Gå til innhold

❤️ Prøverør 2024 ❤️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke opplevd dette, men rødhet og hevelse er en svært normal bivirkning. Tenker det er vanskelig å injisere med nåla halvveis ute, så hadde ikke vært bekymret for om du ikke hadde fått det inn. Ganirelix skal også hindre eggløsning, og siden du er på dag 3 med den ville jeg ikke tenkt det var tid for eggløsning uansett dersom injeksjonen ble satt feil☺️ Så bare fortsett💪🏻 Lykke til videre! 

Anonymkode: 1550c...fe7

❤️ Takk for svar😊

Anonymkode: 04be2...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

❤️ Takk for svar😊

Det var jeg som svarte deg tidligere i dag, og fikk nettopp samme reaksjon på huden som deg🙈 Var min 2. dose fyremadel/ganirelix denne runden, og ble ikke sånn i går og heller ikke på forrige forsøk🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det var jeg som svarte deg tidligere i dag, og fikk nettopp samme reaksjon på huden som deg🙈 Var min 2. dose fyremadel/ganirelix denne runden, og ble ikke sånn i går og heller ikke på forrige forsøk🤣

Reaksjonen min ble borte etter 2 timer, og i dag fikk jeg ikke samme reaksjon - så vil tro det bare er tilfeldig og helt normalt😊 Dette er mitt første forsøk, så merker redselen for å gjøre noe "feil" tar litt overhånd da jeg ikke har noe å sammenligne med😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Reaksjonen min ble borte etter 2 timer, og i dag fikk jeg ikke samme reaksjon - så vil tro det bare er tilfeldig og helt normalt😊 Dette er mitt første forsøk, så merker redselen for å gjøre noe "feil" tar litt overhånd da jeg ikke har noe å sammenligne med😂 

Skjønner deg godt🤭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...