pitt, Jared Leto, han som spiller Thor. Lasse Matberg+++

Anonymkode: 6e8ff...b45

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Samfunnet forventer at menn, skal ha kort hår og være glattbarbert, for det er det som er "normalt", jeg er utenfor den "normen", jeg har hår ned til skuldrene, stort helskjegg, og har vurdert begynne, og 💅 neglene svart, ser flere unge jenter, ifra barneskole til vgs alder, titter på meg mange smiler, som om de tenker "han er kul as", så er det de som ser rart på meg, som om de tenker "WTF?", burde jeg holde meg til "normen"?, jeg kler ikke kort hår, og være glattbarbert det er derfor, jeg har det lange håret og store skjegget, ellers hadde jeg ikke sett sånn ut.

Anonymkode: b24a8...44c

Det du beskriver er helt normalt å se i min verden. På jobb har vi minst to som kan passe beskrivelsen helt, og tre stykker som lakker neglene - 30 mannfolk på kontor :D 

Hva de andre måtte tenke tror jeg ikke du skal legge så mye i. Bare gå som du gjør, det er langt mer norm enn du tror.

Anonymkode: ce426...d76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg er rar, men syns ikke din beskrivelse av deg selv er så veldig utenfor normen jeg 🤷‍♀️ 

glattbarbert og kort hår høres ut som en norm som var fra krigens dager. Ikke i 2023. Er jo mange med skjegg og langt hår, det har jo vært populært de siste årene til og med

Anonymkode: 25daa...816

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutenom neglelakken så høres du ut som min samboer. Han er dritkjekk.
Vær den du er. :)

Anonymkode: 39702...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Har du piercing også ?

Anonymkode: 9d69c...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...