AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:41 #581 Del Skrevet søndag kl 10:41 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke opplevd dette, men rødhet og hevelse er en svært normal bivirkning. Tenker det er vanskelig å injisere med nåla halvveis ute, så hadde ikke vært bekymret for om du ikke hadde fått det inn. Ganirelix skal også hindre eggløsning, og siden du er på dag 3 med den ville jeg ikke tenkt det var tid for eggløsning uansett dersom injeksjonen ble satt feil☺️ Så bare fortsett💪🏻 Lykke til videre! Anonymkode: 1550c...fe7 ❤️ Takk for svar😊 Anonymkode: 04be2...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:57 #582 Del Skrevet søndag kl 20:57 AnonymBruker skrev (10 timer siden): ❤️ Takk for svar😊 Anonymkode: 04be2...c19 Det var jeg som svarte deg tidligere i dag, og fikk nettopp samme reaksjon på huden som deg🙈 Var min 2. dose fyremadel/ganirelix denne runden, og ble ikke sånn i går og heller ikke på forrige forsøk🤣 Anonymkode: 1550c...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:30 #583 Del Skrevet mandag kl 10:30 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det var jeg som svarte deg tidligere i dag, og fikk nettopp samme reaksjon på huden som deg🙈 Var min 2. dose fyremadel/ganirelix denne runden, og ble ikke sånn i går og heller ikke på forrige forsøk🤣 Anonymkode: 1550c...fe7 Reaksjonen min ble borte etter 2 timer, og i dag fikk jeg ikke samme reaksjon - så vil tro det bare er tilfeldig og helt normalt😊 Dette er mitt første forsøk, så merker redselen for å gjøre noe "feil" tar litt overhånd da jeg ikke har noe å sammenligne med😂 Anonymkode: 04be2...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:06 #584 Del Skrevet mandag kl 15:06 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Reaksjonen min ble borte etter 2 timer, og i dag fikk jeg ikke samme reaksjon - så vil tro det bare er tilfeldig og helt normalt😊 Dette er mitt første forsøk, så merker redselen for å gjøre noe "feil" tar litt overhånd da jeg ikke har noe å sammenligne med😂 Anonymkode: 04be2...c19 Skjønner deg godt🤭 Anonymkode: 1550c...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet i går, 17:06 #585 Del Skrevet i går, 17:06 Tråden er ryddet for annonsering av varer. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå