AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:41 #581 Del Skrevet søndag kl 10:41 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke opplevd dette, men rødhet og hevelse er en svært normal bivirkning. Tenker det er vanskelig å injisere med nåla halvveis ute, så hadde ikke vært bekymret for om du ikke hadde fått det inn. Ganirelix skal også hindre eggløsning, og siden du er på dag 3 med den ville jeg ikke tenkt det var tid for eggløsning uansett dersom injeksjonen ble satt feil☺️ Så bare fortsett💪🏻 Lykke til videre! Anonymkode: 1550c...fe7 ❤️ Takk for svar😊 Anonymkode: 04be2...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:57 #582 Del Skrevet søndag kl 20:57 AnonymBruker skrev (10 timer siden): ❤️ Takk for svar😊 Anonymkode: 04be2...c19 Det var jeg som svarte deg tidligere i dag, og fikk nettopp samme reaksjon på huden som deg🙈 Var min 2. dose fyremadel/ganirelix denne runden, og ble ikke sånn i går og heller ikke på forrige forsøk🤣 Anonymkode: 1550c...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:30 #583 Del Skrevet mandag kl 10:30 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det var jeg som svarte deg tidligere i dag, og fikk nettopp samme reaksjon på huden som deg🙈 Var min 2. dose fyremadel/ganirelix denne runden, og ble ikke sånn i går og heller ikke på forrige forsøk🤣 Anonymkode: 1550c...fe7 Reaksjonen min ble borte etter 2 timer, og i dag fikk jeg ikke samme reaksjon - så vil tro det bare er tilfeldig og helt normalt😊 Dette er mitt første forsøk, så merker redselen for å gjøre noe "feil" tar litt overhånd da jeg ikke har noe å sammenligne med😂 Anonymkode: 04be2...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:06 #584 Del Skrevet mandag kl 15:06 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Reaksjonen min ble borte etter 2 timer, og i dag fikk jeg ikke samme reaksjon - så vil tro det bare er tilfeldig og helt normalt😊 Dette er mitt første forsøk, så merker redselen for å gjøre noe "feil" tar litt overhånd da jeg ikke har noe å sammenligne med😂 Anonymkode: 04be2...c19 Skjønner deg godt🤭 Anonymkode: 1550c...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 22 timer siden #585 Del Skrevet 22 timer siden Tråden er ryddet for annonsering av varer. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå